Firme per a Terza Tappa di ANTRAY

U sindaco di a municipalità metropolitana di Antalya, Menderes Türel, chì hà assistitu à a riunione di u Cunsigliu Esecutivu Provinciale di AK Party Antalya, hà dettu chì i prughjetti di visione sò investimenti chì aghjunghjenu valore à u valore di Antalya.

Dichjarà chì u trasportu di Antalya hè megliu ghjornu per ghjornu cù novi prughjetti è travaglii, Türel hà nutatu chì anu fattu passi impurtanti in u trasportu cù a prima è a seconda tappa ANTRAY linee in a cità.

Dichjarà chì ci hè una grande dumanda di linee di tram in Antalya, Türel hà dettu: "I nostri citadini, chì anu vutatu "sì" più di u novanta per centu in i referendum tenuti in i nostri quartieri, anu dimustratu à l'urne quantu hè impurtante u trasportu ferroviariu per Antalya. Semu sempre stati da u latu di a demucrazia è cuntinuemu à esse. Prima dumandemu à i nostri compatrioti nantu à ogni prughjettu chì vulemu implementà in Antalya, è se avemu una risposta pusitiva, ci tocca à scavà. Dopu à a prima è a seconda tappa di u sistema ferroviariu, avemu infine ricevutu a bona nova nantu à a terza tappa, chì avemu aspittatu per un pezzu. U prughjettu di a nostra terza linea di tappa, chì serà cunnessu à a linea di tram nostalgica Işıklar in a direzzione di Varsak-Sakarya Boulevard-Bus Station-Università-Educazione è Hospital di Ricerca, hà passatu u Cunsigliu di Pianificazione Alta cù l'appruvazioni di u nostru Primu Ministru. Pigliaremu à scavà per stu prughjettu u più prestu pussibule. Bona furtuna à a nostra Antalya ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*