Articulu di u Ministru Arslan "Turchia diventerà u centru cù u corridore mediu" publicatu in Raillife Magazine

Avemu purtatu e nostre ferrovie à a pusizione chì meritanu investendu più di 15 miliardi di lire in ferrovie in l'ultimi 60 anni. In questu prucessu, mentri Turchia scontru cù YHT, e linee esistenti sò ancu rinnuvate. Micca solu chì; L'industria ferroviaria domestica era ancu cuminciata à esse furmatu. I carri di merci sò stati rinnuvati, u trasportu hè statu purtatu fora di a cità, i zoni industriali sò cunnessi cù a ferrovia. In u risultatu, a quantità di merchenzie trasportata nantu à e ferrovie hè quasi radduppiata. Avemu cuminciatu à stabilisce paesi logistichi per furnisce tutti i servizii necessarii da l'industria logistica. In questu cuntestu, 21 di i centri logistichi 7 previsti per esse custruiti sò stati messi in opera, è i travaglii di custruzzione di 7 d'elli cuminciaru. L'offerta, i prughjetti è l'espropriazioni di i centri logistichi 7 cuntinueghjanu.

À questu puntu, avemu decisu di stabilisce un centru logisticu in Konya, Kayacık, per furnisce servizii logistichi da l'Anatolia Centrale à a regione è in tuttu u paese, è avemu stabilitu a fundazione in Aostu. Stu centru serà cunnessu à a linea ferroviaria d'alta velocità cunnessa à u portu di Mersin è à a linea ferroviaria Konya-Antalya. Avarà una capacità di trasportu annuale di 1.7 milioni di tunnellate è farà di Konya u centru di raccolta di carichi di a regione. Tuttavia, sapemu chì Konya hè una cità di cumerciu, agricultura è industria, è ancu una cità di treni d'alta velocità. Cù a linea Konya - Ankara YHT, Konya divintò un centru nantu à e ferrovie. Finu a data, 12 milioni di passageri YHT anu utilizatu Konya Station. Per quessa, avemu principiatu a custruzzione di a Stazione YHT, cum'è cunvene à i nostri concittadini di Konya. Inseme cù u nostru Primu Ministru, avemu pusatu i fundamenti di sta struttura distinta u 19 d'Aostu.

Credu chì ogni tipu d'investimenti chì facemu in u settore logisticu, in particulare in u settore ferroviariu, farà di u nostru paese una basa logistica efficace, chì si trova à l'incrociu di i flussi di merchenzie Est-Ovest è Nord-Sud, chì u so potenziale supera 2. trilioni di dollari. A linea chì culligarà l'Asia Centrale è a regione Caspian à l'Europa, partendu da a Cina, chì hè chjamata "Corridor Central", a trasfurmà in a linea cummerciale di u futuru.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*