Approvazione di u Parlamentu per u Prughjettu di Portu di Crociera di Antalya

Unu di i prughjetti di visione di u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Antalya Menderes Türel, u Prughjettu di Complessu di Cruise and Yacht Harbour hè statu appruvatu da u Cunsigliu Metropolitanu. Dichjarà chì u prughjettu, chì hè statu ancu appruvatu da YPK, hè avà prontu per l'offerta, Türel hà dettu chì u prugettu chì deve esse custruitu cù u mudellu di build-operate-transfer accelerà u turismu.

U sindaco metropolitanu Menderes Türel hà dichjaratu chì u Prughjettu di u Portu di Crociera hè un investimentu impurtante chì Antalya hà mancatu dapoi anni, è hà dettu: "Avemu u scopu di purtà stu investimentu in Antalya, per accelerà u turismu è per aumentà a qualità. I turisti di terzu annu cù alti redditi viaghjanu principarmenti in navi di crociera. Vulemu custruì un portu di cruciera per purtà questi turisti à altu redditu à Antalya. Avemu travagliatu annantu à questu per un bellu pezzu. A nostra decisione High Planning Council (YPK) hè stata firmata da u nostru Primu Ministru è i nostri ministri chì sò membri di u cunsigliu di pianificazione. U prughjettu hè avà prontu per l'offerta ", disse.

I LOCALI PIÙ ADATTI
Dichjarà chì custruiranu u prughjettu nantu à a spiaggia di Lara Birlik, chì appartene à a Municipalità Metropolitana, Türel hà dettu: "Copre una superficie di 300 decares. A larghezza di a spiaggia hè di circa mille metri. Vecu qualchì critica perchè u portu di cruciera è e spiagge sò chjusi, mi pare stranu. Ùn simu in una pusizioni di custruisce sti porti nantu à a spiaggia è micca in muntagna. Dunque, s'ellu ci vole à custruisce un portu nantu à a costa di 640 chilometri di Antalya, stu portu deve esse in una costa di Antalya. Di sicuru, a vicinanza di questu locu à l'aeroportu, i centri turistici cum'è Kundu è Belek è u centru di a cità hè impurtante. Lara hè u locu più còmuda. Pensu chì hè a nostra megliu chance. Quandu u portu hè custruitu, questu serà un puntu di partenza è di fine. 10 minuti à l'aeroportu. Cum'è quandu si parte in una crociera in Sudamerica in barca, prima si và à Miami in aviò, è dopu si và in un viaghju in battellu.Ora, s'ellu si deve fà un giru in u Mediterraniu, l'aviò veneranu à Antalya prima o l'ultima tappa serà Antalya, da quì tutti tornanu in u so paese in aereo. Hè per quessa chì a vicinanza di l'aeroportu hè impurtante. Ci hè sicuramente un hotel in i porti di cruciera. U turistu ùn si mette micca nantu à a nave appena ghjuntu, ma stà à l'albergu induve a cruciera hè situata per un ghjornu o dui.

TERRA DA ARRIVARE PER L'AQUARIUM
U presidente Türel hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "Un hotel in un portu di cruciera in Canada hè statu custruitu nantu à a cima di u portu. Dunque, l'hotel deve esse situatu u più vicinu à u portu di cruciera. Inoltre, spazii cummerciale, yacht club sò ancu previsti. 300 navi di più di 4 metri puderanu attracà à u portu di cruciera. Ci sarà ancu una marina cù una capacità di circa 420 yachts. Quì avemu i vantaghji di u prugettu. Per esempiu, vai sottu à u mare cù l'elevatori da u battellu di cruciera chì s'ancora à l'acqua aperta di u portu. Venite à a terra per un sistema di ferrovia da un aquarium in u mare. Traversate a distanza di 700-800 metri cù vedute magnifiche mentre i pesci natanu intornu à voi, è mette u pede nantu à a terra. Questa serà una situazione attrattiva per i turisti. Questu hè in u scopu di u nostru prughjettu ".

Avemu bisognu di attruisce l'interessu di l'investitori
Dichjarà chì anu avutu parechje riunioni cù e cumpagnie di crociera più rispettate è impurtanti in u mondu nantu à u prugettu, Türel hà dettu: "Aghju avutu parechje riunioni mentre firmava u Protocolu Sister City in Miami. Di sicuru, avemu bisognu di attruverà l'attinzioni di quelli investitori quì, è avemu bisognu di suddisfà seriamente u so appetitu d'investimentu in Antalya. Hè per quessa chì stu prughjettu hè statu sviluppatu. S'ellu ci hè un investitore naziunale o straneru, andemu per fà una offerta è u purteremu in Antalya ", disse.

Ùn perde micca 1 inch
U presidente Türel hà ancu clarificatu e riserve chì u prugettu avaria affettatu a costa di Lara, dicendu: "Questi enormi prughjetti sò stati preparati da esperti in questu campu. Ùn hè micca abbastanza per queste persone per preparà. U Ministeru di i Trasporti, Direzzione Generale di l'Infrastrutture esamineghja issi prughjetti in fondu, a spiaggia di Lara hè una spiaggia induve aghju passatu tutte l'estate da l'età di 3 à 18 anni. Se un inch hè persu da quella spiaggia, ùn aghju micca scambiatu mille porti di crociera per 1 inch di spiaggia di Lara. Lasciami dì cusì chjaramente. Dunque, tutti sò stati esaminati in detail. È hè statu inspeccionatu da i nostri amichi marittimi à u Ministeru di i Trasporti. È ùn ci hè micca risicu implicatu cù questi esitazioni chì parlate. È cusì l'aghju dettu mentre i tecnichi anu rivisu; Aghju dettu chì s'ellu ci hè da esse 1 inch menu da a spiaggia di Lara, ùn aghju mai custruisce stu Portu di Crociera quì. Dopu avè fattu tutti i ditaglii tecnichi nantu à questi prublemi, anu datu a so appruvazioni annantu à questu tema. È questu hè cumu andemu. Semu i rapprisentanti di una cunniscenza è una credenza chì affida u travagliu à u so populu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*