E discussioni nantu à a stazione di funivia in Atatürk Park sò state finite

E discussioni nantu à a stazione di funivia in Atatürk Park, chì hè stata custruita in u centru di a cità di Gümüşhane da u sindaco di l'epica, Sebahattin Aytaç, è messa in serviziu in u 1965, hè finita. A stazione serà tirata in avanti di 30 metri è serà custruita à a riva di u parcu.

E discussioni nantu à a stazione di funivia in Atatürk Park, chì hè stata custruita in u centru di a cità di Gümüşhane da u sindaco di l'epica, Sebahattin Aytaç, è messa in serviziu in u 1965, hè finita. A stazione serà tirata in avanti di 30 metri è serà custruita à a riva di u parcu.

U presidente di u Cumitatu Parlamentariu di l'Ambiente è u deputatu di u Partitu AK Gümüşhane Cihan Pektaş, inseme cù u sindaco Ercan Çimen è l'ufficiale di a cumpagnia di l'imprenditori, anu visitatu u Parcu Atatürk, chì hè diventatu u numeru unu in l'agenda di Gümüşhane.

Karşıyaka Dopu à a stampa di Gümüşhane hà dettu chì a stazione di funivia da esse custruitu in u Parcu Naturale, cù una lunghezza di 50 metri, chì porta 454 persone per ora è chì furnisce u trasportu in 3,5 minuti, coinciderebbe cù a parte di a piscina in Atatürk Park, in u risultatu di i studii realizati, l'area di a stazione hè stata spustata in l'area à l'angulu di u parcu à 30 metri di distanza da u previstu. .

I partiti pulitichi è l'urganisazioni non governamentali mobilizati da a stampa Gümüşhane nantu à u sughjettu criticavanu ancu a creazione di una stazione di funivia in u centru di u parcu cù e so dichjarazioni. U presidente provinciale di CHP Bedri Ağaç, u presidente di u Cunsigliu Municipale Hasan Pir, u presidente di a filiale GÜSİAD Gümüşhane Ali Ateş hà publicatu una dichjarazione annantu à u sughjettu, è u presidente provinciale di MHP, Nadim Aydın, hà fattu una dichjarazione di stampa in u parcu u 21 di settembre è hà annunziatu ch'elli anu da criticà a situazione.

Evaluendu u novu locu di a stazione di funivia dopu l'esaminazioni, Pektaş hà dettu chì anu 2 scopi in u prughjettu di a funivia, unu di elli hè di implementà u prugettu in una manera chì occuperà u parcu u più pocu pussibule, è u sicondu hà da sguassà. u minimu arbre.

"Avemu implementatu u nostru prughjettu in una manera chì occuperà almenu u parcu è caccià u minimu arbre"

Nutendu chì cù l'ultimi travaglii, 12 arburi seranu sguassati cù una macchina per esse purtata da Erzurum è trasferitu in un'altra parte di u parcu, Pektaş hà dettu: "Sò ancu u capu di a Cummissione Ambiente. Dunque, sapemu quantu valore hè un arbre. Se piantate un altru arbulu in u locu di un tali arbulu, duverà solu 20 anni. Dunque, implementemu u nostru prughjettu in una manera chì occuperà u parcu almenu è sguassate u minimu arbulu. Ùn avemu micca prublemi ", disse.

Serà una prima in Turchia

Gumushane Karşıyaka Nutendu chì l'affari di u Parcu Naturale è di a funivia hè u primu in Turchia, Pektaş hà dettu: "Questu hè u primu funiculu è u parcu naturale custruitu cù u mudellu Build-Operate-Circuit. Sin'à avà, u ministeru hà sempre fattu parchi naturali cum'è un investimentu publicu. Per a prima volta, tramindui a funivia è u parcu naturale nantu à una zona di 840 decares sopra sò custruiti cù u mudellu di custruzzione-operazione-trasferimentu. U costu di a funivia solu ghjunghjerà à 6,5 milioni d'euros.

"U parcu naturale serà ghjuntu in 3,5 minuti è purterà 454 persone per ora"

Dichjarà chì sò in cuntattu constante cù a cumpagnia di l'imprenditore, è chì volenu soprattuttu a megliu cumpagnia in u mondu per custruisce a funivia, Pektaş hà dettu: "I negoziati sò stati tenuti per un bellu pezzu. Prughjetti fatti è finiti. Bellu prughjettu. Hà una capacità di trasportu 454 persone per ora. in 3,5 minuti Karşıyaka Andemu à u Parcu Naturale. Hè un prughjettu impurtante cù una lunghezza di 50 metri. L'infrastruttura di u parcu naturali hè quasi finita. Attualmente, solu a cumpagnia custruisce 22 case di bungalow in cunfurmità cù l'architettura futura di Gümüşhane. Quessi sò i prughjetti chì faremu in u primu locu. Se ci hè una dumanda dopu, novi prughjetti ponu esse cunsideratu in u parcu naturali. Ci sarà a nostra zona suciale, a nostra facilità. Forse matrimoni. Finiremu a custruzzione di stu locu in 10-12 mesi. Una cumpagnia chì operarà per 30 anni. Allora serà rimandatu à u publicu di novu ", disse.

"Alcune cose sò difficili da imaginà quandu sò prima"

Rimarchendu chì hè difficiule ancu di imaginà questu perchè anu fattu alcune cose per a prima volta in Gümüşhane, Pektaş hà dettu: "U parcu Sema Doğan hè in mezzu. Tutti sò assai soddisfatti. Hè cusì affollatu chì a ghjente ùn pò truvà un locu. Forse se custruemu altri 2 parchi Sema Doğan, Gümüşhane hà a capacità di elevà ", disse.

"Ci sò investimenti publichi seri in Gümüşhane"

Dichjarà chì e cità cum'è Gümüşhane sò quelli chì sopravvivenu principarmenti cù investimenti publichi, Pektaş hà dettu: "Ci sò investimenti publichi seri in Gümüşhane avà. Vulemu fà di Gümüşhane una cità muderna. Nisuna offense: Gümüşhane era un grande paese. A municipalità ùn avia mancu l'unità di serviziu più basi in Gümüşhane. Tuttu hè fattu avà è cumencia à apparisce. U nostru dipartimentu di u focu, u nostru bastimentu cummerciale, u nostru macellu, u nostru mercatu mudernu. Avemu sempre assai travagliu da fà. Ci sò cundizioni per una cità per esse una cità muderna. A: Prima di tuttu, avarete acqua potable pulita è di qualità. Averete qualunque sia u standard in u mondu. Dui: Cuglierete e vostre acque di scarico in modu mudernu, pigliate senza dannà l'ambiente, trattate in a pianta di trattamentu è dà à l'ambiente di ricezione. Tre: Cuglierai è sguassate i vostri rifiuti solidi regularmente. Quattru: Averete sicuramente una autostrada. Cinque: Averete spazii suciale. Avete bisognu di spazii suciali chì rispondenu à i bisogni di ogni ghjornu di u nostru populu. Quessi sò parchi, centri commerciali è altri spazii suciali. Avemu travagliatu in Gümüşhane. Vulemu fà assai spazii verdi è parchi. Per esempiu, u locu di a nostra Direzzione di l'Agricultura. Mostramu un altru locu à u Ministeru di l'Agricultura. Vulemu fà una zona di 2 mila metri quadrati una zona verde è un parcu quì. Avemu bisognu di aumentà i nostri parcheghji. Attualmente, ùn ci hè micca un ambiente induve u nostru pòpulu pò andà à manghjà cù e so famiglie, è induve i so figlioli ponu passà tempu mentre manghjanu. Hè per quessa chì avemu decisu di custruisce u centru cummerciale. Stu locu è u centru cummerciale in Gümüşhane sò un mudellu di trasferimentu custruitu-operatu. U valore di i nostri dui prughjetti hè più di 50 milioni di TL. Facemu questu ", disse.

"Serà finitu in 12 mesi"

Murat Ağcabağ, u rappresentante di a cumpagnia di l'imprenditore, hà ancu desideratu chì a funivia sia benefica per Gümüşhane è hà dettu: "Spergu chì a finiremu in 12 mesi senza prublemi. Semu avà da Gümüşhane. Avete vistu chì aghjunghje valore quì dopu uni pochi d'anni. Un arbre hè assai impurtante per noi. Avemu travagliatu per 1,5-2 ghjorni è cambiatu u locu di u prugettu. Avà avemu tiratu avanti circa 30 metri ", disse.