Ministru Arslan: "Avemu cuminciatu à aduprà Sistemi di Trasportu Intelligenti largamente"

U Ministru di u Trasportu, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà dichjaratu chì e cundizioni in quale i veiculi di l'autobus scolasticu ponu esse affittati sò regulati in u Regolamentu di u serviziu di l'autobus scolasticu è hà dettu: "Ancu s'ellu hè fattu un accordu cù a persona chì opera l'autobus scolasticu, i veiculi. per esse trasportatu deve esse autobus scolastici, è l'imprese di u pruprietariu di i veiculi sò ancu cuncernati. Hè chjaru chì deve cumpiendu i so obblighi stipulati in u regulamentu ". disse.

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è e Comunicazioni Ahmet Arslan, u Ministru di l'Interior Süleyman Soylu è u Ministru di l'Educazione Naziunale İsmet Yılmaz anu assistitu à l'apertura di u Workshop di Sicurezza di u Trafficu è di Trasportu di Passeggeri in Strada in a Sala di Conferenze TOBB.

In u so discorsu, u Ministru Arslan hà dichjaratu chì in u mondu d'oghje, chì hè statu riformulatu nantu à a basa di a libera circulazione di l'infurmazioni è di i soldi, ci sò stati sviluppi vertiginosi è cambiamenti in quasi tutti i campi, soprattuttu in i campi tecnologichi, pulitichi è suciale. è chì a locomotiva di questi hè u settore di u trasportu.

Arslan hà dettu: "Deve esse ammissu chì avemu fattu assai sottu à a dirigenza di u nostru presidente è sottu l'auspice di u nostru Primu Ministru". disse.

Dichjarà chì hè un fattu innegabile chì u trasportu stradale, unu di i rami più impurtanti di u trasportu, deve esse sviluppatu secondu e esigenze di l'età, a tecnulugia è i bisogni di sicurità è cunfortu, Arslan hà ricurdatu chì mettenu fine à l'attività. chì sò stati realizati per anni senza esse sottumessi à l'ispezione cù a lege di trasportu stradale n ° 4925.

"Tutti i tipi di ispezioni sò fatti"

Arslan hà ricurdatu chì in l'articulu intitulatu "Lease of School Bus Vehicles" di u Regolamentu di u Serviziu di i Veiculi di u Serviziu di a Scola, e cundizioni in cui questi veiculi ponu esse affittati sò regulati, è cuntinuanu cusì:

"Ancu s'ellu hè fattu un accordu cù a persona chì opera l'autobus scolasticu, hè chjaru chì i veiculi da esse trasportati devenu esse autobus scolastici, è e cumpagnie di u pruprietariu di i veiculi anu da cumpiendu i so obblighi stipulati in u regulamentu pertinente. In u quadru di u citatu regulamentu, hè necessariu chì i veiculi per u trasportu di i studienti devenu esse veiculi cù permessi speciali. Inoltre, per esse un cunduttore di navetta è u staffu di guida, hè imperativu chì ùn sò micca stati cundannati ancu s'ellu sò perdonati per crimini di droga è di abusu di i zitelli. Ogni tipu d'ispezioni sò realizati da i ministeri è l'uffiziali di l'ordine in questu sensu ".

Apuntendu chì stanu travagliendu in un prughjettu assai impurtante chì permetterà a cullizzioni immediata è l'usu di parechje dati per sparte cù u Ministeru di l'Interior, Arslan hà dettu chì anu iniziatu a preparazione di a basa legale per u Sistema di Controlu è Controlu Elettronicu di Trasportu. (U-ETDS).

Arslan hà dichjaratu ch'elli anu realizatu i primi studii di prototipu in quantu à u sistema chì deve esse creatu pigliendu l'opinioni di u settore è di i stakeholder, è hà nutatu chì per a prima volta cù u sistema, a legislazione serà fatta per seguità i movimenti di i passageri. carichi è merchenzie.

Spieghendu chì per a prima volta, l'accessu in tempu reale è precisu à i dati settoriali, a so spartera in termini di sicurezza naziunale, è a pianificazione futura cum'è a custruzzione di strade è a selezzione di u modu di trasportu seranu furnite basatu annantu à l'analisi di dati, Arslan cuntinuò e so parolle cum'è seguita. :

"Porteremu a pussibilità di vede se i viaghji sò ufficialmente registrati è arregistrati via e-Government. Offriamu à l'imprese chì realizanu u trasportu pianificatu a pussibilità di determinà e so rotte di trasportu per via elettronica è per scrittura nantu à e-Government, senza bisognu di più trasfurmazioni. Cù stu sistema, sviluppi assai impurtanti seranu fatti in quantu à i trasportatori, a sicurezza statale è naziunale, in particulare i passageri ".

Arslan hà dichjaratu chì hè a rispunsabilità di tutti per creà cambiamenti di cumpurtamentu culturale pusitivu in relazione à l'aumentu di a sicurezza di u trafficu è per assicurà chì sò stallati in a sucietà, è hà attiratu l'attenzione à u fattu chì a parte di u fattore umanu in l'accidenti di trafficu hè più di 90 per centu in u paese. studii accademichi.

"Avemu riduciutu à quasi zero l'accidenti causati da u difettu stradale"

Rimarchendu chì u primu scopu hè di impedisce à e persone di fà questi sbagli, Arslan hà dettu: "U secondu hè di sviluppà prughjetti chì ponu pardunà i sbagli indotti da l'omu cù cunvenzioni tecnologiche per chì a ghjente ùn perde a vita ancu s'ellu si sbaglianu. À questu puntu, facemu i nostri investimenti in l'ultimi 15 anni per chì nisuna persona ùn perde a so vita ". disse.

Ricordendu chì eliminanu u risicu di scontri frontali grazia à e strade divise, Arslan hà dichjaratu chì mentre riduce u stress di i cunduttori durante u viaghju, aumentanu a sicurezza di u trafficu è riducenu a freccia d'accidenti causati da un difettu stradale à quasi zero.

Arslan hà dettu: "Ancu se l'attività nantu à e nostre strade hè radduppiata in l'ultimi 15 anni, a perdita di vita per centu milioni di veiculi per chilometru in accidenti di trafficu hè diminuita da 2 à 5,72". disse.

"Avemu principiatu e pratiche di strada perdona in i paesi sviluppati"

Enfatizendu chì una di e misure più impurtanti pigliate per aumentà a sicurità di u trafficu hè i sistemi di trasportu intelligenti, Arslan hà cuntinuatu cusì:

"In parallelu cù i sviluppi in e tecnulugia di l'infurmazione, avemu cuminciatu à aduprà sistemi di trasportu intelligenti in modu estensivu per u scopu di ottene u massimu livellu di serviziu da l'autostrade è di assicurà a sicurezza di u trafficu. Avemu principiatu l'implementazione di sistemi nantu à e nostre autostrade, centrate in Istanbul, Izmir è Mersin, per gestisce u trafficu è informà i cunduttori ".

Dichjarà chì anu fattu l'accordi necessarii per aumentà a sicurezza di u trafficu à l'intersezioni induve circa u 70 per centu di l'accidenti si verificanu, Arslan hà dichjaratu ch'elli anu implementatu e pratiche di strada perdona chì si trovanu in i paesi sviluppati.

Arslan hà dichjaratu chì anu stabilitu e stazioni di ispezione di i veiculi cù a tecnulugia più moderna è avanzata in Europa, è chì furniscenu servizii di ispezione à più di 299 milioni di veiculi annu cù 8 stazioni, chì dopu a prima ispezione, circa 36 per centu di i veiculi. ùn passanu micca l'ispezione, è in a seconda inspezione, i difetti sò curretti in 96 per centu di sta tarifa.

Enfatizendu chì u valore chì dà à e persone hè a basa di i so servizii, Arslan hà dichjaratu chì u so scopu hè di riduce l'accidenti di ferite fatali è gravi cù sistemi è tecnulugia di trasportu intelligenti.

"Ùn dicemu micca," U locu induve ùn pudete micca andà ùn hè più u vostru ". Dicemu: "U locu chì ùn pudete micca andà in modu sicuru, cunfortu è in pocu tempu ùn hè micca u vostru" è agimu in cunseguenza, hà dettu Arslan, aghjustendu chì avà parlanu di strade intelligenti, di altu standard è di modi perdona.

Apuntendu l'impurtanza di u prugramma di l'oghje in a sensibilizazione, Arslan hà aghjustatu ch'ellu hè cunvintu chì risultati impurtanti saranu da ciò chì i partiti anu fattu è ciò chì duveranu fà durante i dui ghjorni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*