Gürer di CHP: "2055 case aspettanu vacanti in TCDD"

Rispondendu à a quistione di CHP Niğde Deputy è cummissariu KİT Ömer Fethi Gürer, Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Ahmet Arslan hà annunziatu chì 6 mila 658 di e 2 mila 55 case di TCDD sò viote. U Ministru Arslan hà dichjaratu ch'elli ponu allughjà queste case, chì anu difficultà suciali è ecunomiche, à quelli chì volenu.

U deputatu CHP Gürer, Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà presentatu una mozione scritta à a Presidenza di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia cù una dumanda per esse risposta, "Quante residenze ci sò trà immubiliari TCDD? Ci sò casi vacanti ? Sì cusì, perchè hè in biancu? Pò esse affittatu à terze parti ? Quante residenze è stazioni sò state distrutte in l'ultimi deci anni ? Quante stazioni è fermate di TCDD sò state annullate in l'ultimi deci anni in tuttu u paese? pusò dumande.

2055 CASA VUOTA

U Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Ahmet Arslan, in a so risposta à a pruposta di u deputatu CHP Niğde Ömer Fethi Gürer, hà dettu: "Ci sò 6.658 residenze chì appartenenu à a Direzzione Generale di TCDD Enterprise, 2.055 d'elli sò vacanti".

PERCHÈ VIU

Indicà chì alcune di e case vacanti sò in stazioni intermedie, luntanu da l'insediamenti, anu difficultà suciali è ecunomiche, è anu limitate opportunità di trasportu è di alloghju, u Ministru Arslan hà dettu: "Alcune d'elle sò case chì ùn ponu micca risponde à e cundizioni minime di vita è sò micca dumandatu da u persunale. In casu di dumanda di terzi, queste residenze ponu esse affittate.

302 CASA DISTRUTTU

Ahmet Arslan, Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, hà dettu: "38 edifici di stazione è 302 alloggi appartenenti à a Direzzione Generale di TCDD Enterprise sò stati demoliti per ragioni tecniche in l'ultimi deci anni".

U Ministru Ahmet Arslan hà dettu: "Da u 2006, u numeru di stazioni, stazioni, fermate è siding (u centru induve a linea di trenu hè cuntrullata elettronicamente senza persunale) appartene à a Direzzione Generale di TCDD hè aumentatu da 813 à 819. Duranti stu periodu, 3 stazioni YHT, à dì Polatlı, Bozüyük è Bilecik, è 12 novi ditte sò state messe in serviziu.

6 STAZIONI CHIUSU

U Ministru Arslan Beyhan-Genç, chì spiegò chì 6 stazioni, à dì Martyr Arif, Mustafa Yavuz, Türkyurdu, Bekçiler, Goçar è Serçehan Stations, sò stati chjusi per via di l'avvenimenti in Siria, u nostru vicinu di cunfini in a regione, sò stati inundati per via di a diga. travaglia nantu à a seccione di linea; Gökdere hà dettu chì e fermate Ekerek è Ziveyir sò state annullate.

U deputatu CHP Niğde è u Cummissariu KİT, Ömer Fethi Gürer, hà dichjaratu chì l'esistenza di alloggi demoliti è vacanti in TCDD hè notevule. U fattu chì parechje tappe intermedie sò disfunzionali hè ancu un indicazione chì i Ferrovii ùn sò micca propiu propiu, salvu per uni pochi di travagli visibili. Ömer Fethi Gürer Ci sò determinazioni serii in i rapporti di audit di a Corte di Conti in a Cummissione SOE. U mo babbu hà ancu travagliatu in diverse pusizioni in i Ferroviari, à quellu tempu a ghjente era in fila per l'alloghju. Ci hè stata una carenza di funzioni è persunale in parechje stazioni nantu à e ferrovie. Attualmente, 90% di e ferrovie operanu nantu à una sola linea. In diverse regioni, a funzione di e ferrovie hè stata ristretta, è in certi lochi, hè in una cundizione di travagliu cù u persunale limitatu. Cum'è dichjaratu in i rapporti TCA, ci sò ritardi è travaglii chì ùn sò micca finiti à tempu. Contra tutti questi, hè imperativu chì esse valutati prima ch'elli diventenu inutilizabili in i so alloggi.

Surghjente: www.halkinhabercisi.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*