Una Chjama da Izmir Logistics à Cooperative

L'Associazione Internaziunale di Fornitori di Trasportu è Logistica UTIKAD hà scontru cù rapprisentanti di cumpagnie membri chì operanu in a Regione Egea in Izmir. Dopu à a riunione di u Cunsigliu di Amministrazione tenuta in Izmir Hilton Hotel, i Membri di u Cunsigliu di UTIKAD è u Direttore Generale di UTIKAD anu evaluatu l'evoluzione in u settore logisticu cù i rapprisentanti di e cumpagnie membri.

À a riunione induve i prublemi di u settore sò stati discututi, i membri di UTIKAD da Izmir anu purtatu ancu i prucessi ligati à e cooperative di camion chì operanu in l'aeroportu di Istanbul Atatürk. I membri di UTIKAD suggerenu chì e cooperative diventanu corporazioni è furnisce servizii muderni per riduce i costi di logistica à i prezzi unità in linea cù i tassi di u mercatu.
I membri di u Cunsigliu di UTIKAD anu visitatu u presidente di u Cunsigliu di a Càmera di Cummerciu di Izmir, Rebii Akdurak, è u presidente di a Càmera di spedizione di Izmir, Yusuf Öztürk, in u so uffiziu marti 12 settembre. Dopu à e riunioni induve i prublemi attuali in u settore logisticu sò stati valutati, a Delegazione UTIKAD hà visitatu u Centru di Storia Marittima di Arkas.

UTIKAD, chì cuntinueghja à esse l'urganizazione non governamentale paraplu di l'industria logistica cù membri 444 in tutta a Turchia, hà scontru cù i logistici di l'Egeu in settembre. U presidente di UTIKAD, Emre Eldener, hà fattu una presentazione dettagliata à l'avvenimentu tenutu u luni 11 settembre 2017 à Izmir Hilton Hotel. Facendu dichjarazioni annantu à l'attività di UTIKAD, Emre Eldener hà dettu: "Continuemu u nostru travagliu per a furmazione è u sviluppu di a cultura logistica in u settore logisticu turcu. Di sicuru, a basa di u nostru travagliu hè a furmazione logistica. Cum'è UTIKAD, urganizemu a furmazione prufessionale è a furmazione in casa per fà passi fermi versu stu scopu impurtante. "In più, simu l'unichi chì furniscenu una furmazione di diploma FIATA in Turchia", disse. In riferimentu à i sviluppi in u settore, Emre Eldener hà dettu: "Com'è UTIKAD, avemu participatu à tutti i media ligati à u settore".

Informendu i membri nantu à i supporti di u guvernu per u settore logisticu, Eldener hà enfatizatu chì u sustegnu di u settore logisticu, chì hè u sicondu settore più grande in l'esportazioni di serviziu, cù Turquality, u prugramma Brand Support, u sustegnu di a delegazione di fiera è di cummerciale d'oltremare, i supporti Kosgeb è Eximbank aumenteranu u a cumpetitività di u settore à l'esteru. In questu cuntestu, hà dichjaratu chì i membri di UTIKAD chì assisteranu à u Cungressu Mundiale FIATA cum'è una delegazione cummerciale à u principiu di uttrovi avarà opportunità di cuuperazione pruduttiva.

Dichjarà chì anu furmatu principalmente l'opinioni di UTIKAD nantu à u Progettu di Regolamentu di Trasportu Stradale in i mesi passati in u scopu di i studii legislativi riguardanti u settore, u sindaco Eldener hà dettu: "In linea cù l'ugettivi principali di rende u settore di trasportu stradale turcu più efficiente, più muderni è più cumpetitivi, tutte e cumpagnie chì operanu in u trasportu in u nostru paese anu da rispettà l'ecunumia liberale "Avemu trasmessu i nostri suggerimenti à a Direzzione Generale di Regulamentu di l'Autostrada per furnisce un ambiente induve l'ingressu in u settore ùn hè micca limitatu. quadru di a so dinamica, induve pò cumpete cù l'attori lucali è stranieri in termini uguali è ghjusti, induve e so attività ponu esse inspeccionate in normi internaziunali, è induve pò purtà ciò chì hè aspittatu da ellu in u sviluppu di l'ecunumia di u paese ". disse.

Spieghendu u travagliu nantu à u Prughjettu di a Nova Legge Doganale, Eldener hà dettu: "U primu di i suggerimenti trasmessi à u Ministeru era in quantu à u cuncettu di l'Organizzatore di Spedizioni (TİO). "Avemu suggeritu chì l'Organizzatore di u Trasportu, chì ùn hè micca inclusu in u prugettu, sia definitu è ​​inclusu cum'è cuncettu in a nova Legge", disse.

Rimarchendu chì UTIKAD hè ancu attivamente implicatu in u Cunsigliu di Facilitazione di u Cummerciu, Eldener hà dettu: "Continuemu à sprime e nostre idee strutturate cun sensu cumunu per u nostru settore in questu bordu. Rıdvan Haliloğlu, Membru di u Cunsigliu di Amministrazione di UTIKAD è ancu Presidente di u Gruppu di Travagliu Doganale è Magazzinu, rapprisenta a nostra associazione è u nostru settore in questu cunsigliu. "In più, parechji rapprisentanti di i nostri membri assistenu ancu à e riunioni di u cunsigliu", disse. Eldener hà prumessu à Rıdvan Haliloğlu per infurmazioni detallate nantu à u sughjettu. Haliloğlu hà dettu: "Semu di l'opinione chì e valutazioni chì emergeranu in u risultatu di e numerose riunioni di travagliu di u cunsigliu permetteranu di piglià passi impurtanti per u nostru settore".

U presidente Emre Eldener hà ancu evaluatu l'effetti di l'industria 4.0 è i sviluppi vertiginosi in a tecnulugia nantu à u settore logisticu. Eldener sottolinea chì i modi di fà l'affari è i prucessi in l'industria logistica cambianu rapidamente. "Un prucessu di cambiamentu assai rapidu ci aspetta. Ùn avemu micca u lussu di mancassi sta tendenza. I modi di fà affari cambianu in u mondu. "Avemu da mantene cun questu", disse.

MASTER PLAN LOGISTICA Suscita curiosità
Dopu à a presentazione di Eldener, i membri di u Cunsigliu di UTIKAD è i rapprisentanti di l'imprese membri anu evaluatu mutualmente a situazione di u settore è l'evoluzione attuale in a sezione di dumande-risposta. I rapprisentanti di a cumpagnia di i membri anu dumandatu dumande nantu à i piani d'investimentu per a logistica è u trasportu. In questu cuntestu, u Direttore Generale di UTIKAD Cavit Uğur, chì hà assistitu à a Reunione di u Pianu Maestru di Logistica in nome di u settore, hà dettu: "U 1u Workshop di u Pianu Maestru di Logistica in Turchia hè stata tenuta in Ankara u 25 di lugliu 2017. Trè presentazioni sò state fatte da a cumpagnia di cunsultante chì riassume a valutazione di a situazione attuale cum'è u primu passu di u studiu di u pianu maestru. A sessione di dopu meziornu hè stata realizata in forma di attellu cù tutti i participanti divisi in diversi gruppi di travagliu. In i sette gruppi creati, i prublemi di priorità sò stati determinati in u quadru di i temi determinati è e soluzioni sò state pruposte per elli. Cridemu chì i prublemi è i suggerimenti di suluzione presentati in stu attellu cuntribuiscenu à i studii di u pianu maestru. "Speremu chì u pianu maestru di logistica, chì deve esse cumpletu à a fine di u 2018, hà da fà una grande cuntribuzione à a visione di u settore è a creazione di i so piani d'investimentu è strategichi di cummerciale", disse.

"E COOPERATIVI DI CAMIONI DEVERU ESSERE CORPORATE"
Un altru prublema di l'agenda per i membri di Izmir era l'impattu negativu nantu à i costi logistici di e cooperative di camioni chì servenu in u trasportu stradale di carichi d'importazioni aerei via l'aeroportu di Istanbul Ataturk da l'aeroportu à a so destinazione finale. I membri suggerenu chì e cooperative di camion deve esse incorporate. Hè stata sottolineata chì l'incorporazione di e cooperative è l'applicazione di i costi unità à u livellu di u mercatu riducerà u costu tutale di logistica di u paese. U Cunsigliu di Amministrazione di UTIKAD hà dichjaratu chì e valutazioni di i so membri chì ogni attore di u settore deve furnisce servizii efficienti cù metudi muderni sò di grande impurtanza.

VISITA A CHAMBER OF COMMERCE IZMIR
U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di UTİKAD Emre Eldener, u vicepresidentu di u Cunsigliu di Amministrazione Turgut Erkeskin, i membri di u Cunsigliu Taner İzmirlioğlu, Ekin Tırman è Koral Karşılı, u Direttore Generale di UTİKAD Cavit Uğur è u Direttore di Comunicazione Corporativa di UTİKAD Nilükön hè ancu un Taner İzmirlioğlu, chì hè ancu un Tamaçükön , hà scontru u marti 12 settembre, in İzmir Hà visitatu u presidente di u Cunsigliu di Cummerciu Rebii Akdurak in u so uffiziu. Durante a visita, induve sò stati valutati i sviluppi attuali in a Regione Egea, i cambiamenti chì aspettanu u settore logisticu in u periodu à vene sò stati discututi. A Delegazione UTIKAD hà desideratu successu à u presidente di l'Assemblea ITO Akdurak in quantu à e prossime elezzioni di a Càmera di Cummerciu di Izmir.

L'ELEZIONI ERANU L'AGENDA À A CHAMBRA DI COMMERCE MARITTIMU
A seconda tappa di a Delegazione UTIKAD era a Càmera di Spedizione Izmir. U presidente di UTIKAD è i membri di u Cunsigliu di Amministrazione sò stati ospitati da u presidente di u Cunsigliu di Izmir DTO Yusuf Öztürk è u membru di u Cunsigliu Kenan Yalavaç. A Delegazione UTIKAD hà scambiatu idee cù Öztürk prima di e prossime elezzioni di a Càmera di i trasporti marittimi.

UN VIAGGIU À A STORIA MARITIMA
Dopu à e visite di l'istituzione, l'ultima tappa di u Cunsigliu di Amministrazione di UTIKAD era Arkas Maritime History Center. A delegazione, accolta da u Manager di u Centru Betül Aksoy è unu di i doyens di l'industria logistica, Piyer Kalemoni, hà avutu l'uppurtunità di piglià un viaghju piacevule in a storia marittima visitendu a magnifica cullizzioni di mudelli di navi, pitture è vechji navi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*