U Prughjettu di u Sistema di Ferrovia Ligeru di Karabük hè diventatu un sognu?

U Prughjettu di Trasportu Publicu Urbanu di i Sistemi Ferroviari, chì u sindaco di Karabük Rafet Vergili chjama "U mo sognu più grande", diventa un sognu?

Comu hè cunnisciutu, u sindaco di Karabük, Rafet Vergili, hà fattu una cunferenza di stampa di pocu tempu annantu à u prughjettu di u Sistema Ferroviariu sottu u nome di u prughjettu MEGA è hà dettu i seguenti nantu à u sughjettu.

"Attualmente simu interessate in un novu prughjettu MEGA è u nostru travagliu di prughjettu in questa direzzione serà finitu in un periudu di mesi 3-4. U nome di stu prughjettu hè u prughjettu "Light Rail Systems". Partendu da u quartieru Soguksu, Fevzi. Fırat Street, Hürriyet Street, Yesil Street Vulemu principià stu investimentu cù l'aiutu di i nostri funzionari di u guvernu ottenendu i permessi necessarii da l'istituzioni pertinenti in 13 per u nostru prughjettu di trasportu, chì hè à circa 14-2017 chilometri da u quartiere. , l'Università è a zona di trattamentu in a regione Bostanbükü.

"Avemu rializatu stu prughjettu, chì costarà 80 milioni di dollari, o 240 milioni di TL, utilizendu cumplettamente i nostri risorsi è riducendu assai i costi. Aghju travagliatu nantu à stu prughjettu personalmente per circa 1,5 anni. furnisce un serviziu impurtante à a nostra regione rializendu un prughjettu cusì impurtante. " L'avia datu.

SERÀ UN SOGNU ?

U prughjettu di u trasportu publicu urbanu di i sistemi ferroviari, chì u sindaco di Karabük, Rafet Vergili, hà dettu per l'ultimi trè anni: "U mo sognu più grande per Karabük hè di stabilisce un sistema ferroviariu in a cità", pare esse un sognu. Rafet Vergili, chì cuntinueghja u so secondu mandatu cum'è sindaco di Karabük, incitarà solu a ghjente di Karabük per i sistemi ferroviari di quale ellu hà iniziatu à parlà in l'elezzioni lucali di u 2014 è chì rivoluzionaranu u trasportu urbanu ? U sindaco Rafet Vergili, chì hà spartutu cù u publicu l'idea di u trasportu publicu di i sistemi di ferrovia ligera, partendu da u centru di a cità di Karabük è copre u campus universitariu, 100. Yıl è quartiere di case 5000, hà dettu: "Serà a più grande firma ch'e aghju. fà in termini di serviziu à u mo paese ". Vergili, chì hà spartutu l'idea di i sistemi ferroviari cù u publicu Karabük trè anni fà, hà dettu: "U mo sognu più grande" per u prugettu di trasportu publicu di i sistemi di ferrovia ligera, chì intrecciarà a cità cum'è una reta in u tempu è si estenderà à u Safranbolu. distrettu in i prossimi anni. Nisun prugressu hè statu fattu da u ghjornu chì Vergili hà dettu "U mo sognu più grande" in quantu à travaglià nantu à u prugettu di trasportu publicu urbanu di i sistemi Rail. U prughjettu di u trasportu publicu urbanu di sistemi ferroviari, chì entusiasma a ghjente di Karabük, pare esse solu in i sogni di u sindaco Vergili à questu ritmu. A ghjente pensa chì un prughjettu cusì bellu, chì Vergili solu li entusiasma, hè solu una prumessa.

Surghjente: bolgeninsegazetesi.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*