Un bonus salariale da u presidente à l'eroe driver

U cunduttore di u Parcu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli, Eren Karadaş, chì hà colpitu u cane perchè apparsu di colpu davanti à ellu mentre travagliava in İzmit - İstanbul Tuzla Linea 200, è dopu furnia trattamentu malgradu a reazione di i passageri, hè statu premiatu cù un bonus salariale da u sindaco. Karaosmanoğlu. Felicitando à Karadaş, chì hà dimustratu un cumpurtamentu esemplare cù i veterinari è e squadre mediche in attesa, Karaosmanoğlu hà dettu: "Felicitate à u mo fratellu Eren per u so cumpurtamentu bellu, amante è cumpassione. Hà mostratu un cumpurtamentu assai currettu. Ùn abbandunò micca u cane feritu, chì di colpu apparsu davanti à ellu in a bughjura di a notte è u colpì, è hà cura. Cette attitude qu'il met en avant doit donner l'exemple à tous et s'accroître.

"Avanu u dirittu di campà in stu mondu"

Istanbul İçmeler U sindaco Karaosmanoğlu, chì hà accoltu u Parcu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli, Eren Karadaş, chì hà pigliatu cura di u cane chì hà sbattutu quandu hè ghjuntu à u locu, hà dettu: "Tutti l'animali anu u dirittu di campà in questu mondu. Duvemu avè pietà di tutte e cose viventi. Averemu misericòrdia cusì videremu misericordia. Una volta di più, felicitazioni à u mo fratellu, chì hè natu per ellu. Vogliu chì i nostri culleghi è tutti i nostri citadini si cumportanu in listessa manera. Amaremu u nostru ambiente è l'animali. Sapemu chì anu u dirittu di campà in stu mondu. Ùn pudemu micca sminuisce è duvemu esse sensibili à l'altri cose viventi cum'è l'omu. Damu un bonus di salariu à u mo fratellu Eren per questu bonu cumpurtamentu ".

ASCUTU DA U PRESIDENTE EREN

Karaosmanoğlu, chì hà prisentatu una placca à u cunduttore di l'autobus publicu Eren Karadaş in memoria di u ghjornu, hà ascoltu l'avvenimentu disgraziatu da a bocca di Eren una volta di più, in a riunione à a quale hà assistitu u direttore generale di u Parcu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli, Yasin Özlü. Eren Karadaş, u cunduttore di l'autobus publicu cù a Linea 200 trà Izmit è Istanbul Tuzla, hà dettu chì hà vistu u cane chì apparsu di colpu davanti à ellu era cupertu di sangue in terra, è hà pigliatu subitu u cane feritu à u so veiculu. Malgradu a reazzione di i passageri chì anu dettu ch'elli seranu tardi per u travagliu, u Bus Driver Eren Karadaş, chì hà trasmessu l'incidentu à l'unità necessarie, hà dettu: İçmeler Hà consegnatu u cane feritu à i veterinari è e squadre di a Municipalità Metropolitana di Istanbul sottu u ponte.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*