À propositu di u Sistema di Telecabina di Gaziantep Rumkale

U museu sottumarinu è a funivia seranu custruiti in Rumkale
U museu sottumarinu è a funivia seranu custruiti in Rumkale

A Municipalità Metropolitana di Gaziantep stabiliscerà un Museu di Archeologia Subacquea in Rumkale è coronarà Rumkale cù un sistema di telecabina. In u scopu di dà una nova vita à u turismu urbanu cù queste opere, a Metropolitana mette in mostra i siti storichi è turistici.

Cuncentrazione di studii in questa direzzione per prutege, sustene, prumove è purtà u patrimoniu culturale à u turisimu, a Metropolitana trasformerà Gaziantep in una cità culturale cù i prughjetti ch’ellu hà preparatu. U sindaco metropolitanu di Gaziantep Fatma Şahin, chì hà fotografatu a cità chì hà subitu una trasfurmazioni trà 2014 è 2017, hà parlatu di a trasfurmazioni strutturali in a cità.

Ricordendu e parolle di Evliya Çelebi chì "Gaziantep hè a pumu di l'ochju di u mondu", Şahin hà dichjaratu chì a cità hè unu di i 20 insediamenti più antichi in u mondu.

TUCCHEMU OPRA STORICA

U presidente Şahin, enfatizendu chì Gaziantep, chì hè una cità industriale, hà ancu una rivendicazione in u campu di a cultura è di l'arte, hà dettu: "Rivivemu i monumenti storichi è culturali cù i prughjetti preparati in questu scopu. Apriremu l'antica cità di Karkamış in maghju 2018, è a metterà à u serviziu di i literati è i storichi di u mondu. Mustafa Kemal Atatürk hà purtatu 1930 artefatti storichi à u Museu di Civilizzazioni Anatoliani di Ankara in l'anni 35 è sò stati posti in a parte più preziosa di u museu. In questa regione, i più belli artefatti di u periodu tardu Hittite sò stati truvati, è per via di u nostru travagliu cumunu cù i taliani, avemu turnatu stu locu in un Aqua Park. Lala Mustafa Pasha Complex, situatu in Handan Bey Bazaar à u sudu di u Castellu di Gaziantep, è Hısva Han, chì hè statu custruitu da Lala Mustafa Pasha trà u 1563 è u 1577, seranu l'osteria più famosa di Antep.

RUMKALE hè un tesoru

Spieghendu chì tutta a bellezza di u fiumu Eufrate hè riflessa in Rumkale, chì si trova nantu à scoglii scoscesi, Şahin hà dettu: "E civiltà più putenti cum'è Roma è Hittite sò state formate intornu à l'Eufrate. Cum'è a Municipalità Metropolitana, avemu a cura di Rumkale, avemu travagliatu ghjornu è notte per purtà stu locu à u turismu, faremu Rumkale più animatu è dinamicu. "Curoneremu stu bellu tesoru sotterraneo cun un museu archeologicu sottumarinu", disse.

RELIGII E LINGUE VIVU FRATELLAMENTE

U presidente Şahin hà dettu: "Semu ancu assertivi nantu à l'osteria è i bagni. Gaziantep hè stata stabilita nantu à un assi per u quale passa a Strada di a Seta Storica. Pudete vede e più belle opere di e civiltà ottomane, selgiuchidi è islamiche quì. Semu assertivi in ​​l'artighjanali. Modernizemu e prufessiunali lucali cum'è Yemenita, l'arti di a trasfurmazioni di u ramu è a madreperla, è i purtemu in u futuru. Quì, tutte e religioni è e lingue campavanu inseme in fraternità per anni. Sò u merre di una cità induve a chjesa, a sinagoga è a moschea sò fiancu à fiancu. A storia ci hà prisentatu sti caratteristiche cum'è ricchezza.

MUSEU DI BAGNU E PANORAMA

Aumentemu u numeru di musei in u scopu di l'opere realizate per diventà una Cità Culturale. In più di u museu di Hammam in Israele, avemu custruitu u secondu museu Hamam in u mondu. Avemu pianificatu di custruisce Gaziantep Defense Panorama nantu à 12 decares. In u panorama, cù transizioni graduali di 12 metri d'altezza è 113 metri di lunghezza, cù una zona di mudellu di 1133 metri quadrati è un diametru di 32 metri, quelli ghjorni saranu rivivuti. Hè stata cunvertita in u Centru d'Arte di l'Antica Corte, chì hè stata custruita in l'anni 1950. L'edifiziu hè statu trasferitu da u passatu à u futuru cù l'interpretazioni di l'elementi di l'arti visuale è uditivu in i so corridori, mura è cortile.

SIAMO I MIGLIORI IN EUROPA À U ZOO

Semu u megliu in Europa cù Gaziantep Zoo. Semu avanti in a categuria di fertilità, igienica è diversità. Avemu fattu un Safari Park quì, 70 tipi d'animali campanu inseme in stu parcu. Avemu custruitu un museu, 150 mila persone anu visitatu solu durante a festa. Dapoi a so apertura, u zoo hà visitatu 1,5 milioni di persone. Avemu prisentatu i figuri di l'animali viventi è estinti à l'attenzione di i nostri figlioli.

AMU 500 TIPI DI PIATTI, NESSU CREDI

L'aspettu più assertivu di a cità hè a so cucina. Ùn andate micca dicendu a cucina, avemu 500 tipi di manciari à a tavola di a fratellanza. Nimu crede in 500 tippi di cibo. Ma a verità hè, avemu a nostra forza da a terra, e sementi è u sole, è cù l'aiutu di a donna anatolica, i nostri pranzi si trasformanu in un grande gustu ".

Dichjarà chì u Castellu di Gaziantep è u so circondu sò stati ricostruiti cù u Prughjettu di Riabilitazione di Strada, Şahin hà dettu chì e strade è e strade aghjunghjenu una nova atmosfera à a cità cù a so nova forma.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*