Espansione di a flotta di trasportu in Gaziantep

A municipalità metropolitana di Gaziantep hà aghjustatu 30 autobus chjuchi chjamati Poyraz à a so flotta di trasportu. A Municipalità Metropolitana hà sustinutu a reta di trasportu in espansione cù i novi autobus chì hà acquistatu.

Una cerimonia di taglio di nastri hè stata tenuta à u Depositu di Sistemi Ferroviari di u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana per a messa in serviziu di 30 autobus chjuchi inclusi in a flotta di trasportu.

ŞAHİN: U TRANSPORTU hè a nostra mossa d'investimentu più grande

U sindaco di a municipalità metropolitana, Fatma Şahin, hà dichjaratu chì attribuinu impurtanza à a diversità in a flotta di veiculi in u Dipartimentu di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Gaziantep è hà dettu: "A caratteristica più impurtante di l'autobus chjamati 'Poyraz' hè chì sò chjuchi. Questi autobus chì avemu acquistatu sò impurtanti in quantu à u trasportu più veloce, un megliu usu di e strade è una capacità di passageru crescente. U trasportu hè a nostra mossa d'investimentu più grande. Aumenteremu a capacità di trasportu aumentendu a flotta di trasportu. A cità di 2 milioni hà 500 mila refugees siriani. Facemu assai investimenti ligati à u trasportu per mantene a qualità di vita è aumentà a satisfaczione di i citadini in a cità di 2,5 milioni di persone in totale. Da una banda, l'investimenti à cortu termine, da l'altra parte, l'investimenti di a cità 2040, da l'altra banda, GAZİRAY, da l'altra banda, u metro, vedi, aghju assai travagliu da fà. Inoltre, attachemu una grande impurtanza à u numeru è a diversità di a nostra flotta di veiculi. Questi autobus risponde à i nostri bisogni. Sta diversità in a nostra flotta rinforza a nostra reta di trasportu per pudè passà più veloce nantu à e strade strette di a nostra cità è per creà una rete di trasportu più efficaci usendu l'autobus in modu correttu cù a so efficienza è capacità. "Faremu rapidamente investimenti in u trasportu", disse.

U sindaco Şahin hà dettu chì 62 autobus più seranu acquistati cù una cuncessione di 50 per centu à a fine di l'annu è chì i travaglii sò ghjunti à a fase di offerta.

TOKATLI: I PASSAGGERI SERÀ PORTATI IN MANIERA CONFORTABLE

Murat Tokatlı, Direttore di Vendita di Veiculi Commerciali di u Mercatu Domesticu di Otokar, hà dettu: "Consegnamu 30 autobus chjuchi chjamati 'Poyraz' appartenenti à a cumpagnia Otokar à Gaziantep Transportation Inc. (GAZİULAŞ). Questi autobus anu una capacità di trasportu 27 passageri. Questi autobus, pensati per u trasportu navetta, longu è di passageru, sò stati lanciati quist'annu. "Questi autobus, chì sò stati custruiti per portà u spaziu à l'area cù bassi costi di operazione è spese, portaranu i passageri cunfortu è liscia", disse.

Dopu à i discorsi, u nastro hè statu tagliatu per l'autobus per esse messu in serviziu da u sindaco di a municipalità metropolitana Fatma Şahin, u subsegretariu generale di a municipalità metropolitana Sezer Cihan è u direttore di vendita di veiculi commerciali di u mercatu domesticu di Otokar Murat Tokatlı.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*