Aumenta a qualità di u trasportu publicu in Kayseri

U presidente di a Camera di Public Busmen Ahmet Erkan è i membri di u cunsigliu di amministrazione anu visitatu u sindaco di a municipalità metropolitana, Mustafa Çelik. Esprimendu chì u novu mudellu di pagamentu basatu nantu à u rendiment è a satisfaczione publica per i cummercianti di l'autobus publichi hè u primu in Turchia, u presidente Çelik hà dettu chì a qualità è a satisfaczione in u trasportu publicu aumentanu ogni ghjornu.

U presidente di a Càmera di i Coaches Public Ahmet Erkan hà ringraziatu u Sindaco di a Municipalità Metropolitana, Mustafa Çelik, chì hà visitatu cù i membri di u cunsigliu di direzzione, in nome di i so cummercianti, è hà prisentatu un vasu artighjanali. Dichjarà chì u 2017 era l'annu di u trasportu in tutti i sensi, cum'è u presidente Çelik hà dettu, Erkan hà dettu: "Semu in un sforzu per serve u nostru populu megliu è aumentà a qualità senza imbarazzarvi. A settimana passata, avemu assistitu à una riunione in Van cù a participazione di i trasportatori di tutta a Turchia. Ti ringraziemu ancu quì. Grazie à voi, i nostri cummercianti anu avutu un annu cunfortu. Comparatu à 2016, ci era una diferenza significativa. Cridemu chì i nostri cummercianti ùn vi disgraziaranu ", disse.

POLITICA DI PREZZI BASATA SU SATISFACTION PUBBLICA
U sindaco metropolitanu Mustafa Çelik hà ringraziatu per a visita gentile è hà dichjaratu chì cuntinueghjanu à scopre un novu terrenu in u trasportu è u trasportu publicu in Turchia. Dichjarà chì u novu sistema di pagamentu per l'operatori di l'autobus publicu hà aumentatu a so satisfaczione in tutti i sensi, Çelik hà dettu: "U prughjettu legatu à u sistema di pagamentu per l'autobus publichi, chì avemu sviluppatu da travaglià cun voi quist'annu, hè un travagliu admirabile è stabiliscerà. un esempiu per Turchia. Di tantu in tantu, i negatività causati da l'autobus publichi ci disturbanu. Avemu sviluppatu un novu mudellu per allevà l'operatori di autobus. Vulemu chì a rata di successu in u serviziu è a manera di trattatu u publicu, micca per u passageru chì hà purtatu, per riflette nantu à u so prugressu. Era un travagliu esemplariu. Sò sicuru chì averemu risultati pusitivi. Da avà, aspittemu di fà un sforzu per rinnuvà i veiculi. U nostru travagliu nantu à questu cuntinueghja. Avemu fattu a nostra parte per aumentà a qualità di serviziu. Dopu à quessa, u travagliu vi tocca. Misuremu constantemente a qualità di serviziu. Avemu inspectori chì si mette in autobus ogni ghjornu è ùn sò micca cunnisciuti da i nostri cummercianti. Questi ispettori anu puntuatu constantemente. Questi sforzi aumentanu ancu a satisfaczione di i passageri. Quandu a satisfaczione aumenta, i salarii di i nostri cummercianti aumenteranu ", disse.

Per d 'altra banda, u presidente di a Càmera di Drivers è Automakers Ali Ateş è i membri di u cunsigliu di amministrazione anu visitatu ancu u presidente Mustafa Çelik è anu parlatu per un pezzu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*