Taner Tekin: "L'applicazione di Tramway à l'OMU deve esse riorganizzata"

U presidente provinciale di MHP Samsun, Taner Tekin, durante a so visita à a Cooperativa di Minibus di Facultà, hà dettu: "Comu eramu cun voi in a vostra lotta ghjustu in 2011, seremu cun voi è vi sustenemu oghje".

Dopu l'estensione di u Sistema di Ferrovia Ligeru à l'OMU, i prupietari di a linea di minibus di facultà è i cunduttori, chì eranu in una situazione difficiule, anu ricevutu una visita morale da u MHP. U presidente provinciale di Samsun Taner Tekin, u presidente di u distrittu di İlkadım İkram Erdemir, u presidente di u distrittu di Atakum Ahmet Hatinoğlu, l'amministratori provinciali è di u distrittu è u presidente di a cooperativa Mustafa Bircan è i so membri si sò riuniti.

In riferimentu à e difficultà sperimentate in u prugramma di visita, chì u presidente TŞOF Fevzi Apaydın hà ancu assistitu, u capu di a cooperativa, Bircan, hà datu infurmazioni à u presidente Tekin è à i gestori nantu à u prucessu è ciò chì hè accadutu. Dichjarà chì in u 2011, quandu u Sistema di Ferrovia Ligeru hè statu stabilitu per a prima volta, i cummercianti di minibus sò stati pruvati à esse vittimati è eranu cù i cummercianti in quellu ghjornu, Tekin hà dettu: "Comu eramu cun voi in a vostra ghjustizia lotta quellu ghjornu, avemu cuntinuerà à sustene voi cum'è u Partitu di u Muvimentu Naziunalistu oghje. Oghje, ùn simu micca quì per fà a pulitica attraversu voi, ma per esse un cumpagnu in i vostri prublemi ", disse.

Espristendu chì u trasportu mostra u livellu di civilisazione di una cità, Tekin hà dettu chì ùn sò micca contru à a custruzzione di una linea di u sistema ferroviariu à OMU, però; Facendu questu, hà dichjaratu ch'elli eranu contru à a vittima di i cummercianti di linea di minibus. Tekin cuntinuò e so parolle cusì; "Se l'entrata di e linee di minibus hè pruibita cù l'arrivu di u Sistema Light Rail à OMÜ, allora solu i pruprietarii di e linee di minibus ùn saranu micca vittime. I studienti chì studianu in u campus, u persunale chì travaglia quì, è più impurtante i pazienti è i so parenti chì venenu da i distretti seranu vittimi. Un paziente o un parente chì hè ghjuntu à a stazione d'autobus da i distretti di Samsun o di e pruvince circundante puderia utilizà a linea di minibus in u passatu per arrivà à OMU. In u novu arrangiamentu, vene da a stazione di autobus à u centru di a cità è aduprà u sistema di ferrovia ligera da quì. Ùn ci hè nunda di turmentà un paziente è i so parenti tantu. Ci opponemu à a pratica dispotica chì ùn permette micca à i minibus di esce è prova di cundannà a ghjente à u trasportu senza alternative, è invitemu Yusuf Ziya Yılmaz à rinunzià à sta pratica, chì farà soffrenu i cummercianti di i cunduttori è i citadini.

Surghjente: www.gercektaraf.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*