Ankara Sugar Machinery Factory hè un candidatu per a fabricazione di vitture elettriche è mutori di aerei.

Fabbrica di Dispositivi Elettromeccanici (EMAF) è Fabbrica di Macchine, chì operanu in a Fabbrica di Zucchero in Ankara Etimesgut è una volta una di e più grandi fabbriche di machini in u Mediu Oriente, cuntinueghjanu à rializà grandi opere, malgradu esse abbandunatu oghje, senza a so funzione reale.

EMAF è Machinery Factory, chì hà ottenutu grandi successi da u ghjornu chì hè stata fundata à e centrali idroelettriche utilizendu u so putere tecnologicu domesticu cù l'ingegneri turchi, prova di sopravvive cù e so risorse, ancu s'ellu hè quasi in una pusizioni inattiva per via di a privatizazione. pulitiche.

Candidatu à custruisce una vittura elettrica è un mutore di aereo

Facendu una dichjarazione annantu à u sughjettu, u presidente di l'Unione Turca di l'Industria Alimentare è Zucchero (ŞEKER-İŞ), presidente İsa Gök, hà dettu chì EMAF è a so Fabbrica di Macchine, chì anu firmatu parechji prughjetti chì salvaranu u mo paese da a dependenza straniera è cresce. a so efficienza, è sò pronti à fà u nome di Turchia cunnisciutu in u mondu, valenu oghje miliardi di dollari.Dissi chì hà u cervellu è a capacità di fabricà i mutori di vitture elettriche, ancu i mutori di l'aviò, chì sò impurtati paghendu una tassa. , cù un investimentu assai sottu à u prezzu di l'impurtazione. Gok hà fattu a seguente dichjarazione:

"Manutenimentu-riparazione, pruduzzione è mantenimentu di sistemi elettrici, elettronichi è elettromeccanici in parechje istituzioni pubbliche è private, in particulare l'Autorità Turca per l'Elettricità, l'Imprese Turche di Carbone, Cimentarii, BOTAŞ, Dighe, Centrali Idroelettriche, Municipalità, MKE, TBMM, ETİ Maden. , TCDD. EMAF, chì faci ancu travaglii di assemblea in situ, hà messu u so nome in e pagine di l'ecunumia turca cum'è a fabbrica chì hà stabilitu una fabbrica di zuccheru cù a destrezza di l'ingegneri turchi à un prezzu di 1997 per centu per un terzu di u costu precedente in Uzbekistan in u 97 ".

Ùn ci hè micca travagliu chì a fabbrica ùn pò fà

A fabbrica di machini, chì produce vasi à pressione, tamburi, colonne è scambiatori di calore di 13 Fabbriche di Zucchero, 9 Fabbriche di Cimentu, Aliağa, Raffinerie di İpraş İzmit, una di e quali hè l'Uzbekistan, hà fattu un novu terrenu stabilendu una fabbrica di zuccheru cù una capacità di trasfurmazioni di barbabietola. 3000 tunnillati / ghjornu in a regione Horezm di l'Uzbekistan, fora di Turchia. Gök, chì hà sottolineatu ch'ellu hà cacciatu u so travagliu, hà dettu: "In a fabbrica di machini, 95 per centu di una fabbrica di zuccheru cumpleta è 85 per centu di una fabbrica di cimentu pò esse. fabbricatu. A parte di questi, a fabbrica; Hà a machina necessaria per a fabricazione di caldaie à vapore cù una capacità di vapore di 100 t / h è turbine idrauliche cù una putenza di 150-200 MW per e centrali termiche, è hè dotata di macchine utensili adatti è equipaghji capaci di fabricà diverse grandi dimensioni. e machini pisanti usati in l'industria pisanti. Per a prima volta in Turchia, cù a cooperazione di l'Autorità Turca di l'Elettricità, hà pruduttu cù successu una turbina idraulica di 100 MW è un generatore per a Centrale Idroelettrica di Hirfanlı, utilizendu materiali 32% domestici. Infine, hà ricevutu una lettera d'apprezzamentu da l'impresa per u Gruppu Energeticu Zorlu mantenendu a turbina a vapore di una centrale geotermica cun una putenza installata di 45 kW in Manisa Alaşehir, cù un diametru di 3 metri, una lunghezza di 6.5 metri. è un pesu di 25 tunnillati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*