Nova linea da Motaş à u trasportu urbanu

Pigliendu precauzioni in quantu à l'annu accademicu 2017-2018, MOTAŞ riorganizza l'intervalli di volu di e regioni induve si trova a densità di passageri è apre ancu novi linee in linea cù e dumande.

MOTAŞ, chì realiza a maiò parte di u trasportu publicu di Malatya, allarga a so zona di serviziu aprendu novi linee in u novu periodu. In a dichjarazione fatta da a Direzzione Generale di MOTAŞ nantu à u sughjettu, hè statu dichjaratu chì una nova linea codificata 11E serà aperta da l'2017 di settembre di u 2, è chì l'autobus di a nova linea partenu da a fermata centrale di l'Università ogni 30 minuti è seguirà a strada MAŞTİ-Bostanbaşı-Galericiler Sitesi-Yakınkent-Manas Evleri.

Mentre MOTAŞ hà u scopu di ghjunghje in u cima in u trasportu publicu cù novi sviluppi in i prossimi ghjorni, prestu implementerà alcune innovazioni in u trasportu publicu per i studienti universitari. MOTAŞ, chì furnisce à a ghjente di Malatya u piacè di viaghjà in u trasportu publicu cù innovazioni cum'è novi piani per a linea di trambus è l'estensione di a linea, ùn cunnosci micca limiti in u serviziu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*