Nuvelle vittorie seranu sperimentate cù BUDO

A squadra di basket femminile di Bursa Büyükşehir Belediyespor cumpeterà in a nova stagione cù u nome di sponsorizazione di BUDO.

A cerimonia di firma di a squadra verde è bianca, chì u novu nome era Bursa Büyükşehir Belediyespor BUDO Women's Basketball Team per 2 anni, hè stata tenuta in Mudanya BUDO Pier. Vicepresidente di u Büyükşehir Belediyespor Club İlhan Satık, BURULAŞ General Manager Levent Fidansoy, Bursa Büyükşehir Belediyespor Club Board Member Cemal Vardar, Basketball Head Coach Gökhan Aşıcı è capitanu di a squadra Dilek Dedeoğlu, è ancu i tecnichi assistiti à a cerimonia.

Esprimendu a so felicità per a riunione di e duie istituzioni distinte di Bursa, Bursa Büyükşehir Belediyespor è BURULAŞ, İlhan Satık hà dettu: "Spergu chì averemu una unità megliu chì rapprisenta Bursa in e nostre prossime organizzazioni. Avemu firmatu un novu cuntrattu per purtassi Büyükşehir Belediyespor à novi successi internaziunali è partite. "A nostra Squadra di Basketball Femminile anderà in tribunale sottu u nome Bursa Büyükşehir Belediyespor BUDO Squadra di Basketball Femminile in e stagioni 2017-18 è 2018-19", disse.

Dichjarà chì BURULAŞ hà fattu un prugressu significativu in facilità u trasportu interurbanu, İlhan Satık hà dettu: "BURULAŞ hè diventatu un pioniere in Turchia. Cù i successi ottenuti in u nostru club, avemu guadagnatu l'identità di un cuncurrente cum'è l'allevamentu. In più di u volleyball è u basketball, avemu ancu successu in altri rami cum'è a lotta, u tennis di tavola è u karate. Lutteremu cù BURULAŞ in a 1a Liga. Vulemu ringrazià u nostru sindaco di a municipalità metropolitana, Recep Altepe. "Spergu chì seremu di novu inseme in ghjorni megliu", disse.

U direttore generale di BURULAŞ, Levent Fidansoy, hà dettu: "BURULAŞ hè sempre un pioniere. Semu l'unica cumpagnia chì riunisce tutti i punti di trasportu. Credu chì a nostra squadra di basket serà campioni in a so nova liga è li augu successu. "Sperendu, da avà, avemu a riunione di u campionatu à a fine di a stagione", disse.

Cemal Vardar hà dettu ancu: "Vogliu ringrazià u Signore Levent Fidansoy è u nostru presidente per u so sustegnu. Vogliu ancu sprime a mo gratitudine à u nostru sindaco di a municipalità metropolitana, Recep Altepe, per u so sustegnu à u sport. Soprattuttu postu chì sustene a nostra squadra di basket di e donne, a nostra squadra di basket di e donne hà intrapresu una grande missione postu chì hè l'unica in Bursa. "U nome Büyükşehir Belediyespor si adatta assai bè à BUDO", disse.

U capitanu di a squadra Dilek Dedeoğlu hà dettu: "Vogliu ringrazià u nostru presidente è Levent Fidansoy, vi rapprisenteremu in u campu di u megliu modu pussibule".

L'allenatore Gökhan Aşıcı hà dettu: "In nome di a nostra squadra, vogliu ringraziallu assai per stu sustegnu. "Spergu, continueremu cù stu sustegnu senza lascià vi", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*