Selcuk ghjunghje à İZBAN

U primu ministru Binali Yıldırım hè ghjuntu à Selçuk cun una bona nutizia. U Primu Ministru Binali Yıldırım, chì hè ghjuntu à Selçuk per l'apertura cullettiva è a cerimonia di inaugurazione, in particulare a linea İZBAN Selçuk, hà datu una notizia impurtante per Selçuk.

L'inaugurazione di massa è a cerimonia di inaugurazione in l'occasione di u 95u Anniversariu di a liberazione di Seljuk hè stata in a Piazza di a Stazione. Seljuks, chì riempia a Piazza di a Stazione, hà salutatu u Primu Ministru Yıldırım cun entusiasmu.

Bona nutizia da Yıldırım à Selçuk

Facendu un discorsu à a Cerimonia di Apertura di Massa è Inaugurazione, u Primu Ministru Binali Yıldırım hà datu una bona nutizia impurtante è ancu i servizii resi per Selçuk. Primu Ministru Yildirim; Dichjarà chì i servizii da esse fatti per Selçuk ùn sò micca limitati à İZBAN; " U Prughjettu İZBAN hè unu di i 35 Prughjetti urganizati per İzmir. Puderanu i servizii fatti è da fà esse benifichi è di auspiziu per Selcuk è i mo cumpagni Seljuks. Avemu dettu: "Porteremu u gasu naturale à Selcuk". Da nuvembre, u vostru gasu naturale hè furnitu. Avà l'uspidale era digià finitu. Sapete, u "persone riluttante" in Izmir ! anu pigliatu u terrenu di l'uspidale in tribunale. Ma ùn importa ciò chì facenu, ùn importa micca quantu impediscenu, avemu trovu un locu novu, custruiremu l'uspidale quì. Aghju firmatu l'allocazione di terra per e custruzzioni TOKİ à Selçuk ieri. Selçuk hà un altru prughjettu. Ci era u Selçuk Antique Port Project, chì era inclusu in 35 prughjetti. Avemu prumessu di custruisce una cità antica degna di a missione storica di a Vergine Maria. L'offerta hè fatta in uttrovi. Bona furtuna ", disse.

Discorsu di u Primu Ministru Yıldırım; Oghje Selcuk vive un ghjornu storicu. Stu bellu distrettu, rinfurzatu da u spiritu di l'indipendenza, hè sperimentatu u ghjornu speciale chì hà guadagnatu a so indipendenza. Felicita sinceramente una volta di più a liberazione di Selcuk da l'occupazione nemica. Cummemurà l'eroi di a nostra lotta per l'indipendenza, u Veteranu Mustafa Kemal Atatürk, tutti i nostri martiri è i martiri di u 15 di lugliu cù misericordia è gratitudine. Chì u so locu sia u celu. Speremu chì a linea Torbalı Selçuk, chì apreremu, serà benefica per İzmir è Selçuk. Vogliu ringrazià u Ministru di i Trasporti è a so squadra, u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir è a so squadra, è l'imprese di u cuntrattu, chì anu cuntribuitu à a custruzzione di stu prughjettu.

Babysitter: Selcuk hà ricevutu a so parte di servizii è continuarà à riceve

Parlendu à l'apertura cullettiva è a cerimonia di inaugurazione, u sindaco di Selçuk Dr. Genius Zeynel Carer; "Oghje hè u 95u anniversariu di a liberazione di Selçuk. A Guerra di l'Indipendenza hè a vittoria in quale u populu turcu hà dimustratu a so unità è sulidarità à u mondu sanu. U populu Seljuk, cum'è tuttu u populu anatolianu, hè statu una parte di sta vittoria cù u so onore.

Mentre partendu per Selçuk per Selçuk in marzu 2014; Ci era una prumessa chì avemu fattu à i nostri citadini. Avemu dettu: "Inseme cù u nostru guvernu, purteremu u serviziu chì Selcuk merita". Perchè u Guvernu di u Partitu AK hà servitu in tutta a Turchia da quandu hè vinutu à u putere. Hà servitu in tuttu Izmir. È Selçuk hà ricivutu a so parte di questi servizii è continuarà à fà. Eccu a linea İZBAN Selcuk. Si dicia chì ùn si pudia fà, ma davanti à noi, hè ghjuntu à a vita. Si dicia chì u gasu naturale ùn vene micca, vene. Parechji prughjetti più, chì sò stati i sogni di i Seljuks per anni, seranu realizati cù u sustegnu di u nostru Guvernu di u Partitu AK. In nome di tutte e persone Seljuk, vogliu ringrazià u nostru Guvernu di u Partitu AK in presenza di u nostru Primu Ministru Binali Yıldırım per tutti i servizii fatti è da fà per Selcuk.

Noi, cum'è Selçuk Municipality, avemu implementatu u prughjettu di a fratellanza, chì hè u nostru prughjettu più impurtante in questu prucessu. Avemu purtatu una perspettiva diversa à a lege di i paisani cun fraternità è tolleranza. Eramu ugualmente vicinu à tutte l'urganisazioni non governamentali è tutte e dinamiche di a cità. Avemu stesu a nostra manu à tutti, à tutti, ch'elli anu bisognu di noi o micca. Prima di tuttu, avemu servutu u nostru cuntatu utilizendu e nostre risorse. Avemu cura di ciò chì avemu avutu è l'avemu messi.

Avemu incurunatu a nostra cità cù l'etichetta UNESCO. Avemu rializatu un sognu di 21 anni. Vogliu ringrazià u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan, u nostru Primu Ministru Binali Yıldırım è tutte l'istituzioni è l'urganisazioni chì anu cuntribuitu assai à a realizazione di stu sognu.

Trà i prughjetti chì saranu aperti oghje, oltre à İZBAN, 4 piazzole di tappeti sintetici sustinuti da a Presidenza di l'Organizazione Spor Toto, Prof. Dr. A Biblioteca İsmail Aka è u Centru di Attività Suciali, u Parcu Fethi Sekin di a Pulizia Martire serà ancu apertu. Inoltre, u Prughjettu di Restaurazione di u Castellu di Ayasuluk, Prughjettu di Paesaggistica è Illuminazione 1st Stage Construction, İZKA sustene u Prughjettu Efes Industrial Site Beautification sò trà i prughjetti in corso.

Avemu dettu chì oghje hè un ghjornu storicu. Iè, oghje hè u 95 anniversariu di a liberazione di Selcuk. I voli İZBAN cumincianu oghje. Oghje hà un altru significatu storicu. Selçuk accoglie un primu ministru in u centru di a cità dopu à 33 anni. Vogliu sottulinà chì a ghjente di Selçuk hà avutu una felicità è orgogliu speciale in questu ghjornu impurtante.

Oghje, l'apertura di a Linea İZBAN Selçuk cù a participazione di u nostru Primu Ministru Binali Yıldırım hè un successu impurtante per İzmir è per Selçuk. Dui Cità UNESCO seranu cunnessi cù u prugettu, chì hè oghje 136 km è si stende à 185 km quandu a linea di Bergama hè finita.

Vogliu ringrazià TCDD, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, chì hà cuntribuitu à a realizazione di stu prughjettu, è u nostru Primu Ministru Binali Yıldırım, chì pensa sempre à Selçuk, chì pensa à Seljuk, è chì ci hà fattu sente stu orgogliu oghje. .

Bona furtuna è bona furtuna per Selcuk, Izmir è u nostru paese.

In più di u sindaco Bakıcı, u ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan, u guvernatore di Izmir Erol Ayyıldız, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Aziz Kocaoğlu hà ancu fattu discorsi.

Dopu à i discorsi, l'apertura di a Linea İZBAN Selçuk hè stata fatta da i membri di u protocolu. Durante l'inaugurazione, u Primu Ministru Binali Yıldırım İZBAN hà annunziatu chì i passageri chì viaghjanu nantu à a linea Selçuk-Torbalı ùn pagaranu micca tasse per 10 ghjorni.

Nomi impurtanti eranu in Selçuk

L'inaugurazione di massa è a cerimonia di inaugurazione, chì hè accaduta à l'occasione di u 95u anniversariu di l'indipendenza di Selçuk, hà assistitu da u Ministru di i Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Ahmet Arslan, Ministru di a Ghjuventù è Sport Osman Aşkın Bak, Ministru di Salute Dr. Vicepresidente di u Partitu Ahmet Demircan AK è deputatu di İzmir Hamza Dağ, u guvernatore di İzmir Erol Ayyıldız, i deputati di u Partitu AK Hüseyin Kocabıyık, Nükhet Hotar Necip Kalkan, Mahmut Atilla Kaya, Kerem Ali Continuous, Sivas Vice Ministru di i Trasporti Habip Suat Soluk, u Sottu Ministru di i Trasporti Hayri , AK Party Headquarters Women's Branch VQA Member Gerçek Gerçek Tekin, Bülent Delican, AK Party İzmir Provincial Women's Branch President Gözde Keskin, AK Party İzmir Provincial Youth Branch President Adil Yüksek, Selçuk AK Capu di distrittu di u partitu Sema Yeşilçimen, Sindaco di Torbalı Görmiz, Torbalı Gözmir U sindaco Mahmut Badem, u sindaco di Menderes Bülent Soylu, u sindaco di Kemalpaşa Arif Uğurlu, u sindaco di Kiraz Saliha Özçınar, u sindaco di Kınık Sadık Doğru, u 23esimu diputatu di Bolu è u ministru di l'Ecunumia Fatih Metin, u 23esimu mandatu Edirne Deputy 19 Necdet Bunak24st 24 Kayi Bunak, Deputy 20. , XNUMXe mandatu İzmir Deputy Aydın Şengül, XNUMXe mandatu İzmir Deputy Ali Aşlık, XNUMXe mandatu İzmir Deputy İsmail Yılmaz hà participatu ancu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*