U novu presidente di l'İBB Mevlüt Uysal "Avemu prumessu più affari cù menu"

U Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul hà elettu u novu presidente di Istanbul cun una riunione straordinaria. Sindaco di Başakşehir Mevlüt Uysal è Sindaco di Beylikdüzü Ekrem İmamoğluMevlüt Uysal, u candidatu di u Partitu AK, hè statu elettu sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul cù 179 voti. Uysal hà dettu: "Avemu prumessu assai travagliu cù menu parolle. Continueremu à serve cù a cunniscenza di "U serviziu à u Populu hè serviziu à Diu", chì hà iniziatu durante u periodu di u presidente Erdoğan.

U Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul hà tenutu una elezzione per u sindaco, chì era vacante dopu a partenza di Kadir Topbaş, cù una riunione straordinaria. Un totale di 179 Membri di l'Assemblea, 127 di i quali eranu da u Partitu AK, 2 da u CHP, 1 da u MHP, è un indipendente, anu vutatu in l'Assemblea Municipale.

In u primu turnu, u candidatu di u Partitu AK Mevlüt Uysal 179, u candidatu di u CHP Ekrem İmamoğlu Mevlüt Uysal hà ricevutu 126 voti in a seconda volta, mentre ch'ellu hà ricevutu 179 voti. Ekrem İmamoğlu Hà ricevutu 128 voti. Quandu i 207 voti necessarii per determinà u presidente ùn sò micca stati ottenuti in u votu chjusu, hè statu determinatu da a maiurità assoluta in 3 turni. U sindaco di Başakşehir, Mevlüt Uysal, hè statu elettu u novu sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul cù 179 voti.

Servemu cù l'approcciu di "Servì u PUBLICU hè SERVIRU U DRITTU"

Indirizzendu à l'Assemblea Municipale prima di l'elezzioni, u Candidatu à u Sindaco Metropolitanu di Istanbul di u Partitu AK Mevlüt Uysal hà dichjaratu ch'ellu hà servitu cum'è sindaco in Başakşehir per 2 mandati è hà dettu chì continuanu à serve cun l'intelligenza di "U serviziu à u Populu hè serviziu à Diu. "chì hà cuminciatu durante u periodu di u presidente Recep Tayyip Erdoğan. Mevlüt Uysal, chì hà dichjaratu chì l'uffiziu è a pusizione in u Partitu AK sò solu per u serviziu, hà dettu: "U nostru scopu hè u cunsensu di Allah è di riceve e benedizioni di a nostra nazione".

Uysal hà dichjaratu chì Istanbul hà scontru cù prughjetti giganti durante u regnu di u Partitu AK, chì ùn ci era micca metro prima di u 1994, chì ci era a sete, a contaminazione di l'aria è e muntagne di basura, "A municipalità metropolitana di Istanbul hè guasi rinascita in 1994 cù l'elezzione di u nostru presidente Recep. Tayyip Erdogan cum'è sindaco. Speremu di cuntinuà questu. Travaremu duramente, ghjornu è notte, per ùn lascià un core intatta, una porta intatta, una lacrima indelebile ", disse.

"LESS PARLATE MOLTO TRAVAIL..."

Ricordendu chì ci hè attualmente un sistema di ferrovia di 150 chilometri in Istanbul è chì a custruzzione di u metro di 257 chilometri cuntinueghja, Uysal hà dettu: "Pensu chì nisuna cità in u mondu hà stu travagliu di metro. Istanbul hè una di e cità più pulite in u mondu oghje. A quantità di spaziu verde hè stata aumentata da 100 per centu. Oghje, Istanbul hà i più moderni sistemi di almacenamentu è trattamentu di rifiuti solidi. In u 2071, u prublema di l'acqua hè stata risolta. U numaru di sedi in i centri culturali hè statu aumentatu da 1480 à 2 180. Una palestra hè stata custruita in u giardinu di 628 scole. Sta cità hà cuminciatu à serve i disabili durante u mandatu di u nostru presidente. Oghje, İSMEK hè a più grande università publica in u mondu. U Bosforu, u Mari di Marmara è u Cornu d'oru ùn sò micca contaminati da i rifiuti industriali. Pudete natà da a costa di 99 chilometri di Istanbul. U XNUMX% di l'acqua residua hè trattata. U Cornu d'oru, chì era pensatu per esse pienu di terra, hè diventatu novu u Cornu d'oru di Istanbul.

Ricordendu chì i dui cuntinenti d'Istanbul sò cunnessi per a 5ª volta cù Marmaray, Tunnel Eurasia è Yavuz Sultan Selim Bridge, l'Asia è l'Europa seranu cunnessi per a 3ª volta cù u prughjettu di traversata di tubi di 6 piani, è u 3 ° Aeroportu serà messu. in serviziu in 2018, Mevlüt Uysal hà dettu: "Avemu, prumettimu menu parolle più travagliu. Continueremu à serve cù u principiu di menu parolle, più affari, è riceve e benedizioni di u nostru populu. A Municipalità Metropolitana di Istanbul cuntinueghja à esse una municipalità esemplare micca solu in Turchia, ma ancu in u mondu, cù a so forte struttura finanziaria è i servizii chì toccanu ogni aspettu di a vita. Avemu da cuntinuà à serve cù una intelligenza chì rinforza a gestione ghjusta, trasparente, accountable è obiettiva in ogni mediu, micca per u prublema ma per a suluzione. Dichjarò quì à u populu di Istanbul chì serviremu da tutte e parti di Istanbul, indipendentemente da u partitu o l'ideulugia. S'è u nostru cunsigliu ci vede bè per a merria, prumettu di purtari a fiducia ch'è no avemu ricevutu cun grande onore, cù a fronte bianca, a testa alta, cù dignità.

"Provaraghju à esse degnu di a fiducia di u populu di Istanbul"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, Mevlüt Uysal, in u so discorsu di apprezzamentu dopu a so elezzione cum'è sindaco, vulendu chì l'elezzioni tenute in u Cunsigliu di a municipalità metropolitana seranu benefica per a perla di u mondu, Istanbul, è per tutta a nostra nazione, è hà dettu: " Vogliu ringrazià i nostri stimati membri di u cunsigliu chì m'hà elettu cum'è Sindaco Metropolitanu di San Istanbul. Hè un grande onore per mè è hè un duvere cusì rispunsevule. Fararaghju u mo megliu per esse degne di a vostra fiducia. Chì Diu ùn mi vergogna micca à voi è à a ghjente di Istanbul.

Mevlüt Uysal, chì hà ringraziatu u Gruppu di u Partitu AK è l'intera urganizazione di u Partitu AK per a fiducia chì anu dimustratu in questu compitu assai impurtante, hà dettu: "Vogliu sprime a mo gratitudine in particulare à u nostru presidente è u presidente di a Republica di Turchia, u nostru capu Recep Tayyip Erdoğan. Era merre di sta cità. Cù i so servizii, hà stabilitu un tronu in u core di u populu di Istanbul è a nostra nazione. E so opere sò in tutta sta cità. In questu rispettu, 1994 hè statu un puntu di svolta per Istanbul. Vogliu ancu ringrazià u nostru Primu Ministru Binali Yıldırım in a vostra presenza. Cù u sustegnu di u nostru guvernu, finu à avà; I servizii impurtanti sò stati resi à Istanbul cù investimenti in infrastruttura, trasportu, ambiente, salute, servizii suciali, cultura è arti, informatica è tecnulugia. Parechji prughjetti impurtanti sò sempre in corso ".

"Aghju avutu l'uppurtunità di travaglià inseme cù Kadir Topbaş, u nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Istanbul, cum'è sindaco di Başakşehir in u stessu periodu. Li ringraziu per u so serviziu à Istanbul "Uysal hà dettu: "A nostra rispunsabilità hè grande, u nostru fardelu hè pesante. Avemu duveri versu sta cità preziosa chì porta Turchia è a rapprisenta in u mondu. Oghje avemu partitu dicendu « Bismillah ». Chì u mo Signore apre u nostru modu ", disse.
Ci sò 179 membri di u Partitu AK, 127 membri di u CHP, 2 membri di u MHP è un membru indipendente in u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul. U candidatu di CHP à l'elezzioni, u sindaco di Beylikdüzü Ekrem İmamoğlu hè accadutu. Kadir Topbaş hà dimissioni da u so postu di Sindaco di a Municipalità Metropolitana u venneri 22 di settembre.

CHI È MEVLÜT UYSAL ?

Sicondu u CV nantu à u situ web di a municipalità di Başakşehir, Uysal hè natu in u 1966 in u distrittu Alanya di Antalya. Hè graduatu da a Facultà di Dirittu di l'Università di Istanbul in 1988.

Cù l'istituzione di u Partitu AK, Uysal, chì era u presidente fundatore di l'Organizazione di u Distrettu di Küçükçekmece, hè statu elettu sindaco in l'Elezzioni Locali di u 2009 di Marzu di u 29, quandu Başakşehir è Bahçeşehir sò diventati un distrittu per fusione. Ripitendu stu successu in l'elezzioni lucali in 2009, Uysal hè statu numinatu da u so partitu cum'è candidatu per a Municipalità Metropolitana di Istanbul dopu a dimissioni di Kadir Topbaş.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*