Ministru Arslan: "U Prughjettu Ferroviario BTK Purtà Prosperità, Speranza è Civiltà à a Regione"

Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni Ahmet Arslan, u mercuri 27 settembre 2017, Ministru Georgianu di u Sviluppu Economicu è Sostenibile Giorgi Gakharia, Presidente di l'Amministrazione Ferroviaria Azerbaijan Cavid Gurbanov è Direttore Generale di TCDD İsa Apaydın hà participatu à a prova di u trenu Kars-Tbilisi-Baku, chì hè qualificatu cum'è u Prughjettu di u Seculu è i so travaglii di custruzzione sò vicinu à a fine, in a direzzione Tbilisi-Kars.

"Un sognu, una data fatta"

Rispondendu à e dumande di i ghjurnalisti nantu à u trenu è dicendu chì stu prughjettu mundiale realizatu da i trè paesi hè assai impurtante per u sviluppu di e relazioni ecunomiche è umane, Arslan hà riferitu à i studii di fattibilità di u prugettu è hà dettu: "Acumpagnemu u prugettu. trenu chì partendu da Baku da Tbilisi à Kars cum'è prova. Avemu vistu chì tutte e carenze di i viaghji chì avemu fattu u 19 di lugliu, à pezzi, sò stati eliminati. Dopu quì, avemu ghjuntu à u stadiu induve u trasportu di prova ininterrottu serà realizatu. Vogliu ringrazià i mo altri ministri chì anu fattu u prugettu ghjunghje sin’à oghje, anu fattu un sognu, una storia. disse.

"I TRÈ POPLI RIFURZARANU A FRATERINA E L'AMICIZIA"

Enfatizendu chì a Ferrovia BTK hè un prughjettu impurtante chì rinfurzà a fratellanza è l'amicizia di i pòpuli Azeri, Georgiani è Turchi, Arslan hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"I prucessi ligati à u prugettu cuminciaru durante u mandatu di l'Uffiziu di u Primu Ministru di u nostru Presidente è u Ministeru di u nostru Primu Ministru. In u risultatu di e negoziazioni trà i trè paesi, questu hè diventatu un prucessu chì pare un sognu. Cum'è un burocrate, aghju avutu a pussibilità di esse una parte di sta squadra. Da tandu, qualchì volta ci sò stati prucessi fastidiosi, è qualchì volta ci sò stati i tempi quandu avemu esitatu à vede s'ellu ùn pudemu micca fà o micca. Avemu avutu i tempi quandu avemu negoziatu cù i nostri burocrati finu à a matina. Sò chì i prugrammi chì avemu principiatu in a matina cuntinueghjanu finu à a matina dopu. Avemu vistu quellu ghjornu chì l'amicizia di i trè paesi palesa a so vuluntà per un tali prughjettu ".

Dichjarà chì, in u risultatu di i studii, hè previstu di trasportà 1 milione di passageri in u principiu è circa 6,5 ​​milioni di passageri in u futuru, Arslan hà dichjaratu ch'elli aspettanu a capacità di trasportu annuale di carichi, chì era 3,5-4 milioni di tunnellate à u primu. stage, à ghjunghje sin'à 15-20 miliuna di tunnillati in u futuru.

"100 MILIONI TUNNELLATI DI MOVIMENTU DI CARICA"

Dichjarà chì i test drive seranu realizati in a prima tappa di u trasportu di merci, Arslan hà nutatu chì i trè paesi è altri paesi in e regioni vicine pò piglià un pocu di tempu per abituà à sta linea è à i prucessi di carica di carichi, "Saria. ùn esse sanu per dà figuri oghje. Servirà tutti i paesi nantu à a strada trà l'Asia è l'Europa in cunfurmità cù a frasa "una strada, una generazione". Ci hè un muvimentu di merci spressione in 100 milioni di tunnellate per mare è rotte alternative. In cunfrontu cù elli, u prugettu furnisce assai vantaghji. U nostru scopu hè di ghjunghje à una proporzione significativa di 100 milioni di tunnellate di movimentu di merci à i mercati di destinazione attraversu Azerbaijan, Georgia è Turchia. Cù u vantaghju di u tempu è a tarifa, i trasporti non ecunomichi diventeranu ancu ecunomichi. Stu prughjettu hà da creà novi capacità di trasportu è serà vantaghju per i carichi chì ponu andà in novi mercati. Avemu assai speranza in u prugettu ". disse.

U MINISTRU ARSLAN ASSISTITÀ CITADINI IN KARS GAR

U Ministru Arslan s'hè indirizzatu à i citadini, chì l'anu accoltu cun entusiasmu dopu a prova di guida, in a Stazione di Kars, chì hè sempre in custruzzione.

"U Prughjettu BTK PORTARÀ E RELAZIONI ECONOMIQUE È UMANE MUCHU OLTRE"

In u so discorsu in Kars Train Station, Arslan hà enfatizatu chì u presidente azerbaigian Ilham Aliyev attribuisce una grande impurtanza à stu prughjettu è ringraziò u presidente Recep Tayyip Erdoğan, u presidente Aliyev è u presidente di Georgia Giorgi Margvelashvili.

Ricordendu chì era un burocrate à l'iniziu di u prughjettu in quistione, Arslan hà dettu: "Mentre u nostru Primu Ministru, Binali Yıldırım, hà datu tanta impurtanza à stu prughjettu dapoi u so ministeru, era u nostru duvere d'accumpagnalli è di purtà u prugettu. finu à oghje". hà fattu a so valutazione.

"U Prughjettu BTK PORTERA A PROSPERITÀ, SPERANZA E CIVILIZZAZIONI À A REGIONE"

Mencionendu chì anu lasciatu i prucessi difficiuli in u scopu di u prugettu, Arslan hà dettu: "Avemu basgià a fronte di ognunu di i travagliadori chì anu travagliatu duru in a realizazione di stu prughjettu. U prughjettu avanzarà più micca solu l'ecunumia, ma ancu e relazioni umane di e persone chì e so civiltà è e culture sò listessi. Farà e fruntiere di l'Azerbaijan è a Turchia. Purtà a prusperità, purterà a speranza, portarà a civilizazione. Darà una cuntribuzione significativa à u sviluppu di queste regioni ". disse.

1 Comment

  1. Una di e cose impurtanti per esse fattu hè di furnisce l'uppurtunità di viaghjà trà Turchia-Georgia-Azerbaijan-TRNC senza un passaportu cù una carta d'identità di jeep. Inoltre, i servizii di treni di passageri di lussu duveranu esse pianificati trà Baku-Ankara è Baku-Mersin. Se si fermanu per u trenu Ankara cum'è Kayseri-Sivas-Erzurum-Kars-Tbilisi-Gence è Baku, è per u Trenu Mersin cum'è Kayseri-Erzincan-Erzurum-Kars-Tbilisi-Ganja è Baku, u trasportu serà furnitu in un raghjone. tempu.

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*