14,5 milioni di TL fine per quelli chì contaminanu u Golfu di Izmit

U Dipartimentu di Prutezzione è Control Ambientale di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli cuntinueghja à detectà è penalizà a contaminazione marina causata da navi è altre navi marine in l'area di u mare chì e coordenate sò determinate in u Golfu di Izmit. In questu cuntestu, intervene subitu in navi è fabbriche chì contaminanu u mare durante l'ispezioni cù l'idropuli. In 2017, un totale di 14 Thousand TL sanzioni amministrativi sò state imposte à 925 navi. Un totale di 2006 milioni di sanzioni amministrative TL sò state imposte à 438 navi da 14,5, quandu l'autorizazione hè stata ricevuta.

INSPECTION BY AIRCRAFT MARINA

A Municipalità Metropolitana cuntinueghja e so pratiche di cuntrullà i rifiuti è i fatturi dannosi in u Golfu di Izmit, cù l'autorizazione data in 2872 da u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione in cunfurmità cù a Legge Ambientale N ° 2006. L'idrovolante, chì hè affrettatu per studii di prutezzione di l'ambiente, in particulare a contaminazione marina, assicura a sicurità in mare è in terra. Grazie à l'idrovolante, u Golfu pò esse osservatu in continuu, è l'imaghjini di i navi chì lascianu i so rifiuti à u mare sò pigliati, ùn lascendu micca spaziu per l'obiezioni.

SUPERVISIONE CON BARCHE DI CONTROLLO

Cù l'autorità di u Dipartimentu di Prutezzione è Controlu Ambientale di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli, l'ispezioni di a contaminazione marina originata da navi è altri veiculi marittimi sò state realizate da barche di cuntrollu dapoi u 2006. "L. I cuntrolli sò realizati in u Golfu di Izmit nantu à una basa 8/7 cù e barche di cuntrollu chjamatu "Control-24" è "Reis Bey". Cù questu; L'ispezioni aeree sò state realizate cù l'aviò di cuntrollu di u mare dapoi u 2007 per detectà i fatturi chì causanu a contaminazione marina da i navi è i navi marini.

SI MUVA IN MANIERA COORDINATA

E squadre di u Dipartimentu di Prutezzione è Control Ambientale di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli identificanu tutti i fatturi chì causanu a contaminazione in u Golfu di Izmit sottu a coordinazione di u persunale tecnicu, è sustene l'opere realizate cù e squadre in terra quandu hè necessariu. Cù i Barche di cuntrollu è l'Idroplani, i battelli marini, i corsi, l'installazione custiera è l'installazione industriale sò verificati è i fatturi chì causanu a contaminazione sò determinati. E negatività osservate durante l'ispezioni sò riportate à e squadre di terra è di mare chì cuntinueghjanu l'attività d'ispezione.

438 MILIONI TL PENA PER 14,5 NAVI

Dipartimentu di Prutezzione è Controlu di l'Ambiente, per via di i cuntrolli di rutina 7/24 nantu à a contaminazione marina originata da navi è altre navi marine; In 2017, un totale di 14 Thousand TL sanzioni amministrativi sò state imposte à 925 navi. Un totale di 2006 milioni di sanzioni amministrative TL sò state imposte à 438 navi da 14,5, quandu l'autorizazione hè stata ricevuta. In u risultatu di l'attività d'ispezione efficace realizate in u Golfu di Izmit, hè stata osservata chì e penalità applicate à i navi è i navi marini eranu dissuasivi. Cù l'aumentu di cuntrolli stretti, si vede chì ci hè una diminuzione di a quantità di ammende cumparatu cù i primi anni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*