Firma firmata nantu à a funivia di Kartepe per trasportà 500 mila passageri

Un cuntrattu hè statu firmatu cù Valter Company, chì hà vintu l'offerta per u Prughjettu Cable Car, u sognu di 50 anni di Kartepe. A cumpagnia hà dichjaratu chì hà da chjappà a prima cava in 1,5 mesi.

Un cuntrattu hè statu firmatu cù Valter Elevator, chì hà vintu l'offerta per u Prughjettu di Cable Car, unu di i prughjetti di visione più impurtanti di a Municipalità di Kartepe, u 28 di settembre. U direttore generale di Valter Elevator, Murat Ağcabağ, hà assistitu à a cerimonia di firma organizata da u sindaco di Kartepe Hüseyin Üzülmez. Parlendu à a ceremonia di firma, u presidente Üzülmez hà dettu: "Ùn ci hè più un ostaculu à a realizazione di u sognu di 50 anni di Kartepe. Ancu s'ellu hè previstu per esse cumpletu in 2 anni secondu a specificazione, speremu chì a funivia serà messu in serviziu u 31 di dicembre di u 2018, sempre chì ùn ci hè micca una negatività straordinaria.

U GIORNU DI KARTEPE

Facendu una dichjarazione prima di a ceremonia di firma, u presidente Üzülmez hà dettu: "Vivamu un ghjornu storicu in nome di Kartepe. Avemu assistitu à u lanciamentu di Kartepe Summit in a mattina. Dopu firmemu a firma chì farà u sognu di 50 anni di Kartepe. Dopu à ogni elezzione lucale, u Prughjettu Cable Car hè vinutu à u primu. Era a nostra prumessa elettorale di stu mandatu è avemu luttatu duramente per mantene. Una ditta assai putente hà ricevutu l'offerta. Tutti i permessi legali sò stati ottenuti. Dopu una lotta di 3,5 anni, avemu fattu u passu più impurtante è realistu per a custruzzione di a funivia ".

RINGRAZIU

Cuntinuendu u so discorsu, u sindaco Üzülmez hà dettu: "U sustegnu di u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan, u seguitu strettu di u nostru Primu Ministru Binali Yıldırım, è u sforzu incredibile di u nostru Vice Primu Ministru Fikri Işık hà cuntribuitu assai à a realizazione di stu travagliu. À u listessu tempu, avemu sempre sentitu u sustegnu di i nostri diputati è u merre di a Municipalità Metropolitana. U metropolitanu hà fattu assignazioni di spaziu per noi gratuitamente. Tutti quelli chì sintia rispunsabilità pulitica ci sustenevanu. Avemu travagliatu senza stanca è senza stanca. Avemu finitu u prucessu di offerta. Firmemu un cuntrattu cù a nostra ditta chì hà presentatu l'offerta più alta trà e imprese chì participanu à l'offerta.

500 MIL PERSONE VANNERANTI BENEFICI

U presidente Üzülmez hà dettu: "Avarà grandi cuntribuzioni in quantu à u turismu", "Stimemu chì 500 mila persone prufittàranu di u serviziu di funivia annu. U Prughjettu di Telecabina farà una grande cuntribuzione à u turismu. Ci sarà parechje persone chì venenu in u nostru distrittu in l'arena naziunale è internaziunale. Ùn ci hè micca solu u turismu invernale in u nostru Kartepe, ma ancu u turismu di l'altura è u turismu di a natura. U Prughjettu di Cable Car ùn serà micca solu in termini di trasportu di passageri, ma ancu ci saranu alberghi è investimenti simili intornu. Ci saranu tramindui bellezze di Kartepe è u turismu di l'altitudine. A sfarenza di l'altri, u telefuninu in Kartepe hà quattru stagioni è una vista fisica di u lavu è di u mare.

DUE COMPANY ATTENDU

Dui cumpagnie, Halatlı Taşımacılık è Valter Elevator, anu participatu à l'offerta tenuta u 28 di settembre. In l'ultima offerta di busta chjusa sottumessa dopu à l'asta, Valter Elevator darà à a municipalità una parte di 350 per centu di u fatturatu annuale, escludendu l'affittu annuale di 17,2 mila lire. U prugettu hè previstu di costu 72 milioni di lire.

A PRIMA TAPPA SERA FATTA

A linea di 4 metri trà Hikmetiye-Derbent-Kuzu Yayla Recreation Area, chì hè a prima tappa di a linea di funivia, per a quale tutti i permessi sò stati ottenuti da u Ministeru di l'Affari Forestali è di l'Acqua, serà operatu da a cumpagnia chì hà vintu. l'offerta per 960 anni. A linea di funivia per esse custruitu cù u metudu Build-Operate-Transfer serà bidirezionale è 29-rope. Dui cabine di 3 persone seranu aduprate nantu à a linea di funivia. Dopu à a prima tappa di a linea di funivia, i travaglii di a seconda tappa cumincianu.