E stazioni di Güvenpark Dolmus seranu sotterranee

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Melih Gökçek, hà dichjaratu chì hà sempre sustinutu i cummercianti di minibus da quandu hè diventatu sindaco, hà dettu: "Ciò chì pudemu fà per i cummercianti di minibus hè menu. Tutti voi pigliate Ankara da una parte à l'altra. Spergu chì avemu da travaglià in u megliu modu cù a prossima amministrazione, cum'è cù altre amministrazioni ", disse.

U presidente Gökçek, chì hè ghjuntu à u podium à mezu à l'acclamazioni à l'Assemblea Generale Straordinaria di a Càmera di l'Artigiani di Minibus di Ankara, tenuta à a Càmera di Cummerciu di Ankara, hà iniziatu u so discorsu è hà vulutu chì l'elezzioni da esse tenute seranu benefiche.

"Sò SEMPRE CU I MINI BUSERS"

Nutendu chì quandu era candidatu à u sindaco in u 1994, u sindaco Gökçek hà nutatu chì i cummercianti di minibus anu patitu per via di a polizia, è disse: "Lou à Allah, quellu ghjornu hè finitu oghje, è a municipalità metropolitana di Ankara è i cummercianti di minibus sò sempre. cuntinuà a so strada cum'è amici ". U presidente Gökçek hà dettu:

"U costu di a fermata hè aumentatu da tandu, per cusì dì, quant'è i soldi per i sigarette è i partiti. Pensate à tutti i cunduttori di minibis in Turchia. Comparate u vostru cù a fermata di l'autobus chì paganu. U vostru ùn hè nunda. Hè un soldi chì ricevemu cum'è un gele. Questu palesa chjaramente a nostra visione di i cummercianti dolmuş.

Aghju travagliatu cù diversi capi di camere. Da u tempu à u tempu, i vostri presidenti di a camera cambiavanu, ma aghju fattu 10 di e 9 richieste di i cummercianti di minibus, è a raghjoni per quessa ùn avemu micca fattu 1 d'elli hè chì ùn puderebbe micca d'accordu cù l'operatori di l'autobus publichi, ùn puderebbenu micca d'accordu. cù i cunduttori di taxi, ùn puderebbenu micca d'accordu cù i cunduttori ÖTA, dunque ùn l'avemu micca fattu. Aghju sempre dettu: "Vai, farò cun piacè u restu". Avà pigliu u listessu impegnu, sempre chì sò quì cum'è merre, ogni volta chì mi portate tali richieste, avete un postu in capu. Perchè u vostru cunfortu, u cunfortu di Ankara ... "

"NUMERO DI MINIBUS FISSA"

Dichjarà chì u sustegnu più impurtante chì dà à i minibuses cum'è a municipalità metropolitana di Ankara ùn hè micca di aumentà u numeru di minibuses, u sindaco Gökçek hà dettu: "Sò u sindaco da 23 anni, ùn aghju micca aumentatu unu, quellu ghjornu ferma oghje. Dunque, u valore di i vostri minibuses hè aumentatu da 1 à 1.5 trilioni.

U presidente Gökçek hà ancu nutatu chì ùn hà micca intenzione di cuntradisce i cummercianti chì ùn volenu micca cambià à u sistema di carte.

"A STOP À HACI BAYRAM FINIRÀ À FINI 2018"

Gökçek, chì hà ancu datu infurmazioni nantu à i prughjetti di strada, fermata è parcheghju chì anu cuminciatu à esse custruitu in Ankara, hà dettu:

"Se Diu vole, facemu 2 grandi opere, avemu principiatu 1 d'elli. Avemu principiatu u parking in Hacı Bayram. À l'ultimu pianu, ci sarà u Museu di a Sacra Reliquia è di a Scienza, à u pianu sottu ci sarà un parcheghju è sopra ci sarà 2 piani di minibus. Scaricheremu i passageri in un pianu è i carcheremu nantu à l'altru. Se Diu vole, l'avemu finitu à a fine di u 2018. Dopu quì, i cummercianti di minibus respiraranu assai seriu, bona furtuna in anticipu ".

"A STAZIONE DOLLUS GUVENPARK SERÀ SOTTERRANEA"

Dichjarà ch'ellu hà sunniatu di piglià a stazione di Güvenpark dolmuş in metro, postu ch'ellu era u sindaco, u sindaco Gökçek hà dettu: "Ogni volta chì aghju pigliatu una decisione da u cunsigliu municipale, sia a municipalità di Çankaya sia a Càmera di l'Architecti, u tribunale hà pigliatu una decisione. è l'avia annullatu. Ci sò stati annullamenti netti duie volte ", disse, è riassume e negatività sperimentate.

Nutendu chì a metro di Keçiören vene sottu à Kızılay Güvenpark, u sindaco Gökçek hà dettu ancu chì ci hè una bona opportunità, è hà dettu: "Una fossa di 36 metri serà scavata per via di a fermata da esse fatta quì. Siccomu sta fossa hè pronta per esse scavata, femu una fermata di minibus dopu chì a fermata di metro hè custruita à u fondu, senza riempie a cima. Speremu, continueremu a custruzzione dopu chì a stazione di metro hè finita, è se pudemu, vi purteremu sottu terra è assicurà chì serve in una manera più civilizata. Spergu chì succederà in un futuru vicinu ", continuò.

-U PRESIDENTE GÖKÇEK ANNUNCIAU NOVU PROGETTI DI STRADE

Fornendu infurmazioni nantu à i prughjetti stradali, u sindaco Gökçek hà dettu: "Infine, avemu finitu u sottupassu in Hüseyin Gazi, chì purterà una cunvenzione seria à quelli chì travaglianu in u latu di Karapürçek. Avemu apertu u trafficu da u fondu, avemu urganizatu a cima. S'ellu hè pussibule, serà à u vostru serviziu in 15 ghjorni - 1 mese, cumpletamente finitu.

Nutendu chì anu da fà 2018 passaggi sotterranei nantu à a strada di Samsun in 3, rendendu cumplitamenti transitivi, Gökçek hà dichjaratu chì 2 passaggi sotterranei seranu ancu custruiti in Sincan.

"AMU APERTURA 6 VIE DI CONNESSIONE IN DIRECZIONE EST-OUEST"

Dichjarà chì a nova strada più impurtante ch'elli custruiranu serà a nova strada chì eliminerà i prublemi di trafficu dopu l'apertura di l'Hospital di a cità in Bilkent, è chì farà un investimentu di circa 700 milioni, u sindaco Gökçek hà cuntinuatu cusì:

"Entramu in METU da u latu di l'Hospital Bilkent, è cunnettamu à İncek Boulevard sopra a Gendarmeria. Da quì, s'ellu vole à Diu, passeremu da Çetin Enterprises, sottu, è cunnettamu à Mogan Park. Se Diu vole, a finiremu in 6-8 mesi. In 4 mesi, ci sarà una cunnessione sin'à 4.5 km Incek. Serà una strada parallela à a Strada Konya è alzerà incredibilmente u pesu di Ankara.

Ultimi; Custruemu un tunnel di 1071 km sottu METU per cunnette l'ospedale di a cità attualmente custruitu à Malazgirt 2,1 Boulevard ".

U sindaco Gökçek hà ricurdatu chì quandu hè diventatu u sindaco, Ankara era cunnessu solu da l'Autostrada Eskişehir è e strade d'Istanbul in a direzzione est-ovest è questu hà causatu grandi prublemi, anu allargatu queste strade per 2 volte, dopu custruianu i boulevards İncek, Sabancı è Ankara, Sò stati cunnessi à Istanbul Road. Spiegò chì anu apertu u Boulevard Occidentale cù 5 passaggi sotterranei in parallelu, è in u risultatu, anu apertu 6 strade di cunnessione in a direzzione est-ovest.

Rimarchendu chì anu apertu un Boulevard Anatolian è Şaşmaz in a direzzione nord-sud, ma ùn eranu micca abbastanza, u presidente Gökçek cuntinuò e so parolle cusì:

"Per ellu, se Diu vole, cunnettamu Eskişehir Road à Sabancı Boulevard è da quì à Ankara Boulevard à 2 punti, di novu in u scopu di l'Hospital di Bilkent City. Dunque, u numeru di cunnessione in a direzzione nordu-sud serà di 2 più in più di Anadolu Boulevard è Şaşmaz. Suviarà u trafficu di Ankara in modu incredibile. Forsi passerete alcune di e linee ch'e aghju citatu, ma ùn passerete micca per alcune di e linee, ma postu chì i linii sò spargugliati, u vostru travagliu serà più faciule, è finiremu questu à a fine di l'annu dopu, se Allah testamenti".

PRESIDENTE GÖKÇEK: "Avemu fattu 2016 KM IN 1600"

Spieghendu u numeru di strade chì anu apertu cum'è 2016 km cum'è a municipalità metropolitana in Ankara solu in 1600, è dicendu chì 400 km di questu sò strade di paesi, 1200 km sò boulevards è strade, u sindaco Gökçek hà cuntinuatu cusì:

"Ankara hè in crescita. Quandu eru sindaco, ci era 350 mila veiculi in trafficu in Ankara, attualmente 1 milione 900 mila. Inseme cù 300 mila veiculi chì circulanu in Ankara cù e targhe di altre pruvince, ci sò 2 milioni 200 mila veiculi in trafficu. Pensate à u trafficu in u passatu, avete aspittatu 45 minuti davanti à a Gran Assemblea Naziunale Turca. U numaru di veiculi hè aumentatu 7 volte, ma avà aspettate quì per un minimu di 5 minuti massimu, vale à dì à l'ora di punta ...

Spergu chì, cù sti novi strade chì avemu custruitu, u trafficu diventerà più còmode. È se Allah vole, ci hè u boulevard chì custruemu da a terra di e Truppe blindate à Baglica, spergu chì l'apremu in 1-1,5 mesi.

"Continuà i servizii cù a nova gestione"

À a fine di e so parolle, u presidente Gökçek, chì vulia chì i risultati elettorali di a Camera di i Cummercianti di Minibus, hà dettu: "Qualunque cosa pudemu fà à i cummercianti di minibus, tutti portate Ankara da una parte à l'altra. Spergu chì avemu da travaglià in u megliu modu cù a prossima amministrazione, cum'è cù l'altri amministrazioni. Ma aghju una dumanda da voi; Un gruppu di voi serà sceltu, l'altri ùn deve micca mette u so core nantu à ellu. Dumane li vedrete faccia à faccia, dicu chì qualunque atmosfera amichevule hè quì, deve cuntinuà. Ùn rompemu micca a nostra fratellanza, cuntinuemu a nostra fratellanza, spergu ».

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*