I vagoni di u trenu Gıdı Gıdı, u simbulu di Nazilli, seranu restaurati

U sindaco di Nazilli Haluk Alicek hà datu a bona nova chì l'altri vagoni di u simbulu di Nazilli Gıdı Gıdı Train seranu ancu rinnuvati.

L'80 anniversariu di l'arrivu di u grande capu Gazi Mustafa Kemal Atatürk in Nazilli è l'apertura di a Sümerbank Press Factory hè stata celebrata cù cerimonii.

I cerimonii, chì anu cuminciatu cù a deposizione di una ghirlanda à u monumentu di Atatürk, si sò finiti cù i discorsi di u sindaco di Nazilli Haluk Alicik è u guvernatore di u distrittu İbrahim Küçük à a stazione Nazilli TCDD, i puesii di i studienti di u liceu di Turan chì leghjenu, è u Esibizioni di Zeybek di Danza Folklorica Municipale di Nazilli.

U guvernatore di u distrittu Nazilli İbrahim Küçük, u cumandante di a guarnigione Per. Capitanu Samed Demet, Sindaco Haluk Alicik, Procuratore Pùblicu Mehmet Akif Dönertaş, Rappresentante di l'Avucatu Avvocatu Emel Şahin, Capu di a Pulizzia Distrettuale Bünyamin Daşdemir, Comandante di Gendarmeria Distrettuale Primu Tenente Yalçın Gürenci, Presidente di Distrettu di u Partitu AK Ramazan Satmış, Presidente di District Veteran Demir, CHP. Sümerbank Anziani impiegati, dirigenti di istituzioni è urganisazioni, supervisori, rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali è parechji studienti anu assistitu.

U simbulu di u nostru Nazilli, Gıdı Gıdı Train!
Esprimendu ch'elli eranu felici è fieri chì u Trenu Gıdı Gıdı, u simbulu di Nazilli, chì hà purtatu i travagliadori finu à u 1995 è chì i voli finiscinu quì, hè statu restauratu è hà iniziatu viaghji nostalgici, u presidente Alicek hà dettu: "Avemu rianimatu stu mumentu storicu in coordinazione cù i nostri Università è e Ferrovie Statali. . E cuntinuemu, spergu chì avemu a tistimunianza inseme in u futuru, sta zona serà a marca di a nostra cità cum'è una università Sumeria indipendente cù 150 ettari di ricordi storichi. Quandu aghju pigliatu u postu, aghju prumessu, Nazilli serà una cità universitaria è industriale. Avemu travagliatu annantu à sta strada dapoi anni, è continueremu à fà cusì. Prutegeremu Nazilli inseme, prutegeremu micca cù parolle ma cù azzione. à Atatürk; "Sì ùn fussi u presidente, chì ti piacerebbe esse?" Quandu una dumanda hè fatta; A so risposta, "Vogliu serve a causa di l'educazione cum'è Ministru di l'Educazione Naziunale" hè una indicazione di quantu valore l'educazione, u so postu è l'impurtanza in a vita di a nazione. Hè in questi sentimenti è pinsamenti chì u Gran Atatürk celebra cù entusiasmu l'80 anniversariu di l'arrivu di Gazi Mustafa Kemal, u fundatore di a nostra Republica, in Nazilli, è m'inchina cù rispettu davanti à i so ricordi cari.

I membri di u protocolu è i studienti chì andavanu à u Campus Sümer anu visitatu u Museu Atatürk in u Campus Sümer di l'Università Adnan Menderes è anu fattu un tour di nostalgia cù u trenu "Gıdı Gıdı", chì hè u simbulu di Sümerbank.

Durante a tour di nostalgia, u presidente Haluk Alicek hà datu a bona nova chì l'altri vagoni di u Trenu Gıdı Gıdı seranu ancu rinnuvati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*