I cummercianti chì anu reagitu à u travagliu di a linea di tram in Bursa anu chjusu a strada

Durante a custruzzione di a linea di tram T-2, chì furnisce u trasportu ferroviariu trà a piazza di a cità è a stazione di autobus interurbani di Bursa in Bursa, i cummercianti, chì si lagnavanu chì i so buttreghi eranu bluccati, chjusu a strada per reagisce.

A causa di u travagliu di a linea di tram T-2, chì furnisce u trasportu ferroviariu trà a Piazza Kent è a terminal in u Distrettu Osmangazi cintrali di Bursa, a direzzione di a Piazza Cità da a Strada Yalova è a strada laterale induve si trovanu l'imprese. situati eranu chjusi à u trafficu.

Per quessa, circa 50 cummercianti, chì dichjaravanu ch'elli ùn pudianu principià, anu cessatu di travaglià prima bluccà e macchine di custruzzione cù e so vitture. Allora falò à Yalova Road è chjusu a strada à u trafficu.

A polizia di Bursa, chì hà vistu chì a strada era chjusa da u mobeseden, hà mandatu parechje squadre in a regione.

E squadre, chì sò ghjunte in scena, anu parlatu cù i pruprietarii di a buttrega è riapertu a strada à u trafficu. Un pruprietariu chì hà reagitu à a Municipalità Metropolitana di Bursa per via di u travagliu hà dettu: "I nostri buttreghi sò stati chjusi. U cliente ùn vene micca. Ùn pudemu micca pagà u nostru affittu, ùn pudemu micca pagà i nostri impiegati. Semu assai vittime. Ùn pudemu mancu fà siftah ", disse. Dopu à a persuasione di e squadre di pulizzia, i cummercianti cessanu e so azzioni è tornanu à u so travagliu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*