I pannelli solari di l'edificiu SAMULAŞ anu risparmiatu 130 mila TL annu

A Municipalità Metropolitana di Samsun hà guadagnatu 130 mila TL di redditu energeticu annu da i pannelli solari installati nantu à u tettu di l'edificiu di serviziu di u sistema ferroviariu.

A Municipalità Metropolitana di Samsun si rivolge à fonti d'energia rinnuvevuli in u cunsumu d'energia è pruduce energia elettrica da l'energia solare. In u scopu di u "Programma di Supportu Finanziariu Rinnovabile" di l'Agenzia di Sviluppu di u Mari Neru Mediu (OKA), a Municipalità Metropolitana di Samsun, SAMULAŞ A.Ş., chì hà un tettu di 2 mila 400 metri quadrati. Hà postu mille pannelli fotovoltaici (panelli solari) nantu à a zona di 600 metri quadrati di u tettu di u Service Building. Grazie à u sistema, chì pruduce 600-650 kW / h di energia elettrica per ghjornu, un prufittu di 130 mila TL hè ottenutu annu. Questu currisponde à u cunsumu annuale di l'electricità di 110 famiglie.

Mehmet Çamaş, Manager di Filiale di Elettricità è Illuminazione di u Dipartimentu di l'Affari Scientifici di a Municipalità Metropolitana di Samsun, chì hà datu infurmazioni nantu à a pianta di generazione elettrica custruita, hà dettu: "L'area induve si trovanu i pannelli solari hè u tettu di l'edificiu di serviziu di SAMULAŞ A.Ş. . Capendu chì vivemu in l'era di e tecnulugia di l'infurmazione è di l'energia, avemu aduttatu l'idea di equipà i tetti di l'edificazioni di serviziu di a Municipalità Metropolitana di Samsun cù energia rinnuvevule in cambiu di ciò chì pudemu fà cù questa cuscenza è rispunsabilità. Mentre circhemu dumande nantu à cumu pudemu aumentà a cuscenza suciale aumentendu a nostra cuscenza ambientale, avemu evaluatu u tettu di l'edificiu SAMULAŞ, chì hè unu di i lochi più adattati in termini di spaziu è prughjettu. Quì, avemu stabilitu una centrale fotovoltaica (una centrale elettrica chì pruduce energia elettrica da l'energia solare) cù una capacità installata di 250 kVp. Avemu pigliatu sta facilità u 18 settembre 2016 cù l'accettazione temporanea di i funzionari di a Direzzione Generale TEDAŞ. Avemu operatu attivamente sta centrale elettrica per 1 annu ".

"130 Milla TL di ENERGIA ELETTRICA hè prodotta per annu"

Mehmet Çamaş, chì hà sottolineatu chì, grazia à a pianta di generazione d'electricità custruita nantu à u tettu, un guadagnu di 130 mila TL hè ottenutu annu, "Qui, avemu un milla pannelli fotovoltaici chì pruducenu energia intornu à 400-600 kW / h per ghjornu per circa 650 TL. Avemu 8 inverter di circa 30 kW, un trasformatore cù una putenza di 400 kW, infrastruttura di trasmissione di energia è annessi simili chì cunverte mille pannelli fotovoltaici in elettricità chì ponu esse utilizati in a reta di distribuzione. Avemu pruduciutu l'electricità cù un rendimentu sempre crescente per circa 1 annu. Ancu l'esposizione di u sole di stagione è e cundizioni climatichi regiunale anu un effettu nantu à questu, avemu pruduciutu una energia elettrica di 1 mila TL in questa facilità, in cambiu per una produzzione energetica di circa 240 mila kWh in un periodu di produzzione di 130 annu. Sta generazione di l'electricità hà a capacità di risponde à u cunsumu di l'electricità di 100 famiglie, chì cunsumanu una media di 110 lire d'electricità. Aumentà sta prestazione hè direttamente proporzionale à a rata di sole di a regione ".

"L'INSTALLAZIONE S'AMMORTIZZÀ IN 7 ANNI"

Enfatizendu chì a facilità si pagherà in 7 anni cù u so redditu annuale, Çamaş hà dettu: "Avemu, sottu a dirigenza di u sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Yusuf Ziya Yılmaz, cuntinuemu à investisce in energia, tenendu in contu l'impattu di i fatturi ambientali nantu à u suciale. a vita è senza scurdà chì campemu in una era di energia. In questu sensu, cuntinuemu à travaglià nantu à studii d'energia rinnuvevuli in edifizii novi, tetti è terreni. Stu travagliu chì avemu fattu nantu à u tettu di l'edificiu di serviziu SAMULAŞ hà una altra funzione. Cum'è a Municipalità Metropolitana di Samsun, avemu intrapresu a prima centrale elettrica di generazione d'electricità rinnuvevule nantu à u tettu in a Regione di u Mari Neru. Dopu avè principiatu l'applicazione di generazione di l'electricità nantu à u tettu, l'altri cumuni metropolitani è pruvinciali, in particulare i cumuni di distrittu, cuminciaru à cullà infurmazioni nantu à sti travaglii. Demu ancu infurmazioni nantu à a nostra facilità à i nostri invitati. Hè un onore per noi di guidà l'infrastruttura energetica è l'opere di energia rinnuvevuli. A quantità monetaria di l'investimentu chì avemu fattu quì hè stata à circa 1 milione 59 mila TL. Cunsiderendu chì guadagnemu una media di 1 mila TL à l'annu in cambiu di un investimentu di 59 milione 130 mila TL, pò pensà chì l'investimentu chì avemu fattu paga in 7 anni.

A Municipalità Metropolitana di Samsun vole apre e so strutture di generazione di fonti d'energia rinnuvevuli ancu in altri lochi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*