U guvernatore di Edirne Özdemir hà scontru cù u Primu Ministru bulgaru in Sofia

U guvernatore di Edirne Günay Özdemir hà avutu una riunione d'una ora cù u Primu Ministru Boyko Borisov à l'uffiziu di u Primu Ministru in Sofia, a capitale di Bulgaria. Duranti a riunione, e relazioni bilaterali è ancu i migranti irregulari, i prublemi ecunomichi è cummerciale sò stati discututi.

u guvernatore Özdemir in a riunione; "Edirne hè a porta di Turchia versu i Balcani è l'Europa. Hè una cità chì hà ligami prufondi di parentela è relazioni cummerciale, in particulare cù a Bulgaria. Cunsiderendu chì u prughjettu di u trenu d'alta velocità, chì credemu cuntribuisce à e relazioni ecunomiche è culturali regiunale, hè previstu per ghjunghje à Londra, a rinascita di a vechja Strada di a Seta è i cuntributi ch'ella purterà sò evidenti.

Esprimendu a so satisfaczione per a visita, u Primu Ministru bulgaru Boyko Borisov hà dichjaratu ch'ellu era assai cuntentu di i sforzi è i sforzi di Turchia in quantu à i migranti irregolari, è hà dettu chì i sforzi è i sforzi di l'Uffiziu di u Guvernatore di Edirne eranu particularmente piacevuli.

In riferimentu à i prublemi sperimentati à e porte di cunfini, u Primu Ministru bulgaru Boyko Borisov hà dichjaratu ch'ellu hà avutu riunioni cù u Ministru di e Dogane è u Cummerciu, Bülent Tüfenkçi, chì u travagliu cuntinueghja à facilità u trafficu à e porte doganali, è chì e cumissioni stabilite in u u prublema compie u so travagliu rapidamente.

Dichjarà chì u prughjettu storicu di a Strada di a Seta è u sviluppu di u trasportu migliurà e relazioni di e capitali in i Balcani; "L'investituri turchi facenu una grande cuntribuzione à u nostru paese è a regione economicamente, sapemu l'impurtanza di l'investimenti turchi in quantu à a prevenzione di u disoccupazione in Bulgaria. Hè vistu chì u populu di Edirne è u populu di Bulgaria sò in cumunicazione stretta, è i citadini bulgari preferiscenu Tracia è soprattuttu Edirne, soprattuttu in i weekend. Supportemu sta cooperazione. Semu in cuntattu constante cù u presidente è u primu ministru di a Republica di Turchia. E relazioni cuntinueghjanu à sviluppà è a cooperazione in generale deve cuntinuà è esse sviluppata in a regione. Attachemu impurtanza à i travaglii infrastrutturali in e regioni induve i nostri citadini d'origine turca campanu, è riparemu moschee è artefatti storichi. Visitu spessu queste regioni è sò cuntentu di l'amore è u rispettu dimustratu durante queste visite ".

Dichjarà chì ci era qualchì negatività durante u periodu elettorale, u Primu Ministru bulgaru Boyko Borisov hà dichjaratu chì alcuni di questi negatività sò stati eliminati, è chì anu da cuntinuà à travaglià per risolve altre negatività, chì sò prublemi specifichi di l'elezzioni.

U guvernatore Özdemir, enfatizendu u travagliu straordinariu di Turchia nantu à i migranti irregulari; "Comu sapete, Turchia face a so parte, in particulare in l'accordu cù l'UE in quantu à i migranti irregolari. Siccomu simu una cità di cunfini, ospitemu migliaia di immigrati in i nostri centri di rimozione in Edirne, è facemu l'azzione necessaria ", disse.

U Primu Ministru bulgaru Boyko Borisov hà spressu a so cunvinzione chì tali riunioni è sforzi cumune migliurà e relazioni ecunomiche, culturali è suciali di i dui paesi vicini è amici à livelli più alti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*