E mostre di fotografia UOP anu guadagnatu un grande interessu

U Programma Operativu di Trasportu (TOP), realizatu da a Repubblica di Turchia è l'Unione Europea, hè statu presentatu à decine di millaie di persone in cinque mostre fotografiche tenute in Istanbul Haydarpaşa è Sirkeci Train Stations è Zonguldak, Karabük è Samsun. In l'esibizioni fotografiche, chì anu attiratu un grande interessu da i citadini, i filmi preparati apposta per i grandi prughjetti di produzzione realizati in u scopu di l'UOP sò ancu presentati à i citadini nantu à schermi giganti. I materiali promozionali sò stati distribuiti à circa 2 persone, è l'avvenimenti in e pruvince sò stati cuparti cum'è nutizie in 200 canali media.

Fotografie di trè grandi prughjetti di custruzzione, in quale un investimentu tutale di più di 700 milioni d'euros hè statu investitu, sò stati esposti in a mostra. In questa occasione, a natura di a Modernizazione di a Linea Ferroviaria di Samsun-Kalın (Sivas) di 378 chilometri, a Riabilitazione è a Signalizazione di a Linea Ferroviaria Irmak-Karabük-Zonguldak di 415 chilometri, è a Riabilitazione è a Ricostruzione di a Köseköy-Gebze. Sezione di i Prughjetti di a Linea di Trenu Ankara-Istanbul d'Alta Velocità Fotografie artistiche cuncentrate nantu à e persone è a tecnulugia sò state presentate à u publicu.

A prima di l'esibizioni hè stata tenuta u 7-9 di lugliu 2017 in a storica stazione di trenu Haydarpaşa. A cerimonia d'apertura di a mostra hà assistitu da u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione TR, Direttore Generale di Relazioni Estere è Unione Europea è Capu di l'Autorità di u Programma Erdem DIREKLER, Capu di u Dipartimentu di Sviluppu Ecunomicu è Soziale di a Delegazione di l'Unione Europea in Turchia, U sottusegretariu François BEGEOT, u Capu di u Dipartimentu di l'Investimenti di l'Unione Europea Nedim YEŞİL è parechji stakeholders. Rappresentanti di l'istituzione, membri di i media è citatini anu assistitu.

A seconda tappa di l'Esposizioni di Fotografia UOP era a Stazione di Sirkeci. A mostra, chì hè stata aperta u 14-16 di lugliu, hà scontru cù l'Istambuli à l'entrata di a stazione di Marmaray, chì hè utilizata da 60 mila passageri à ghjornu.

L'esibizioni tenute in e stazioni principali di i prughjetti realizati in u scopu di l'UOP sò stati dopu incontrati cù a ghjente lucali in Zonguldak, Karabük è Samsun, rispettivamente. In queste cità, i media è i citadini sò stati infurmati nantu à i prughjetti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*