Una media di 21 mila veiculi passanu per u Ponte Osmangazi per ghjornu.

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà dichjaratu chì una media di 21 mila veiculi passanu ogni ghjornu per u Ponte Osmangazi è hà dettu: "Se paragunate cù a figura di guaranzia, simu in u fondu, se paragunate cù u principiu. figuri di 11-12 mila, u puntu chì avemu ghjuntu oghje hè assai impurtante ". disse.

Arslan, in a so dichjarazione, hà dettu chì in i prughjetti di trasportu realizatu cù u mudellu build-operate-transfer (BOT), i calculi sò fatti nantu à a media di transizzioni di un annu, è se a figura di guaranzia ùn hè micca ghjunta, a diferenza hè pagata à l'imprenditore o l'impresa incaricata.

Apuntendu chì circa 9 milioni 5 mila veiculi anu attraversatu u Ponte Osmangazi in i 753 mesi di questu annu, Arslan hà dettu chì a traversata media di i veiculi ogni ghjornu hà righjuntu 21 mila. Arslan hà dettu: "Se paragunate cù a figura di guaranzia, simu in u fondu, se paragunate cù i figuri di partenza di 11-12 mila, u puntu chì avemu ghjuntu oghje hè assai impurtante". disse.

Chjamendu l'attenzione à u fattu chì a fattibilità di u ponte ùn prevede micca una garanzia di passaghju di u veiculu finu à u terzu annu, Arslan hà ricurdatu chì u prugettu si estende à Izmir cù un totale di 300 chilometri, 133 di i quali sò autostrade è 433 strade di cunnessione, inseme cù u ponte Osmangazi.

Arslan hà dichjaratu chì a linea Bursa-İzmir Kemalpaşa di u prugettu serà finita à a fine di l'annu prossimu è hà dettu: "Cumplementu di sta strada significa chì creà trafficu supplementu. Aumente u cunfortu di viaghju di e persone, riduce u tempu, permette à l'industria di cresce in quella regione. À u listessu tempu, questu significa un trafficu supplementu per l'investimentu è l'investimentu in queste regioni. A nostra fattibilità prevede digià questu ". hà fattu a so valutazione.

U Ministru Arslan hà dichjaratu chì, in tali prughjetti, anu u scopu di facilità a vita di i cunduttori è di i passageri è di aumentà u so cunfortu, è ancu di apre a strada per l'industria, è hà cuntinuatu cusì:

"Ci sò rapporti chì i prezzi di a terra anu aumentatu 3 volte. I prezzi di a terra ùn aumentanu micca 3 volte fora di u turchinu, chì significa chì u prugettu hà facilitatu l'accessu di e persone. Hè per quessa chì a ghjente vole campà quì attivamente. Siconda, a strada per l'investimentu è l'industria hè stata pavimentata in queste regioni. L'investimentu fattu quì ùn era micca ecunomicu ieri per via di a difficultà di trasportu sia a materia prima futura sia u pruduttu finitu, oghje hè ecunomicu per via di sti prughjetti. L'investimenti sò fatti perchè hè ecunomicu, è perchè l'investimentu hè fattu, u prezzu di a terra ci aumenta 3 volte. A mo dumanda particulare hè chì a ghjente ùn salta micca questu. L'aumentu di u prezzu di a terra è di u prezzu di l'abitazione hè un indicatore assai impurtante di questu, perchè furnisce un accessu faciule l'un à l'altru per circa 25 milioni di persone nantu à sta strada ".

"Serà pussibule andà da Istanbul à Izmir in 3 ore"

Spieghendu chì sta autostrada riduce u tempu di viaghju trà Istanbul è Bursa à 45 minuti-1 ora, Arslan hà dettu chì u viaghju da Gebze ùn dura mancu 45 minuti, aghjustendu chì hè pussibule andà da Istanbul à Izmir in 3 ore.

Arslan hà dichjaratu chì l'impurtante ùn hè micca u numeru di veiculi chì passanu, ma a crescita di l'industria in a regione, aghjustendu: "I tassi raccolti serve quelli in Kars è quelli in Hakkari. Simu criticati di tantu in tantu ; "A diffarenza vene da i sacchetti di e persone di Kars, Hakkari, Sinop è Mersin". dicendu. Innò, u valore aghjuntu chì crea hè andendu in avanti cum'è serviziu, questu ùn deve esse saltatu ". disse.

Dichjarà chì a quantità da esse pagata à e cumpagnie hè di 750 milioni di dollari annu per via di a guaranzia data in casu chì nisuna vittura passa per u Ponte Osmangazi è e strade di cunnessione, Arslan hà dichjaratu chì i figuri di u funziunamentu è i tassi seranu deduti da questu.

Enfatizendu chì qualchì volta critichi spietati sò fatti nantu à u sughjettu, Arslan hà dettu:

"Ci sò rumuri chì 1,5-2 miliardi di lire seranu pagati annu malgradu u passaghju di tanti veiculi. Mi dispiace, ma quandu facemu stu tipu di prughjetti, palesemu i seguenti ; Hè un bisognu, hè un bisognu? Avemu i mezi per fà questu oghje o micca ? Perchè e pussibulità sò limitate è fate strade divise in tuttu u paese, furnisce servizii. Allora, prufittàmu di a dinamica di u settore privatu intruducendu metudi di finanza alternativu è a cooperazione publica-privata. Facemu u travagliu veloce è cù alta qualità. Invece di dì "Ùn aghju micca soldi" è di posponà u piacè di u nostru populu di e benedizioni di u mondu à 25 anni dopu, facemu oghje. U sicondu metudu, pigliate in prestito, uttene un prestitu, pagate quellu prestitu. Invece, dicemu; a cuuperazione di u settore publicu-privatu hè una pratica esemplare in quale avemu avutu assai successu. U mondu piglia u nostru esempiu è u pratica. U nostru citadinu chì passa paga, è u paese guadagna più di quellu cù u valore aghjuntu creatu da u ponte.

"10,5 miliardi $ sò stati ottenuti da i diritti operativi in ​​l'aviazione"

Dichjarà chì e critiche simili sò state fatte versu l'industria di l'aviazione, Arslan hà dettu chì mentre a quantità di guaranzia pagata finu à a data da questa industria hè di 40 milioni di dollari, a quantità ottenuta nantu à a guaranzia hè di 410 milioni di dollari.

Sottulineendu chì a quantità ottenuta da u trasferimentu di i diritti operativi in ​​u settore di l'aviazione hè di 10,5 miliardi di dollari, Arslan hà dettu: "Lasciate pensà à circa 15 anni fà, avemu dumandatu à a porta di u FMI per piglià prestitu 300-500 milioni di dollari, avemu stavanu nantu à u divano. In quelli ghjorni, avemu ottenutu 10,5 miliardi di dollari da i diritti operativi di l'aeroporti chì avemu custruitu cù u mudellu BOT. Dopu à a fine di u periodu di operazione nantu à i ponti è l'autostrade, avemu ancu generà rivenuti significativi per u trasferimentu di i diritti operativi. Cù quellu ingressu, furniremu più servizii à 80 milioni di persone. Stu aspettu di a materia ùn deve esse trascuratu ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*