U Ministru Arslan hà assistitu à u Workshop di Trasportu in Kahramanmaraş

U Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan hà dichjaratu chì Turchia deve esse in u centru di u cummerciu mundiale integrendu u travagliu fattu cù l'altri.

In u so discorsu à l'Atelier di Trasportu tenutu in Kahramanmaraş, Arslan hà manifestatu a so gratitudine à tutti quelli chì mettenu petra nantu à a petra per u sviluppu di u paese, è hà dettu chì a nazione apprezza quelli chì u serve bè.

Indicà chì Turchia hè un ponte impurtante trà l'Asia è l'Europa, Arslan hà dettu:

"Avemu l'uppurtunità di ghjunghje à 3 miliardi di persone in una distanza di volu solu 4-1,5 ore. U so Produttu Naziunale Grossu hè 3,5 trilioni di dollari. U cummerciu risultatu hè $ 7,5 trilioni. Per ottene a nostra parte di stu cummerciu in termini di trasportu, avete bisognu di custruisce strade divise, junctions di ponti, compagnie aeree è treni d'alta veloce. Se ùn fate micca, ùn pudete fà nunda, ma solu parlà numeri. Hè per quessa chì avemu da travaglià di più. Avemu da mette a Turchia à u centru di u cummerciu mundiale sviluppendu corridori è integrendu u nostru travagliu unu cù l'altri ".

Arslan hà indicatu l'impurtanza di u centru logisticu purtatu à Kahramanmaraş per u trasportu à u Mari Neru è u Mediterraniu.

Esprimendu chì volenu furnisce un trasportu più veloce à Kahramanmaraş in altre pruvince, Arslan hà dettu chì mentre facendu questi, studii duveranu esse fatti in a cità per integrà u pianu maestru di trasportu di Kahramanmaraş cù altre opere.

Arslan hà dichjaratu chì un terminal chì pò serve à 2 milioni di persone annu pò esse purtatu à a cità è hà dettu: "Mentre hè previstu di esse cumpletu circa un annu fà, speremu di fà pussibule viaghjà in u novu terminal prima di l'estiu. principia a stagione". disse.

  • "A seconda fase di i workshop hè stata passata"

Vicepresidente di u Partitu AK è u Partitu Sözcüsü Mahir Ünal hà ancu dichjaratu chì i workshop sò impurtanti in quantu à a determinazione di i piani d'azzione è hà dettu chì a seconda fase di i workshop hè avà.

Enfatizendu chì per mezu di i workshop, era pussibule di valutà ciò chì hè statu fattu finu à avà è di discutiri ciò chì serà fattu in i prossimi 5 anni, Ünal hà enfatizatu chì i travaglii sò furmatu da l'idee di tutti i capi d'opinioni, i dirigenti è altri cumpunenti di a cità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*