Ministru Arslan "L'investimenti ferroviari cuntinueghjanu in Sakarya"

L'articulu di u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Ahmet Arslan intitulatu "L'investimenti ferroviari cuntinueghjanu in Sakarya" hè statu publicatu in u numeru d'ottobre di a rivista Raillife.

QUICI L'ARTÍCULU DI U MINISTRU ARSLAN

Avemu cupertu passi significativi in ​​u trasportu ferroviariu, sia rinnuvà e linee ferroviarie esistenti è aghjunghjenu novi linee, sia diventendu l'8 ° è u 6 ° operatore di treni d'alta velocità in Europa in tutta a Turchia. Attualmente, a nostra operazione cuntinueghja nantu à 213 chilometri di linea di treni d'alta velocità, è a custruzzione di treni d'alta velocità è treni d'alta velocità in circa 4 mila chilometri cuntinueghja. In più di questu, guasi 5 mila chilometri di treni d'alta velocità è di e linee di treni d'alta velocità studianu, u travagliu di preparazione di u prugettu cuntinueghja in u scopu di una mobilizazione ferroviaria. Semu fieri d'induve hè vinutu u paese, ma sapemu bè ch'ellu ci hè ancu un bellu pezzu.

Mentre cunnetta ogni parte di u paese cù rete di ferru è travagliendu per u paese per ottene una parte assai più grande in u trasportu ferroviariu, à u stessu tempu, ogni tipu d'equipaggiu è veiculi per esse usatu in questu settore deve esse fabbricatu cù a produzzione domestica. I nostri investimenti ferroviari aumentati, l'adopzione di e pulitiche di produzzione naziunale, è l'alta dumanda domestica di offerte publiche anu cuntribuitu à u sviluppu di l'industria ferroviaria è a subindustria in Turchia. À u mumentu, facemu pruduzzione assai seria in e nostre fabbriche in Sakarya, Sivas è Eskişehir per a produzzione di veiculi ferroviari.

Avà fabbricamu tutti l'equipaggiu utilizatu in u settore ferroviariu noi stessi. Travagliemu ancu à pruduce i nostri treni d'alta velocità. Avemu principiatu è rializemu i travaglii di custruzzione in u quadru di l'istruzzioni di u nostru presidente è i travaglii iniziati da u nostru Primu Ministru, in particulare in quantu à a custruzzione di treni naziunali è domestici elettrici è d'aluminiu, è quandu questi travaglii sò finiti, Turchia. puderà custruisce u so propiu trenu naziunale. Producemu veiculi ferroviari in serie di 4 è 3 per serve u trasportu regiunale in Tüvasaş Facilities in Sakarya. Finu a ora, 35 setti è 4 veiculi cum'è veiculi di 140 veiculi sò stati mandati à u trasportu TCDD.

À a fine di l'annu dopu, sta pruduzzione serà finita. A quota di cuntribuzione domestica, chì hè stata di 30 per centu finu à avà, serà avà cumplettamente fattibile in Turchia, basta chì uttene ancu a so licenza à a fine di l'annu prossimu. Avemu fattu una longa strada in quantu à sbarazzà di a dependenza straniera, facendu lucale è esporà invece di impurtà. Cù sti sforzi, puderemu risponde à i bisogni in u nostru paese è puderemu esporà più.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*