U presidente hà inspeccionatu Özsan Trambus

U sindaco di a municipalità metropolitana di Malatya Ahmet Çakır; "Avemu ottenutu una qualità seria in u trasportu publicu".

A linea di trambus, chì dà un soffiu d'aria fresca à u trasportu publicu in Malatya è crea una grande satisfaczione per i passageri, hè stata allargata à ÖZSAN Industrial Site Junction.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Malatya Ahmet Çakır hà esaminatu l'estensione di a linea di trambus finu à MAŞTİ à Özsan è hà ricevutu informazioni da u direttore generale di MOTAŞ Enver Sedat Tamgacı.

Enfatizendu chì una qualità seria hè stata ottenuta in u trasportu publicu in Malatya cù i servizii di trambus, u sindaco metropolitanu Ahmet Çakır hà ricurdatu chì u trambus hè un prughjettu implementatu per a prima volta in Turchia.

U sindaco Çakır hà dettu: "Cumu a municipalità metropolitana di Malatya, avemu fattu investimenti significativi in ​​u trasportu. Avemu dimustratu una qualità seria in u trasportu publicu in Malatya. Dunque, avemu ottinutu un livellu seriu in u trasportu, s'ellu ci sò lochi chì sò cunvertiti regiunale in autobus publichi è u trambus hè attivatu. Trambus hè u primu prughjettu implementatu in Turchia. Furnemu u trasportu per i nostri concittadini in un ambiente estremamente còmode è sicuru. Prima di tuttu, i servizii di i nostri trambusi chì operanu trà MAŞTİ è l'Università sò stati allargati à ÖZSAN. Quì, furnisce u trasportu di a regione cù e batterie nantu à i veiculi senza tirà a catenaria. Portamu una media di 30 mila passageri per ghjornu in trambus. I nostri tram facenu 140 viaghji per ghjornu.

U nostru trambus rosa hè ancu attivatu. Trambus ghjunghje à a junzione di u situ industriale ÖZSAN ogni 12 minuti, è ogni 6 minuti durante l'ora di punta in l'area universitaria. L'avemu vistu in u locu. Avemu vistu chì u trambus hè più preferitu. Spergu chì u numeru di trambuses cresce ogni annu è seranu attivati ​​in diverse parti di a nostra cità. Ci sò servizii d'autobus in a regione Temelli per alleviare a densità di passageri in l'università è l'uspidale di ricerca. Ci hè ancu una dumanda seria quì. Portamu circa 7 XNUMX passageri. U nostru travagliu nantu à u trasportu cuntinueghja. Vogliu ringrazià u nostru Direttore Generale di MOTAŞ è tutti i nostri culleghi ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*