Tümer da CHP: "U trenu di trasportu per Adana hè un must"

Deputatu di u Partitu Populare Republicanu (CHP) Adana, Gran Assemblea Naziunale di Turchia (TBMM) Cummissione di l'imprese ecunomiche publica (KİT) Zülfikar İnönü Tümer hà enfatizatu chì a linea di treni suburbani chì unisce l'est è l'ouest di Adana alleviarà i citadini è a vita di u mondu cummerciale. in queste regioni. Tumer, chì hà visitatu u Direttore Regiunale di Ferrovie Statali Oğuz Saygılı, hà manifestatu a necessità di una linea suburbana chì pò cunnette l'est è l'ouest di Adana.

"GRANDI VANTAGGI"
Nutendu chì u sviluppu di Adana è u rapportu di a pupulazione deve esse cunsideratu, Tümer hà dettu: "U trenu suburbanu hè assai impurtante per Adana. Cunsiderendu chì u trafficu di a cità hè diventatu una strada morta, pare inevitabbile chì sta linea serà purtata à Adana. Tutta l'infrastruttura di Adana hè pronta per suburbia, chì hè un sistema veloce è sicuru. I treni di trasportu, chì furniscenu u viaghju di ogni ghjornu in casa è in u locu di travagliu, sò trà i sistemi veloci è affidabili chì furniscenu viaghju trà insediamenti è posti di travagliu in e fora di e cità. Hè sicuru chì serà benefiziu per l'insediamenti cù una freccia di viaghju frequente da l'esternu à u centru è da u centru à l'esternu, in particulare in Adana, induve a pupulazione s'affolla. U scopu deve esse di realizà travaglii destinati à u cunfortu di i nostri citadini ", disse.

RISPETTU: "A NOSTRA PERCORSA HA SUFFICIENTE PER A SUPERFICIE"
Rimarchendu chì a linea ferroviaria di Adana hè abbastanza per a periferia, u direttore regiunale di DDY Oğuz Saygılı hà dettu: "Se una decisione hè presa in questa direzzione, pudemu facilmente inizià u travagliu". Ricordendu chì u trenu d'alta velocità chì cunnessa Adana è Mersin cuntinueghja ininterrottamente in coordinazione cù e municipalità, Saygılı hà dettu chì u sistema entrerà in opera à piena capacità in 2020. Saygılı hà ringraziatu Tümer per a so visita è u so interessu in i prughjetti ferroviari.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*