Sustituitu CHP: Atatürk Airport Land Deve esse "Atatürk City Park"

Assistente diputatu CHP Istanbul. Assoc. Dr. U comunicatu di stampa di Gülay Yedekci riguardanti u prughjettu di trasfurmà l'Atatürk Airport Land in "Atatürk City Park" hè u seguente:

L'Istambuli volenu chì l'Atatürk Airport Land sia "Atatürk City Park"

In a dichjarazione fatta da u guvernu, hè statu dichjaratu chì dopu à l'apertura di u terzu aeroportu, l'aeroportu di Atatürk era previstu per esse usatu cum'è una zona induve i picculi aerei puderanu sbarcà è l'urganisazioni fieri puderanu esse. In ogni casu, hè dichjaratu in i publicazioni di e social media di i nostri citadini chì sta dichjarazione ùn hè micca credibile per via di a pulitica di saccheghjanu e spazii verdi è di apre per a custruzzione, è esprimenu u desideriu chì a terra di l'Atatürk Airport sia un parcu di cità. .

A nostra cità hà bisognu di respira

Mentre chì a tarifa di spaziu verde cunsigliatu da l'Organizazione Mondiale di a Salute hè almenu 9 metri quadrati per persona, a tarifa di spaziu verde per capita in Istanbul hè vista cum'è 2.2 metri quadrati, ancu secondu i dati di u guvernu. Stu ritmu hè diminuitu ghjornu per ghjornu dopu a nutizia di i spazii verdi ininterrotti chì sò aperti à u sviluppu. I pulmoni di a nostra cità sò stati smantellati per via di l'affittu di zoning, è Istanbul hè lasciatu senza fiatu.

Invitu u guvernu à sente a voce di u populu di Istanbul, micca à l'amore di l'affittu.

Un parcu di a cità, chì serà un pulmone per a nostra cità, chì hè diventata in una pila di cimentu, deve esse stabilitu è ​​si deve creà spazii d'equipaggiu verde in questu spaziu induve e famiglie ponu passà u tempu in pace, gioia è sicurità.

Atatürk Airport Land deve esse "Atatürk City Park"

Atatürk Airport Land hè 4 volte a dimensione di Central Park, chì hè definitu cum'è u parcu di a cità chì libera a ghjente in a vita urbana. "Atatürk City Park" deve esse stabilitu in a nostra cità distinta, Istanbul, chì cunnetta cuntinenti, geografie, civilisazioni è a storia di a civiltà, è a più grande biblioteca intelligente di u mondu deve esse creata in questu. Questa biblioteca deve esse chjamata Atatürk Civilization Library / Atatürk Civilization Library. Attrattendu l'attenzione di i ghjovani cù laboratori di scienza, software, spazii è tecnulugia, un campu unicu di natura, sport è scienza deve esse prupostu à a nostra ghjuventù, chì sò l'architetti di u nostru avvene, cù u so ambiente, a vegetazione unica è u spaziu verde. . Istanbul merita Atatürk City Park è Atatürk Civilizations Library!

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*