U prughjettu di u Metro aghjunghjera valore à Darica

L'Unione di i Municipi Turchi Munniali (TDBB) è u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli, İbrahim Karaosmanoğlu, si sò scontrati cù u presidente di l'Associazione Darıca Mukhtars Aytun Er è altri muhtars chì l'accumpagnavanu. Karaosmanoğlu hà datu infurmazioni à i capi di Darıca nantu à cumu serà utilizatu a Caserma Martire Er Gökhan Hüseyinoğlu, in particulare u prughjettu di u metro da esse custruitu nantu à a strada di 35 chilometri, è hà ancu datu infurmazioni nantu à l'ultima situazione di u tunnel di acque reflue chì trasferirà acque reflue di a regione di Eskihisar à a stazione di trattamentu di l'acqua di Gebze. Dicendu à i capi di Darıca chì Kocaeli hà un postu assai impurtante in Turchia per via di a so situazione chì unisce e civiltà, Karaosmanoğlu hà dettu: "Travagliemu sapendu questa impurtanza è strivemu per u sviluppu di a nostra cità, furnindu ogni tipu di servizii à u nostru populu. "Allemu un valore à Darıca", disse.

"23 STAZIONI RACCOLTE SU UNA LINEA DI 12 KILOMETRI"

Enfatizendu chì Kocaeli hè una forza di civilisazione cù e so bellezze naturali, u patrimoniu culturale storicu è riccu, è ancu a so scienza, a tecnulugia è l'accumulazione industriale, Karaosmanoğlu hà ancu dichjaratu u valore chì u prughjettu Metro, chì serà stallatu in a seconda mità di 2018, purterà à a regione. Karaosmanoğlu, chì hà ringraziatu i capi di Darıca per i prughjetti finiti è pianificati, hà dichjaratu l'impurtanza di utilizà u trasportu sotterraneo è hà dettu: "Avemu ghjuntu à a fase di offerta per u prughjettu di u metro chì a nostra regione hà bisognu. Cuminceremu u nostru travagliu per cunnette a regione Gebze da u distrittu di Darıca. "U nostru prughjettu di Metro, chì serà integratu cù Istanbul, serà custituitu di 32 stazioni nantu à una linea di andata e ritorno di 12 chilometri in totale", disse.

"14.7 KILOMETRI SERÀ TUNNEL, 900 METROS SERÀ À LIVELLU"

Dichjarà chì u trasportu trà Darıca, Gebze è OIZ serà furnitu in 19 minuti, u sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli, İbrahim Karaosmanoğlu, hà dettu: "Copreremu u costu di u nostru prughjettu, chì avarà un budgetu stimatu di 2.5 miliardi di TL, da u nostru propiu budgetu. "Seremu in u metro cumpiendu stu grande prughjettu prima di u 2023, u centenariu di a nostra Republica", disse. Indittendu chì 14,7 chilometri di u prughjettu di u metro, chì partirà da Darıca, seranu tunnellati è 900 metri seranu à u livellu, Karaosmanoğlu hà dettu: "Custruiremu un magazzinu chì risponde à tutti i bisogni di i veiculi di metro in u nostru Gebze Pelitli. regione. "Cù a Stazione Ferroviaria TCDD prevista, furniremu cunnessione cù altre cità, in particulare Istanbul, via Marmaray è Trenu Alta Velocità", disse.

"SERVIAmu KOCAELİ CU PRINCIPIU ZERO ACQUA RESUMATICA"

Karaosmanoğlu, chì hà cuntinuatu à dà infurmazioni detallate à i capi di Darıca nantu à i travaglii destinati à u serviziu di u publicu à u puntu di sviluppu di a cità, hà dettu ancu chì 2,4 chilometri di u tunnel di l'acqua residuale cù una lunghezza tutale di 2 km, chì trasfirerà l'acqua di a regione Eskihisar à a pianta di trattamentu di l'acqua di Gebze, hè stata cumpletata da a Direzzione Generale ISU. Dichjarà chì ellu attribuisce una grande impurtanza à a custruzzione di cullettori d'acqua residuale, chì deve esse vistu cum'è a più grande prova di determinazione per prutege l'ambiente, Karaosmanoğlu hà dettu: "Servemu à Kocaeli cù u principiu di zero acqua residuale. Per questu mutivu, 22 stazioni di trattamentu di l'acqua di scarichi servenu a nostra cità per prutege a Baia di Izmit è u Mari Neru da l'acqua di scarichi. "Cuntinuemu rapidamente u travagliu nantu à a linea di cullettivu di lignu custiera è u prughjettu di custruzzione di u tunnel chì trasfirerà l'acqua residuale di a regione Eskihisar à a pianta di trattamentu di l'acqua di Gebze".

"LAVAREmu PÀ FÈ FELICI I NOSTRI CITTADINI"

Affirmando chì Darıca Martyr Private Gökhan Hüseyinoğlu Barracks, chì hè stata purtata à u serviziu di u populu di Kocaeli cù l'iniziativi di u Vice Primu Ministru Fikri Işık durante u Ministeru di a Difesa Naziunale, hè stata urganizata cum'è una municipalità metropolitana, Karaosmanoğlu hà dettu: "U circa 900 -decare serà un bellu spaziu di vita induve i nostri citadini ponu respira è riposu ". Karaosmanoğlu hà dichjaratu chì l'area militare, induve l'area di l'alivu serà prutetta è induve i servizii chì i citadini prufittàranu direttamente, cum'è campi sportivi, strutture suciali, spiaggia publica è campus d'educazione seranu situati, risponde ancu à una esigenza impurtante di Darıca. , Regioni Gebze è Çayırova, è hà dettu: "Travagliemu per fà felici i nostri citadini. Hà cunclusu e so parolle dicendu: "Ogni serviziu chì furnimu cù a nostra squadra, inseme cù i cuntributi è i suggerimenti di i nostri capi, aghjunghjenu valore à a vita di u nostru populu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*