L'offerta per a linea Dekovil per passà per a Foresta di Belgrad annullata

Risultava chì l'offerta per a linea di trenu, chì era destinata à passà per a furesta di Belgrad da a Municipalità Metropolitana di Istanbul, hè stata annullata in silenziu. Ancu s'è u mutivu di l'annullamentu hè mostratu cum'è un cunflittu cù u Prughjettu di l'Arranamentu di Cendere, tutti i cuncernati è l'autori sapi chì una linea di trenu chì passerà per u core di a furesta di Belgrad, indipendentemente da a so strada, pruvucarà una distruzzione seria in u boscu. Questa cancellazione era un passu ghjustu, avà i Foreste di u Nordu anu da esse strettamente prutetti da a capitale di a custruzzione di Istanbul chì vole espansione versu u nordu per chì Istanbul hà un futuru. Tutte e nuvelle linee di trasportu è novi prughjetti di zoning in u circondu di e Foreste di u Nordu devenu esse annullate.

Cù l'offerta, chì hè stata tenuta u 1 di ferraghju 2017 sottu u nome di 'Golden Horn - Kemerburgaz Dekovil Line Construction'; In e tappe successive, chì si dicenu chì sò state messe per ora, era destinatu à custruisce una linea di treni chì si estenderà à Ağaçlı è Yovankoru nantu à a costa di u Mar Neru, chì dividerebbe ancu più a furesta di Belgrad è pruvucarà massacre forestale. Ancu s'ellu hè statu dichjaratu chì sta linea di trenu hè stata custruita per scopi nostalgichi, era ovvi chì hè stata pianificata per impegnà parzialmente i bisogni di trasportu di l'insediamenti di Göktürk, Kemerburgaz è Mithatpaşa in quantu à a capacità è a frequenza di u trenu.

Tuttavia, sta offerta hè stata annullata 4 mesi fà, u 12.06.2017, è sta situazione ùn hè stata annunziata à nimu. In a decisione di annullà l'offerta per u Cornu d'Oro - Kemerburgaz Dekovil Line Work Construction, hè dichjaratu chì a strada attraversu quale a linea dekovil attraversa coincide cù u "Cendere Stream Arrangement Project", dunque si vede chì a custruzzione di a linea. ùn serà micca pussibule prima chì u prughjettu di regulazione hè cumpletu. Hè dichjaratu chì l'implementazione di u prughjettu in a so forma attuale pò esse "ùn aduprà e risorse in modu efficace è efficiente", per quessa, a decisione di annullà l'offerta hè dichjaratu.

Tuttavia, in a decisione di annullamentu, hè dichjaratu chì "hè statu determinatu chì hè appruvatu di inizià a linea dekovil dopu à a fine di u "Cendere Yolu Road Project". Hè inutile ancu di pensà à a pussibilità di rinvià a linea Dekovil à l'agenda, vale à dì a pussibilità di un massacru in u boscu.

U prughjettu di a ferrovia "Dekovil Line", chì dividirà l'ultima parte di a Foresta di Belgrad chì deve esse priservata, è tumbà millaie d'arburi, hè un prughjettu chì distruggerà a Foresta di Belgrad, chì hè digià circundatu da mega-progetti, ancu s'è hè chjamatu scopi turistici nostalgichi. Per prutege a Foresta di Belgrad, una di l'ultimi spazii forestali naturali rimanenti di Istanbul, u prughjettu di a linea Dekovil deve esse chjusu sanu.

Esigemu l'accettazione publica chì una linea di trenu chì passa per u core di a furesta, indipendentemente da u so itinerariu, porta à a decimazione in a furesta è a più divisione di a furesta, è chì a linea di dekovil sia annullata permanentemente nantu à questa basa.

A nostra campagna di firma nantu à questu tema cuntinueghja:

https://www.change.org/p/istanbul-büyükşehir-belediyesi-belgrad-ormanı-na-dokunma

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*