300 milioni di lire da EBRD à Izmir Metro

U Bancu Europeu per a Ricostruzione è u Sviluppu darà un prestitu per u Metro Izmir

Per a seconda parte di u Metro Izmir, un prestitu di 300 milioni d'euros, equivalenti à circa 70 milioni di lire, hè statu ottenutu da u Bancu Europeu per a Ricostruzione è u Sviluppu (BERD).

3 km supplementari seranu custruiti nantu à a distanza di 6-7,2 km trà Fahrettin Altay è u sistema di metro di İzmir. Cusì, Balçova, Çağdaş, Università Dokuz Eylül, Belle Arti, Narlıdere, Siteler, e fermate di u Distrettu di u Governatore seranu aghjuntu à a linea di metro.

U costu tutale di u prugettu hè di 280 milioni d'euros. L'equivalente di 1,2 miliardi di TL. Inseme cù u prestitu di l'BERD, u prestitu tutale chì deve esse utilizatu da a Municipalità Metropolitana di İzmir hè di 230 milioni d'euros; Serà 985 milioni di TL. U finanziamentu restante serà furnitu da a municipalità da u so propiu budget.

"PRESTITU DI 200 MILIONI D'EURO ANCHE PRONTU"

Quandu a linea per esse acquistata in 2020 hè finita, a metro di İzmir ghjunghjerà à 3 chilometri trà Evka-19 è u Governatoratu di u Distrettu di Narlıdere.

Precedentemente, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà dettu: "U Bancu Islamicu di Sviluppu hè prontu à dà 110 milioni d'euros. Se Iller Bank ne richiede, darà 90 milioni di euro in più. avia fattu una dichjarazione.

Surghjente: www.businessht.com.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*