U Sicritariu Generale Bayram, hà resu più faciule u travagliu di i cummercianti di Tramway

U Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli, İlhan Bayram, hà scontru cù i cummercianti di Bekirpaşa per u colazione. In più di u Segretariu Generale İlhan Bayram, u Subsegretariu Generale Mustafa Altay, u Coordinatore Generale di a Municipalità Metropolitana Veysel Özkaraaslan, u Sindaco Consigliere Ömer Polat, Mehmet Ali Paşa, Capo di Quartiere Yaşar Doğan, è parechji cummercianti lucali anu assistitu à a riunione tenuta in u ristorante di u distrittu.

HAI RITURNU A NOSTRA STRADA À U SO VECCHIU SHOCK

Ali Yılmaz hà parlatu cum'è pruvincia à a riunione organizata da Ali Yılmaz, unu di i cummercianti di u vicinatu. In u so discorsu, Yılmaz hà ringraziatu a Municipalità Metropolitana di Kocaeli è hà dettu: "In quantu à i cummercianti di Mehmet Ali Paşa Mahallesi Bağdat Street, a nostra strada era in una direzzione 6-7 mesi fà per via di a strada di u tram. È ringraziu assai à u Sindaco di a Metropolitana. Municipalità. "dissi.

AMEMU UNA MOBILISAZIONE DI LAVORO

Parlendu dopu, Mehmet Ali Pasha Capu di Quartiere Yaşar Doğan hà dettu: Doğan hà dettu: "Deve ricurdà qualcosa in nome di u nostru quartieru. Anni dopu, ci hè una mubilizazione di u travagliu assai cumpleta in u nostru quartiere. I travaglii visibili sò realizati, finu à l'infrastruttura di u tram è a superstruttura. Per questu, ringraziemu veramente a nostra municipalità metropolitana di Kocaeli. Per a prima volta, un prughjettu di u canali di l'acqua di piova hè realizatu in u nostru quartiere. "dissi.

OGNI QUARTIERE È IMPORTANTE PER NOI

In seguitu, u Segretariu Generale İlhan Bayram hà dettu: "Dopu à diventà u Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana, tenemu a nostra prima riunione di cummercianti quì cun voi oghje. U nostru travagliu hè di serve. U nostru scopu hè di serve u nostru paese. Mentre facendu questu, sicuru, hè assai impurtante per riunite cun voi è avè i vostri pinsamenti. Mehmet Ali Paşa Neighborhood hà ancu un locu speciale per noi. Ogni quartiere hè impurtante per noi. U nostru quartiere hè avà cambiatu a so faccia cù i prughjetti chì facemu. U nostru tram hè ghjuntu. Avà vene a nostra zona di u mercatu indoor. U nostru tram hà una capacità di ogni ghjornu di 30 mila passageri. Questu significa chì i nostri investimenti sò curretti. Cù u tram, u vostru travagliu hè diventatu ancu più faciule. U trafficu di a cità hè diminuitu. Dava ancu una bella vista di a cità ". disse.

SEremu TUTTI INSIEME

Bayram cuntinuò e so parolle cusì. Ùn andemu micca à voi solu una volta cusì è fallemu da firmà dopu. Seremu sempre inseme. Faremu tempu per l'altri. Avete vistu, avemu da creà opere megliu. Cerchemu di esse un pocu più utile à u nostru populu. Ùn simu micca sfarenti di voi, avemu amichi chì sò stati furmati trà voi. Dopu tuttu, sò ancu un zitellu di paese, simu cun voi. Ùn avemu mai avutu una visione diversa di i nostri citadini. Seremu sempre cun voi. Vogliu ringrazià i nostri cummercianti per a vostra ospitalità oghje. "dissi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*