L'offerta per u Prughjettu di Canal Ankara hè stata fatta

L'offerta di infrastruttura per u "Progettu Canale Ankara", sviluppata da u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Ankara, Melih Gökçek, per creà una zona verde forte nantu à una superficie di 9,5 ettari è una zona di circa 290 chilometri trà Viaduct Imrahor è Eymir. U bacinu di u lavu, è per fà unu di i centri di respirazione di a cità, hè stata offerta. In l'offerta, à a quale 4 cumpagnie anu participatu, l'offerta più bassa hè stata fatta da İncekaya İnş. Cantu. ve Tic. Ltd.Şti è ENAM İnş. impegnu Industria alimentaria Cummerciu Inc. Hà datu partenariatu.

L'imprese 16 anu ricivutu i schedari per l'offerta intitulata "Struttura di regulazione di u flussu principale di Vadi Ankara-Canale d'acqua, strutture di cunnessione di u flussu laterale è travagliu di custruzzione di linea di cinturione d'acqua di tempesta", chì hè stata tenuta oghje in a municipalità metropolitana da a Presidenza di a Cummissione di Offerte di u Dipartimentu di Affari di Scienze, è 3 d'elli eranu cunsorti, e cumpagnie 4 anu presentatu offerte.

Hè statu amparatu chì l'offerta più bassa in l'offerta aperta, chì hè stata fatta cù un costu apprussimativu di 125 milioni di TL, hè stata data da İncekaya İnşaat è Enam İnşaat Partnership cù 89 milioni di TL. Hè statu informatu chì u risultatu finali di l'offerta serà annunziatu dopu chì l'esami necessarii sò fatti.

L'imprese chì participanu à l'offerta sò:

-İncekaya İnş. Cantu. ve Tic. Ltd.Şti è ENAM İnş. impegnu Industria alimentaria Cummerciu Inc. Partenariatu cummerciale.

-İşkaya İnş.San.ve Tic. Inc.,

-TEB Energy Inc. è Caba İnş. Industria Turistica Energetica. ve Tic. Inc. Partenariatu cummerciale,

-Nazmi Kürüm İnş. Turismu. Cantà. ve Tic. Inc. è Genç İnş. Cantà. ve Tic. LLC. Partenariatu cummerciale

PROJECT CANALE ANKARA

U Prughjettu Canale Ankara, chì hè statu prumuvutu da u Ministru Gökçek cum'è un prughjettu di prestigiu, copre una superficie di 9,5 ettari è una linea di circa 290 chilometri trà u Viaduct İmrahor è u Bacinu di u Lavu Eymir à l'est di Çankaya.

In u scopu di u prugettu, chì hè stata dispostu à creà una zona verde forte è facenu unu di i centri di respirazione di a cità, fiumi artificiali, stagni, canali d'acqua, spazii di recreazione, attelli, pony park seranu custruitu. Ci saranu spazii di avvenimenti cum'è cuncerti, festivals, teatri, spazii di mostra, attelli è musei.

Inoltre, ci saranu sezioni cum'è sport, spazii cummirciali, terrazza di vista, piscina di spettaculi d'acqua, pista di ghiaccio, spazii d'avventura, è strutture cum'è ristoranti, lochi di cultu è unità di vendita.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*