Samsun diventa una cità di marca in l'estetica

Zennube Albayrak, Vice-Segretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Samsun, hà dettu chì stanu circannu di fà di Samsun, a cità di marca di a Lotta Naziunale, una cità di marca in l'estetica.

Purtendu Samsun à u futuru cù i so investimenti in infrastrutture è superstrutture, a Municipalità Metropolitana cuntinua a so lotta in l'estetica urbana visuale, una di e caratteristiche più impurtanti di e cità cù un altu standard di vita. A Municipalità Metropolitana, chì hà realizatu servizii impurtanti in l'ultimi anni è l'offre à l'usu cumunu di a ghjente, face Samsun a prima cità panoramica di u Mari Neru.

I prughjetti chì venenu à a vita in u scopu di e decisioni di u Cumitatu di Estetica di a Municipalità Metropolitana sò datu a so forma finale in a Direzzione di a Branca di Disegnu Graficu, è l'uggetti sò cuncepiti in l'attelle è riflessi in a cità da e squadre di a Direzzione di Parchi è Giardini. . Numerose opere estetiche aghjunghjenu una bellezza diversa à a cità.

I spazii sbulicati da e strutture illegali demolite sò cuncepiti cum'è arrangiamenti di parchi è giardini per l'usu cumuni di u publicu. In questu cuntestu, l'area sviutata da i buttreghi in u Bazaru di Granu hè stata trasfurmata in un parcu è i gruppi fioriti è seduti sò stati posti. L'arrangementu di u paisaghju hè statu fattu in a zona media vicinu à u fiumu Mert in u distrittu di Kılıçdede. Lampada di tavulinu, libru, figure di bicchieri, lettere Samsun è gruppi di seduta in legnu sò stati posti in a zona. U parcu è i gruppi di seduta in legnu custruiti davanti à a scola primaria di Necatibey sò diventati u puntu di scontru di i studienti è i so genitori. U junciu municipale hè statu riabilitatu è mudernizatu cù vasi di fiori culuriti è sedili di legnu.

I CULURI PASTELI sò usati

Riparazione di i banchi è di l'autobus in i zoni cumuni di parchi, giardini, piazze è bordi di strada è pitturendu cù culori pastellu, a Municipalità Metropolitana copre i latti di basura chì causanu un aspettu bruttu cù fili d'erba per integrà cù a natura. L'artistiche sculture di farfalla disposte in l'area vicinu à a fermata di u tram di junction municipale creanu una cuscenza separata in l'estetica. Mentre i mura di u tramway Batıpark sò decorate cù forme è motivi di pesci artistici culuriti, i pedi di i passaggi sò dipinti in parechji culori.

OVERPASSS MODERNI FATTI

I 4 cavalcate cumpletati da a Municipalità Metropolitana, chì dà una grande impurtanza à i cavalieri, unu di l'elementi chì facenu a mudernità di e cità, sò abbaglianti. A Piscina Olimpica Atakum, Belediye Evleri Doğupark, u Centru di Fisica è Riabilitazione Mavi Işıklar è i passaggi elevati davanti à l'AVM Lovelet facilitavanu u travagliu di i pedoni, mentre chì à u stessu tempu, sò diventati unu di l'oggetti attrattivi di a cità cù e so cinture bianche è culurite è i disinni di tubi di vetru.

BIRD PARADISE INTRODUCED

A Municipalità Metropolitana, chì ùn hà micca trascuratu di prumove u Santuariu d'uccelli di Kızılırmak, una di e più grandi zone umide di u mondu, cum'è parte di i so travaglii estetici, hà postu e fotografie di uccelli delta nantu à i pali di l'illuminazione mediana cintrali trà l'aeroportu di Çarşamba è u cunfini di a strada Sinop. . A municipalità, chì hà postu sculture d'uccelli in Kılıçdede Junction, hà decoratu e facciate di i so edifici di fronte à Cumhuriyet Square, gambe di viaduct, fermate d'autobus, pareti stradali, fili di sicurezza di u sistema ferroviariu cù figure artistiche d'uccelli. Inoltre, atleti è figure olimpiche degne di a "Sports City Samsun" sò stati posti.

CARTELLI ATATÜRK Rinnovati

A causa di esse a cità simbulu di a Lotta Naziunale, a Municipalità Metropolitana, chì hà rinnuvatu i pannelli induve i ritratti di Atatürk è di u vechju Samsun, chì si trovanu in parechje parte di a cità, sò esposti cù disinni estetici, hà vultatu u bruttu di l'esterno. in una festa visuale cù chjusi di pannelli è fiori culuriti nascosti. A cumuna, chì hà intruduciutu i servizii cù affissi è pannelli d’infurmazione, hà dimustratu l’impurtanza ch’ella dà à l’estetica coprendu di legnu è di fiori i cabine d’attesa à e stazioni di u tram.

GUARDU A CITTA DA OCCHI DI DONNA

Espristendu chì ella guarda a cità attraversu l'ochji di una donna mentre travaglia in l'estetica urbana, u secretariu generale diputatu Zennube Albayrak hà dettu: "Cerchemu di fà di Samsun, a cità di marca di a lotta naziunale, una cità di marca ancu in estetica. A perspettiva femminile in l'estetica hè assai diversa è impurtante. Mentre facendu Samsun una cità bella è visualmente attraente, aghju pruvatu à implementà i nostri prughjetti fighjendu da u puntu di vista di una donna. Attualmente, circhemu d'arricchisce i spazii cumuni di usu in a nostra cità cù fiori, foresta, pittura è figure. Pitturamu ogni locu chì truvamu viotu, culuritu. Decoremu cacciendu a bruttura. Cum'è una donna manager, aghju un grande piacè in questu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*