L'impianto di sci di Çambaşı Plateau aprirà in dicembre

U travagliu cuntinueghja à rinvivisce u turismu invernale in l'altopiano di Çambaşı, induve i citadini s'affaccianu soprattuttu in l'estiu. A Municipalità Metropolitana d'Ordu hà purtatu u Centru di Sci di Çambaşı, chì hè previstu per esse messu in serviziu in a stagione invernale, à l'asfaltu caldu.

A FACILITÀ SERA APERTA IN A STAGIONE INVERNALE

Dichjarà chì a stallazione, chì serà operata da a Federazione Turca di Ski (TKF) è serve à circa 2 persone à ghjornu, serà operativa in a stagione invernale, u sindaco metropolitanu Enver Yılmaz hà dettu chì i preparativi finali sò fatti in a stallazione.

7 MIL M2 ASFALTO CALDO SPILLED

U presidente Enver Yılmaz hà dettu: "I nostri travaglii di asfaltu caldu, chì sò realizati 7 ore à 24, 7 ghjorni à ghjornu, sò stati finiti in u nostru Çambaşı Ski Center, chì hè una di e strutture più vicine in Turchia à u mare, chì apreremu quist'annu. . U travagliu di l'asfaltu caldu hè statu realizatu da e nostre squadre in tutte e strade è i parcheghji in a stallazione, è una zona di XNUMX mila metri quadrati hè stata riunita cù asfaltu caldu. L'attrazione di Çambaşı Plateau, chì hè una marca impurtante per u sviluppu di u turismu in u nostru Ordu, aumenterà cù a facilità per esse aperta. U nostru centru di sci, chì farà una grande cuntribuzione à u turismu invernale in a Regione di u Mari Neru, averà a distinzione di esse u più grande centru di sci in a Regione di u Mari Neru orientale.