Sistemi di Trasportu Intelligenti in Periculu

i sistemi di trasportu intelligenti sò in periculu
i sistemi di trasportu intelligenti sò in periculu

Sicondu a ricerca di Trend Micro; Trà i Sistemi di Trasportu Intelligenti (ITS), parechji sistemi cum'è i veiculi, i rapporti di l'autostrada, u cuntrollu di u flussu di u trafficu, l'applicazioni di gestione di i sistemi di pagamentu sò trà i miri di l'attaccanti cibernetici. Hè statu annunziatu solu da a stampa da u principiu di questu annu; L'attacchi 11 contr'à l'infrastruttura ITS di l'USA, a Germania è a Russia sò a prova di questu.

Da i veiculi senza conducente à e strade intelligenti, i Sistemi di Trasportu Intelligenti chì sò cumplettamente integrati è interconnessi in l'infrastruttura Internet diventanu sempre più parte di a nostra vita. Tuttavia; Stu sistema di trasportu intelligente, in quale tecnulugii avanzati è in via di sviluppu sò usati per salvà a vita è l'ambiente, è risparmià tempu è soldi, cuntene ancu risichi. In cunsiderà chì tutte e tecnulugie supportate da Internet sò aperte à e minacce di ciberattaccu, hè pussibule per un attaccu pussibule per causà disturbazione di l'attività cummerciale, perdita di fattura è ancu risichi di sicurità significativi. U rapportu di Trend Micro "Cyber ​​​​Attacks on Intelligent Transportation Systems: Evaluation of Future Threats in ITS", chì esamina e minacce chì pruvucanu l'interruzzione attuale di l'infrastruttura di u trafficu, u flussu di dati è di l'infurmazioni, funzioni è servizii integrati in ITS, revela assai impurtanti. dettagli. A ricerca include ancu raccomandazioni à cortu è longu termine per assicurà l'ITS contr'à tali minacce intense.

In a ricerca, i cumpunenti prominenti di i veiculi ITS, i sistemi di rapportu di l'autostrada, u cuntrollu di u flussu di trafficu, l'applicazioni è i sistemi di gestione di i sistemi di pagamentu, l'applicazioni è i sistemi di cumunicazione sò stati determinati cum'è i punti di destinazione di attacchi maliziusi. L'ecosistema ITS, in quale tutti questi cumpunenti cunsiderati sò interconnessi, ùn hè micca statu veramente implementatu. Ci hè almenu 10 anni prima chì ogni veiculu è ogni sistema ITS di l'autostrada hè veramente interconnessu. Ma l'attacchi à l'infrastruttura ITS utilizata oghje sò in crescita di ghjornu per ghjornu. Dapoi u principiu di questu annu solu, 11 attacchi in l'USA, l'Allemagne è a Russia sò stati presentati in i bulletins è i ghjurnali.

Per esempiu, i bordi di messagi stradali informatizzati in California sò stati attaccati più recentemente in Aostu. Invece di missaghji di trafficu, sò stati scritti missaghji offensivi cum'è "Trump hà l'herpes", "Prostitute libere avanti" è "Attenzione à i cunduttori asiatichi". In un avvenimentu particulari, ancu s'è a tavula di messagiu era prutetta da una password, i pirate di pirate anu pussutu decriptà a password è scrive i so messagi. Ancu s'ellu pò parenu scherzi vulgari, distranu i cunduttori è mette in periculu a sicurezza stradale.

L'intelligenza artificiale pò creà novi criminali in u futuru

Quelli chì portanu attacchi cibernetici à ITS; e stesse persone chì attaccanu l'istituzioni, i guverni è l'infrastruttura critica. Mentre pò pare chì sta infrastruttura ITS hè faciule da assicurà, a realità hè assai diversa. L'ecosistema ITS hè in evoluzione ogni ghjornu, è l'attacchi cambianu in cunseguenza. Per quessa, ùn hè micca irragionevule per imaginà chì in u futuru l'attori AI chì ùn sò micca visti cum'è minacce oghje emergeranu cum'è novi criminali.

U soldi ùn hè micca u solu scopu di attacchi ITS

U prublema chjave chì guida i ciberattacchi in generale hè u soldi. Ma in u mondu di l'ITS, micca tutti i criminali chì attaccanu l'ecosistema u facenu per soldi. I sistemi ITS sò visibili per un gran numaru di persone, è l'attacchi à elli anu un altu impattu. Questu hè ciò chì porta parechji criminali in azzione. Fighjendu i primi 5 scopi di quelli chì attaccanu l'ecosistema ITS, u riscattu, u furtu di dati, a guerra di l'infurmazioni, u furtu di ghjucà cù u sistema è a vendetta - u terrurismu vene in prima.

Da una perspettiva di cibersecurità, u mutivu primariu per pirate i sistemi ITS hè cum'è un puntu d'entrata in l'ecosistema ITS più grande. Qualchissia pò accede fisicamente è cunnette à i sistemi ITS di strada via Internet o VPN (rete di pirate). Se l'attaccante pò usà bè u sistema ITS per acquistà l'accessu à a reta corporativa, ponu andà in fondu in a reta cù un minimu sforzu, cum'è u sistema ITS hè cunsideratu una reta di fiducia.

In cunsiderà u numeru di minacce modellate in a ricerca, 54 per centu sò cunsiderate cum'è risicu altu, 40 per centu cum'è risicu mediu è 6 per centu cum'è risicu bassu. Per d 'altra banda, 71% di e minacce d'altu risicu sò attacchi di rete (NET), 31% sò attacchi wireless (WIR), è 26% sò attacchi fisici (PHY). L'attacchi NET, WIR è PHY si intreccianu l'un à l'altru, cusì emergenu questi numeri. Questu hè chì, secondu a natura è e funziunalità di u dispositivu / sistema ITS attaccatu, diversi tipi di attacchi ponu esse PHY, WIR è / o NET à u stessu tempu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*