Türel: "Antalya incontrerà Metro"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Antalya, Menderes Türel, chì hà parlatu in a cerimonia di u Parcheghju Meccanicu, chì hè stata implementata per a prima volta in Antalya in u Distrettu di Sinan di a Municipalità Metropolitana, hà dettu: "Dopu à 2019, Antalya scuntrà u metro".

U presidente Türel hà dettu chì u mezzu più impurtante di trasportu publicu per a suluzione di i prublemi di trasportu è di trafficu hè u metro, u presidente Türel hà dettu: "Dopu à 2019, Antalya scuntrà u metro. Avemu avà ottenutu tutti i nostri permessi publichi in quantu à questu in u scopu di u Pianu Maestru di Trasportu. Quandu si tratta di a pussibilità di re-serviziu, Diu vole, un prughjettu di metro chì tirarà una Y da u Grand Harbour à Lara Kundu è ghjunghje à Varsak dopu à 2019 hè nantu à a nostra agenda. Attualmente ci preparemu ", disse.

PREFERIMU UNA BICICLETTA PIÙ DI UNA CAR

Enfatizendu chì Antalya hè una cità mundiale, u sindaco Türel hà continuatu e so parolle cusì: "Ùn avemu micca l'uppurtunità di dì chì pudemu entre in Kaleiçi in ogni mumentu cù u veiculu chì vulemu, parcheghju, parcheghju gratuitamente. Ùn hè micca pussibule in stu mondu. Malgradu stu investimentu è stu serviziu, offremu u serviziu cù a tarifa più bassa cum'è pudete vede. Ùn hè micca pussibule di truvà una suluzione 100 per centu à a densità di i veiculi di u mutore è u prublema di i veiculi di parcheghju in u centru di a cità. Cum'è Antalya, sapemu chì avemu bisognu di sviluppà sistemi di autobus, tram è trasportu publicu prima. Scegliemu e biciclette invece di e vitture. Recentemente aghju fattu un tour in bicicletta cun un gruppu di ciclisti. Ùn vi maravigliate se mi vedete in bicicletta da un locu à un locu. Perchè avà cuncepemu i nostri chjassi in bicicletta in Antalya in un modu chì li trasforma in un anellu, micca in pezzi. Faremu l'applicazione assai rapidamente è cù u sistema di noleggio di bicicletta pagatu per ora, chì chjamemu ANTBİS, quelli chì ùn anu micca una bicicletta anu l'uppurtunità di viaghjà in bicicletta.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*