T-Plate chì vene à i taxi in Bilecik

In a riunione regulare di u Cunsigliu Municipale di Bilecik in uttrovi, u sindaco è u cumitatu municipale sò stati autorizati à realizà l'opere è e transazzione per chì i tassisti aduttà l'applicazione di a piastra "T".

Sicondu a decisione unanime, a municipalità di Bilecik farà un'offerta per i piatti "T" cum'è i piatti "M" in minibus. Nuove linee seranu create da prutege i diritti di i cunduttori di taxi esistenti è e linee chì utilizanu.

Facendu dichjarazioni nantu à u sughjettu, u sindaco Selim Yağcı hà parlatu di i vantaghji furniti da u guvernu à i tassisti cù targhe "T" è hà dichjaratu chì vulianu implementà l'applicazione u più prestu pussibule per chì i tassisti di a nostra cità puderanu prufittà. da questi incentivi.

Nutendu chì e riunioni necessarie sò state tenute cù i cummercianti di i tassisti, u sindaco Yağcı hà dettu: "I nostri tassisti volenu l'applicazione di a piastra T. Avemu bisognu di creà novi linee in l'area induve si trovanu a nova stazione d'autobus è a stazione di treni d'alta velocità. Avemu bisognu di travaglià nantu à a prutezzione di e linee è i diritti di i nostri attuali cunduttori di taxi. Avemu attualmente 43 tassisti, avemu fattu e negoziazioni necessarie cun elli. Avemu linee per ricustruisce. Nanzu, avemu avutu u dirittu di piastra T per 100 taxis. Faremu una licitazione separata per i nostri cunduttori di taxi esistenti secondu u numeru chì deve esse determinatu da u nostru cumitatu è u sindaco, creendu altre linee novi, faremu novi offerte per 10 anni secondu u voluminu di e novi linee. I nostri tassisti portanu a piastra T ", disse.

U puntu di l'ordine di u sughjettu hè statu accettatu à l'unanimità.

Surghjente: www.bilecikhaber.com.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*