Vadistanbul Havaray da Metro

Funicular di Vadistanbul
Funicular di Vadistanbul

Vadistanbul Havaray da u metro: U centru cummerciale in u prughjettu Vadistanbul hà apertu e so porte à i so visitatori. Ci sò 103 magazzini in u centru cummerciale, chì hè stata custruita nantu à una superficie di 270 mila metri quadrati, in partenariatu cù Artaş İnşaat è Invest İnşaat, in un terrenu chì appartene à Evyap Holding. In più di l'area chjusa, u prugettu include ancu una strada cummerciale di 760 metri.

HAVARAY VENGA

Una di e caratteristiche impressiunanti di u prugettu hè a cunnessione Havaray. Dichjarà chì u serviziu Havaray serà furnitu trà u centru cummerciale è Seyrantepe Metro, u presidente di Artaş İnşaat, Süleyman Çetinsaya, hà dettu: "U primu Havaray privatu di Turchia hè statu purtatu in vita in u prughjettu Vadistanbul, cun un investimentu di 15 milioni d'euros da Artaş è Invest İnşaat. Havaray, chì furnisce l'accessu à l'alimentazione di Vadistanbul AVM da Seyrantepe Metro in 2 minuti, hè di grande impurtanza per tutta a regione. Dopu chì l'avemu operatu per 2 mesi, u trasfereremu à a Municipalità Metropolitana di Istanbul. L'inaugurazione serà u 29 d'ottobre. Havaray purterà è piglià 4 persone ogni 250 minuti. "Avemu ancu investitu 130 milioni di lire per infrastruttura diversa da Havaray", disse.

DUI MESI GRATIS

Hè previstu chì Havaray operarà gratuitamente per 2 mesi è chì a Carta d'Istanbul serà aduprata dopu à esse trasferita à a Municipalità Metropolitana. Dichjarà chì u centru cummerciale, chì hà apertu u 14 di settembre, hà righjuntu u 75 per centu di occupazione, Çetinsaya hà dettu: "Ci hè una seria trasfurmazione da a fabbrica in a regione Ayazağa. In u nostru prughjettu, ci hè una pupulazione di più di 40 mila. Per quessa, un centru cummerciale era necessariu. Ùn pensu micca chì ci sarà bisognu da avà. "In cunsiderà i novi prughjetti di l'abitazione in u circondu, avemu u scopu di 1.5 milioni di visitatori per mese", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*