29 d'ottobre Messaghju di u ghjornu di a Repubblica da u Ministru UDH Ahmet Arslan

Oghje, simu entusiasti di celebrà u 94 anniversariu di a proclamazione di a nostra Republica cun grande gioia è orgogliu.

Oghje, quandu l'unità d'emozioni di a nostra nazione si manifesta cun grande entusiasmu, hè u ghjornu di ripetiri cù una voce più alta i nostri alti valori chì ci facenu una nazione, un statu, una bandiera, una patria. Hè u ghjornu per dimustrà chì simu un core contr'à l'urganisazioni terroriste chì miranu l'unità è l'integrità di u nostru paese è a salvezza di a vita è a pruprietà di i nostri citadini. Cù sta pusizione significativa, daremu una volta di più a megliu risposta à i centri di u male è a discordia, chì facenu un sforzu inutile per inizià una lotta di frateddi.

Perchè simu l'eredi di una grande civilizazione di ghjustizia è di pace chì riunisce lingue, credenze è culture diverse, ci cunnetta cù legami incrollabili è unisce i nostri cori.

A Republica, chì hè statu u simbulu di u sforzu di a nazione turca per alzà sopra à u livellu di a civilizazione muderna da u ghjornu ch'ella hè stata annunziata, hè stata à tempu a surgente di u prugressu in ogni campu è a più grande assicurazione di unità è sulidarità naziunale.

Hè u nostru più grande duvere di difende l'integrità indivisibile di a Republica di Turchia, di fà passi fermi è forti nantu à a strada illuminata da i principii è rivoluzioni di Gazi Mustafa Kemal Atatürk, è di trasmette questi valori à e generazioni future. Credu; A nostra repubblica è a demucrazia s'alzaranu più altu nantu à e spalle di e ghjinirazioni più ghjovani è u nostru paese s'alzarà sopra u livellu di a civilizazione cuntempuranea.

In questu ghjornu significativu, commemorate tutti l'eroi di a nostra lotta per l'indipendenza, in particulare u fundatore di a nostra Republica, u Veteranu Mustafa Kemal Atatürk, è tutti i nostri martiri è veterani, chì sò diventati immortali in u core di a nostra nazione cù i so sacrifici unichi, cù misericordia è gratitudine,

Felicitate u 94 anniversariu di a nostra Republica è u nostru 29 d'ottobre ghjornu di a Republica.

Ahmet ARSLAN

Ministru di i Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*