BTK Demir Silk Road è Carichi Andanu Via Turchia

Ahmet Arslan, Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, hà fattu dichjarazioni nantu à l'attività di u Ministeru in un prugramma televisiu à u quale hà assistitu u 21 d'ottobre 2017, è hà ancu datu infurmazioni nantu à a Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars, chì serà ufficialmente aperta. u 30 ottobre di u 2017.

Ferrovia senza stop da Londra à Pechino cù a Strada di a Seta di Ferru

Dopu à a quistione dumandata nantu à u BTK, chì hà fattu spiegazioni nantu à l'attività di l'urganisazioni affiliate è rilativi di u Ministeru in u prugramma è vicinu à a fine di u prugramma; In verità, era necessariu dedicà un prugramma à u Prughjettu Ferroviario Baku-Tbilisi-Kars, ma basta à dì chì u so nome hè abbastanza. Arslan hà dettu:

"BTK farà a Strada di a Seta da Londra à Pechino ininterrotta cum'è a Strada di a Seta di Ferru è assicurerà chì tuttu stu muvimentu di merci passa per Turchia. Averemu soldi da ogni trenu, ogni carica chì passa. Avemu da generà ingressu da i centri logistichi, vale à dì da a gestione di carichi chì saranu distribuiti à altre geografie via Turchia, cusì hè u prughjettu di u seculu. Per quessa, u 30 d'ottobre, cù a participazione di u nostru presidente, Aliyev è u primu ministru di Georgia, conducemu u primu trenu ufficiale da Baku.

A carica duppierà

Cuntinuendu u so discorsu, Arslan hà dettu: "Assicuratevi chì cù stu prughjettu è e so cunnessione, Turchia tratta 26,5 tunnellate di merci per annu per ferrovia, solu stu prughjettu duppià. Senza cuntà a parte di i rivenuti, avemu stabilitu centri logistichi in parechje parte di Turchia, cumprese Kars. Questi centri logistichi anu ancu l'uppurtunità di mandà, manighjà è processà i carichi chì venenu per u corridore principale à e geografie circundante; Dunque, farà una cuntribuzione significativa à l'ecunumia, micca solu per u trasportu di merchenzie, ma ancu per a distribuzione di sti carichi à e geografie circundante o per i prudutti in Turchia per andà in altri lochi ". disse.

Averemu fattu a storia cù u primu serviziu di treni

Parlendu di l'impurtanza di a linea per Kars è a regione, u Ministru Arslan hà dettu: "Ùn pensemu micca solu cum'è trasportu di merci è di passageri. Hè un prughjettu assai impurtante per a rinascita di l'ecunumia sia nantu à e rotte chì si trova. Speremu avè scrittu una storia cù a prima spedizione ufficiale di Baku-Tbilisi-Kars u 30 d'ottobre, u 30 d'ottobre hè u ghjornu di liberazione di Kars, à u listessu tempu, u ghjornu di liberazione di Kars, serà un ghjornu impurtante per a crescita di l'ecunumia di Kars è a cunsolidazione di a so liberazione. Hè veramente un ghjornu fieru perchè eru in tutti i prucessi, eramu aspittendu per vede una apertura di questu. U mo Signore, u nostru Primu Ministru è u presidente hà fattu assai travagliu per noi, u nostru paese, u populu di u nostru paese, è più impurtante; Li dà l'uppurtunità di sperimentà ancu l'apertura, bona furtuna ". hà finitu u so discorsu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*