A ghjente di Antalya hà dettu di sì à u Prughjettu di u Sistema Ferroviariu di 3rd Stage

3 mila 13 citadini anu participatu à u referendum tenutu da a Municipalità Metropolitana di Antalya in quantu à u Prughjettu di u Sistema Ferroviariu di 287rd Stage. U 97.63 per centu di quelli chì anu participatu hà dettu "iè, vulemu chì u prugettu sia realizatu". Dicendu chì e parolle è a decisione appartenenu à a nazione, u sindaco Türel hà dettu ch'elli piglianu i primi passi in u prugettu à u principiu di l'annu in linea cù a preferenza di a nazione.

U sindaco metropolitanu Menderes Türel, chì hè u sindaco di Turchia chì hà tenutu u più referendum cù u so approcciu di gestione participativu è trasparente, hà dumandatu à u publicu nantu à u 3rd Stage Rail System Project, cum'è in tutti i so prughjetti maiò. E persone di Antalya, chì anu determinatu prima u destinu di u Sistema Ferroviariu 2nd Stage, u Prughjettu Şarampol, u Pianu Maestru di Trasportu, u Prughjettu Çallı Overpass, u Progettu di Disegnu Urbanu Doğu Garage è Circundenti, u Progettu di Parcheghju Triangle Storey, una volta di più per u Sistema Ferroviariu di 3rd Stage. U prughjettu hè andatu à u votu. L'interessu publicu in u referendum, chì hà fattu in una atmosfera elettorale, era intensu.

Umore di l'elezzione generale
U referendum, in quale l'abitanti è i cummercianti in i quartieri 23 induve u prugettu serà implementatu, hà vutatu, hè statu tenutu basatu annantu à e liste di votanti ricevute da i tribunali elettorali. Ancu s'ellu era u weekend, i citadini si sò ghjunti à u votu per vutà. In u referendum, i citadini sò venuti cù a so ID è anu fattu a so scelta in cambiu di una firma. U prucessu di candidatura hà iniziatu à 08.00 è finisce à 17.00. In u referendum tenutu da u metudu di u votu sicretu, i citadini anu sceltu o "Sì" o "No" scritti in i cabine è i pusonu in l'urne in una busta stampata.

U MAYOR TÜREL VISITÀ E URBINE
U sindaco Menderes Türel hà ancu visitatu l'urne pusate in e scole in i quartieri durante u referendum. Türel hà ringraziatu i citadini chì anu participatu à u referendum è li hà prisentatu cù tazzi preparati da a Municipalità Metropolitana in memoria di u ghjornu. A ghjente di Antalya hà dettu: "Semu felici di fà a storia cù u nostru votu. "Ringraziemu u nostru presidente per immortalizà stu mumentu storicu cù stu rigalu", disse.

U 97.63 PUNTU DI SEI
3 mila 13 citadini anu participatu à u 287rd Stage Rail System Project Referendum. Era u referendum cù a più alta participazione di i citadini trà i referendum tenuti finu à oghje.

In u risultatu di u conte apertu fattu da u cumitatu di l'urne dopu a chjusa di l'urne, 13 mila 15 persone anu dettu di sì, volenu chì u prugettu sia realizatu, mentre chì 249 persone anu vutatu micca. 23 voti sò stati cunsiderati invalidi. U tassu di quelli chì anu vutatu sì era di 97.63 per centu, è u tassu di quelli chì dicenu micca era di 2.19 per centu.

CORSO DI DEMOCRAZIA
U sindaco di a municipalità metropolitana, Menderes Türel, hà dichjaratu chì Antalya torna una lezione di demucrazia à u mondu sanu è hà dettu: "L'intelligenza di a nostra municipalità di a gestione participativa è a gestione demucratica, lascendu l'ultima parola à u publicu nantu à questioni cusì critiche, hè un guadagnu per i nostri. a demucrazia". In altre parolle, ùn ci hè micca capitu chì simu eletti, facemu ciò chì sapemu. "Avemu cumpiendu i requisiti di a gestione participativa, trasparente è di demucrazia ottenendu l'opinione di u nostru populu attraversu questi referendum", disse.

NO STOP CONTINUARE
Dichjarà chì a ghjente di Antalya vole chì u prughjettu sia realizatu cù u 97.63 per centu, Türel hà dettu: "Qualunque cosa dice u nostru populu. U sustegnu hè da elli, u sforzu hè da noi. A nostra nazione determina a nostra mappa stradale. A ghjente di Antalya ci hà sustinutu cun un forte sì è ci hà dumandatu di realizà u prugettu. Dicemu fermate è andate avanti. Avemu principiatu stu prughjettu giganti cù 700 milioni di lire à u principiu di l'annu. "U nostru scopu hè di finisce in 1 annu", disse.

23 KILOMETRI
U terzu sistema di ferrovia di tappa, chì parterà da Varsak è si estenderà versu u Bus Terminal, l'Università, u Tribunale è u Distrettu di Meltem, l'Hospital Statale è l'area di u Museu, serà di circa 23 km. Inoltre, u sistema di tramvia nostalgicu esistente serà cumplettamente rinnuvatu è cunnessu à sta nova linea. Cusì, i punti più impurtanti di Antalya, cum'è l'aeroportu, a terminal d'autobus, l'università, u tribunale, l'uspidale è Kalekapısı, ponu esse ghjunti direttamente da u sistema ferroviariu.

Era u votu cù u più altu numeru di citadini chì participanu à i referendum tenuti finu à oghje.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*