U metro è i trams seranu almenu 51 per centu domestici

A Circular di u Primu Ministeru per a produzzione di metro, sistema di ferrovia ligera, tram è veiculi simili cù un minimu di 51 per centu di e merchenzie domestiche hè stata publicata in a Gazzetta Ufficiale.

In a circular publicata cù a firma di u Primu Ministru Binali Yıldırım, u duvere è l'autorità di appruvà i prughjetti è e specificazioni di teleferichi, funiculari, monorail, metro è sistemi ferroviari urbani è di determinà i so standard hà forza di lege in quantu à l'urganizazione è i duveri. di u Ministeru di i Trasporti, di l'Affari Marittimi è di a Comunicazione, datatu u 26/09/2011 è numeratu, hè ricurdatu chì hè statu datu à u Ministeru di i Trasporti, affari marittimi è cumunicazioni cù l'articulu 15 di u decretu.

In questu cuntestu, a condizione chì i principii di sicurità, sicurità, ecunumia è cumpetizione sò attuati, u percentualità minima di u metro, u sistema di ferrovia ligera, u tram è i veiculi simili di rimorchiu è rimorchi da esse custruiti da istituzioni è urganisazioni pubbliche, cumune è speciali. amministrazioni pruvinciali è e so istituzioni affiliate o pertinenti è urganisazioni è cumpagnie Ci saranu 51 beni domestici.

E disposizioni di a legislazione secundaria chì impediscenu a pruduzzione di a produzzione domestica è di i servizii, in particulare e specificazioni tecniche in quantu à l'acquistu di prudutti è servizii prudutti in Turchia, ùn saranu micca incluse.

Tutte e misure necessarie seranu pigliate per prumove i rigulamenti tecnichi è amministrativi chì assicuraranu l'usu di a produzzione domestica è di i servizii in l'offerta è l'acquistu di u pruprietariu in relazione à a produzzione domestica è a compra.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*