Discussioni di u Prughjettu di u Golfu in Izmir

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà arrabbiatu quelli chì ùn vulianu micca u prugettu chì riducerà a traversata di a Baia di Izmir à 6 minuti.

Guvernu à Izmir; Hè previstu di vince u Prughjettu di Traversu di u Golfu, chì hè a cumminazione di u Tunnel di Marmaray è Eurasia in u Bosforu. In questu cuntestu, un passaghju di tubu è un ponte seranu custruitu in a Baia di Izmir. Cusì, a transizione da Çiğli à Narlıdere serà furnita in 6 minuti.

CONTRA U PROGETTU

Tuttavia, Doğa Derneği, EGECEP, TMMOB s'hè oppostu à u prughjettu di u ponte ligatu à l'autostrada previstu per esse custruitu in a Baia di Izmir. U mutivu hè a pupulazione di flamingo in u Delta di Gediz ...

SUPPORTU DA AZIZ KOCAOĞLU

Mentre e discussioni eranu in corso, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Aziz Kocaoğlu, hà dichjaratu chì a so visione di u prugettu era pusitiva.
"Fà u mo fratellu"

"Pudemu fà si a ghjente di Izmir vole". Aziz Kocaoğlu, attirà l'attenzione à a so riferenza, disse: "Sò u vostru fratellu chì hè statu elettu cù u più voti di i citadini. Sò u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir ". hà fattu l'enfasi.

U sindaco hà cuntinuatu: "Vogliu un passaghju di tubu. Se ùn senti micca, senti dinò. Vogliu chì a transizione di u tubu sia fatta indiscutibile. Fà fratè".

"AZİZ KOCAOĞLU ùn pò micca scuntrà cù u putere nantu à nunda ..."

Intantu, quelli chì sò contru à u prugettu reagiscenu à e dichjarazioni di Kocaoğlu. U Coordinatore Generale di l'Associazione Doga, Dicle Tuba Kılıç, hà annunziatu chì leghjenu a dichjarazione di Kocaoğlu cun tristezza:

"Pudete custruisce ponti in tutte e cità di u mondu. Tuttavia, ùn avete micca l'uppurtunità di campà inseme cù i fenicotteri in qualsiasi altra cità in u mondu fora di İzmir. Hè estremamente stimulanti chì u presidente Kocaoğlu è u guvernu ùn puderanu micca riunite nantu à quasi ogni prublema, ma per distrughje i zoni protetti è l'uccelli di İzmir è espansione a cità à punente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*