Supportu per l'efficienza energetica da IETT

A Camera di Cummerciu d'Istanbul (ITO), a Camera di l'Industria di Istanbul (ISO), l'Associazione di l'Industriali Indipendenti è di l'Imprese (MUSIAD), l'Associazione per l'Efficienza Energetica (ENVER), IGDAS è IETT anu dumandatu à i citadini, industriali è imprenditori à aduprà l'energia in modu efficiente per via di u mondu. Ghjornu di risparmiu.

In l'occasione di u 31 d'ottobre, u ghjornu mundiale di u Risparmiu, una chjama hè ghjunta da u mondu di l'imprese per aduprà l'energia cun parità. I presidenti di a Camera di Cummerciu d'Istanbul (ITO), a Camera di l'Industria di Istanbul (ISO), l'Associazione di Industrialisti è Imprenditori Indipendenti (MUSIAD) è i presidenti di l'Associazione per l'Efficienza Energetica (ENVER) è i Direttori Generali IGDAS è IETT incuraghjenu tutti i citadini in a vita individuale, tutti l'industriali è l'affari. in a vita corporativa, urgeu à aduprà in modu efficiente.

In a so dichjarazione, u Direttore Generale IETT Arif Emecen hà invitatu tutti i residenti di Istanbul à aduprà u trasportu publicu è hà dichjaratu chì u trasportu publicu hè un risparmiu in sè stessu. Emecen hà infurmatu chì u veiculu di 12 metri di longu porta 80-100 persone in media, è i veiculi privati ​​​​portanu una media di 1,5 persone, aghjustendu chì ci hè un grande risparmiu in termini di metri quadrati fisici.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*